Avameelselt Elust…

“””Kirjutatud 13st August””

On 13 August. Palju Onne Sija Salumagi..

Taas ladistab vihma nagu oavarrest. Kuid millegiparast on seda vihma nii ilus vaadata. Koik on nii roheline- tammed, kased, kuused, Ounapuud.. Vaatan aknast valja ja vastu vaatab hoolitsetud maakodu aed. Ilus on toesti vaadata, kuid millist hoolt see nouab on raske kirjeldada. Kes maal on elanud need teavad. … Kuid millegi parast suudan ma vaid moelda – “kui ma juhuslikult maale tagasi koliks siis peaks kindlasti aedniku palkama, koristaja otsima… jne… Ma olen ise liiga laisk selle koige jaoks. Ilus on vaadata, kuid arvan et pika peale hakkaks see koik mind tyytama.. Rohkem ja rohkem olen aru saanud et maaelu pole mu jaoks.. Mul on lihtsalt igav. Kui ma ei saa sobrannadega kohvi pause hommikuti teha, voi iga hommik jousaali joosta siis on vaheke nihu..

Hetkel tundun jube egoistilik- et mina ja minu moodi ja nii nagu mina tahan etc… aga kui ma poleks onnelik , siis poleks keegi meie majas onnelik…

Tore on kohata tuttavaid ja saada kallistusi mis toovad liblikad kohtu. Olen ikka paljudest vaga lahku kasvanud ja paljudega pole enam mitte millestki raakida.. Ja kui ongi siis vaga vahe. Kohustuslikud kysimused- Kuidas laheb? Kuidas mees elab , kui see olemas on? Kuidas lapsed? Ja siis tekkib piinlik paus et ah, millest me siis nyyd raagime… ja tahes tahtmatta tuleb kasile votta need 10ne aasta tagused malestused et, kui sa ikka veel noor olid, kas sa siis maletad kui see voi too juhtus… vuih,,, kaua voib. Moni malestus on ilus, monda pean ikka vaga kaua meelde tuletama kuna olen seda tahtnud oma ajupoolikutest igavesti kaotada……

Ja siis kohtan kylavahel monda “old Crushi”… oeh… ja siis on kyll tunne et . Oi kui hea et ma ikka siia ei jaanud… Voi kui kohtan monda Paremal jaljel olevat crushi siis motlen … MHM, temaga oleks kyll taitsa huvitav “elu” olnud. Mees on kyll abielus ja lastega, kuid paneb igal voimalikul vabal hetkel korvalt ja seda paris avalikult…. Ja siis tekkibki et – Paneks kah, mis siis ikka…. ( suuur haigutus).

Kuid kui aus olla on ikka Eesti ilus kyll ja kahe viimase aasta jooksul on Eesti veel ilusamaks ja puhtamaks tehtud…

Mis aga roiskub on Eesti noorsugu. JUUBE. ( See ei kai kyll koigi kohta aga…) JUUUBBEEE. Mina olin kyll palju viisakam 14-16 aastane. Mul olid oma vead jne…. Kuid selline ropendamine, joomine, ebaviisakus, monitamine….

Anyway, seda peate ise kogema mis siin toimub kui lahtiste silmadega ringi kaite….

Noudmiseni, Diana.

Lisa kommentaar

