Sam( mu abikaasa tookaaslane) ja sija

5 thoughts on “

  1. lennuk ütles:

    zzzzzz

  2. Sleeping Beauty ütles:

    Kas sa SAmi visiitkaarti oled nainud?? Kui juhuslikult pole siis ma valgustan sind vaheke. Ta vaikese visitotska peale on ara mahutatud terve ta elulugu+ hobid ja harrastused. Ja seda 3 keeles. Ma poel midagi sellist veel nainud.

  3. lennuk ütles:

    mina ka mitte…. kas need visitotshkad on ärimeestele või… tänaval vastujalutavatele kenadele neidudele???

  4. Sleeping Beauty ütles:

    Ausalt oeldes pole mul orna aimugi. Vaevalt et ta business partnerile oma lemmik laulude ja filmidega visitotska annab. 😉

  5. Anonymous ütles:

    Mul on kah yks vistotska:)

    Sija

Lisa kommentaar

