Inimeste headusest:)

Eelmise aasta juunis, just paar nadalat enne seda kui Regina uuesti haigeks jai, kohtasin ma REgina koolis yhte ema. Uudishimulik ngu ma olen, kuulan ma vahel inimeste jutuajamist pealt. Nii ka seekord. Yks sona jai mulle korvu kohama- Hair replacement, ja custom wigs. Vabandasin selle tadi ees ja ytlesin et ma kuulsin pealt et sina ja su abikaasa tegelevad Custom Made parukatega… Jah……. MInd hirmuas ainult hind 3500 dollarit… Ja nii see asi jaigi…..

Paari nadala parast jai REgina haigeks ja ma arvasin et meil kindlasti parukat vaja ei lahe….

Fast Forward— Marts 2008 kohtusin selle tadiga uuesti, lapsed kaivad samas koolis, samas after school grupis.. kuid kohtume aastas vaid korra…. See tadi uuris kuidas meil laheb. Ma ytlesin talle et ei helistanud ta abikaasale selleparast et Regina jai uuesti haigeks ja meil polnud pikka aega paruka peale aega moelda… Tadi siis ytles et helistagu ma ta abikaasale kuna nad tahavad meid aidata.

Helistasin, Robert Ferrari ( jah, ilus perekonna nimi), kutsus meid oma officisse ja asjad hakkasid liikuma. Ma olin valmis talle ytlema et me ei saa hetkel endale nii kallist parukat lubada, kuna Regina haigla arved on hinge matvad. Robert joudis aga minust ette.

Ta ytles meile- Ma tahan Reginat lihtsalt aidata. Ma ei taha teie kaest mitte kui sentigi. See on minu kingitus teile…. ma arvatavasti vaatasin talle hasti rumala naoga paar minutit otsa ja siis lopuks taipasin teda tanada…..

fast forward Juuni 24.

Peale 9 nadalat joudis parukas lopuks valmis. Parukas on tehtud tapselt regina pea jargi. Juuksed parukale on tommatud karv karva viisi… Ja see on pohjus miks nii kaua aega vottis. Kvaliteet on lihtsalt uskumattu. Juuksed on ehtsad inimjuuksed ja tapselt Regina tooni.🙂 Vaga ilus.

Robert tahtis meile isegi shampoone ja neid kahepoolseid kinnitus ribasid tasuta anda ( oma 60 dollarti ),kuid ma ytlesin talle , et I INSIST , ma pean selle eest maksma.🙂 Vahmalt midagigi minu poolt.🙂

Regina on oma paruka yle super uhke:) Ta toesti naeb valja nagu

tumeda peaga hannah montana

5 thoughts on “Inimeste headusest:)

  1. sassuke100 ĂĽtleb:

    Ilus jah – kuigi peab ĂĽtlema, et ka ilma juusteta nägi ta väga tĂĽdrukulik välja ja nunnu…
    olen teid juba ammu vaikselt lugenud – see siis esimene kommentaar siia. Mul on endal ka tĂĽtar parandamatu haigusega – krooniline liigesepõletik nimelt ja alati olen siit blogist saanud juurde jõudu ja tahtmist last julgustada. tänavu lõpetas mu tĂĽtar gĂĽmnaasiumi ja ĂĽritab ĂĽlikooli edasi minna, ta on õppinud oma haigusega koos elama paljuski tänu teile ja teie blogile
    Loodan, et Reginal on kõik ka edaspidi hästi ja loen teid ikka huviga edasi… Ilusat suve teile.

  2. killuke ĂĽtleb:

    Mul on nii hea meel, et Regina endale juuksed sai! Ma ei oska isegi ette kujutada, mida tähendab lapsele ja eriti veel tüdrukule see, kui ta ei näe välja nagu teised neiud. Täiskasvanuna vaatan Regina pilte ning mõtlen, kui kena tüdruk, nii juustega kui juusteta!
    Kanadas on olemas ĂĽks organistatsioon – Angel Hair for kids – mis põhineb just annetustel, et lapsed, kes enda juuksed kaotanud, saaksid uued pähe, ilma et lapsevanemad muretsema peaks, kust kõik see raha võtta. Ma ei või pead anda, et kõik sinna pöörduvad lapsed ka abi saavad, suuresti oleneb see just annetajate lahkusest.
    Mulle tuli see ettevõtmine hiljuti meelde, kui plaanisin siiski oma ĂĽha pikemaks venivaid juuksed maha lõigata (viimati käisin juuksuris ĂĽle kahe aasta tagasi, just sellel päeval, kui ma sain teada, et mu isa suri). NĂĽĂĽd kasvatan juukseid veel pisut, et siis need just nendele saata. Tean, et see on vaid kĂĽbemeke, kuid kui kõik nii mõtleksid, ei saaks kunagi midagi suurt kokku…
    Olge tublid!!!

  3. marju ĂĽtleb:

    lihtsalt super
    regina näeb oma uues soengus väga kaunis välja
    andku jumal tervist paruka meistrile kes selle kinkis
    kõike kaunist ja tervist Teile
    ja ilusat suve

  4. sille4 ĂĽtleb:

    väga ilus. küllap on tüdrukule tema juuksed ikka tähsad, kuigi ta ei pruugi seda välja näidata!🙂
    nii tore, et on olemas sellised inimesi!

Lisa kommentaar

