Ausus eelkoige.

Alustangi tanast postitust sonadega- KOIK voimalikud keemiaravi variandid on labi proovitud ja kasvajad kasvavad edasi. MIS see tahendab- kyiste teie.  Tahendab seda et jatkame keemiaravi vaid selleks et mitte  kasvajatele liiga palju hingamisruumi anda, kuna me teame et ilma ravita kasvavad need 6-7 korda kiiremini..

Esmaspaeval oli reginal MRI ja MRS.   Eile emailisin Arstile ja kaskisin tal mulle oelda mis toimub… KUIGI ma tahtsin teda ja scanne samal ajal naha, ei suutnud ma oodata. Ta emailis mulle tagasi  ja ytles et Kahjuks on asja vaheke hullemaks lainud… Ja siis ma vesistasingi mingi 5 tundi jutti eile.    Et aga tuju ohtul paremaks teha laksime koik jalle Disneylandy. Jargmisel nadalal laheme California adventurisse….

Tana siis nagime teda jalle( Dr Dhall). Ta vabandas ja ytles et tavaliselt ta ei emaili kellelegi selliseid teateid, kuid ta teab minu suhet telefonidega ( VIHKAN TELEFONE), ja tegi seda minu meeleheaks. JA MUL ON HEA MEEL ET TA SEDA TEGI.Mul oli seda  LET IT OUT nuttu kovasti vaja…. Ja tana siis nagime scanne ..

jaKoik kolm kasvajat olid tublisti suurenenud ja paar pisikest tappi oli veel juures.  Arutasime  Girish Dhalliga ( regina arst) mis  meid ees oodata voib.. KUID  teades Regina ajalugu ja tema ebatraditsioonilisi symptomeid , kehitas isegi Dr DHall olgu ja ytles.  Seda on raske oelda millal koik halvemaks minna voib. Tana voib olla on ta energiast yle kyllastunud, kuid homme, voib kasvaja millimeetri kasvada ja   … … … kuid samas akki paari kuu parast on jalle koik normaalne. …. VIHKAN SEDA LOPmatut rollercoasterit.. Vihkan toususid ja moonasid ja vastamata kysimusi…   Mul on nii hea meel et meil on hea ja aus arst  ja terve hunnik haid sopru ja tuttavaid  kes on nous aitama kui abi vaja.

Koike seda on lopmatult valus kirjutada, kuid ma pean.  Pole motet valetada ja naeratada et koik on  korras. Pole motet varjata tode. Milleks?  Tean et paljud tulevadki siia ainult halbu uudiseid kuulma.. Saate nyyd oma halvad uudised… ja mis edasi???

KUID on a good note. Regina on lopmatult tubli. Ta on ika veel energiast tulvil. Soob, joob mangib, tahab koolis kaija. JA mul on fucking raske uskuda et tal on  kasvajad.  Mul on 1400 pilti ta viimasest MRI’s ja ma olen neid tana sadu kordi ylevaadanud. Vorrelnud ja uurinud ja vaadanud. Mulle  ei joua ikkagi kohale kUIDAs NII FUCKED up ajuga armas tydruk funktsioneerib nii ilusasti  selles keerulises maailmas, ja samas terve ilm on tais mingite taiesti tervete ajudega inimesti KES  on taielikutl FUCKED UP ISE ja  ei anna ka sellele maailmale midag kui ainult mingit koneainet… Anyway.. VOT nii tunnen ma end hetkel..

Tanan teid koiki emailide ja konede eest. Loodan et saate aru kui ma   vahel liiga akiline oma  sonumites ja konedes olen, kuid Peace. Ma ei pea pikka viha. Hetkel on  mu prioriteet see mis toimub  meie katuse all, ja koik muu on teisejarguline.:):):) Luv teile koigile… Ja  saatke Reginale monigi  kaart vahepeal. Ta pole  PIKKA PIKKA AEGA midagi kelleltki saanud :(:(:(:(

Regina Tan

27715 Manor Hill rd

Laguna Nigule

ca, 92677

USA

..

10 thoughts on “Ausus eelkoige.

  1. kukupaike ütleb:

    Kõigest hoolimata olete te seal ikka uskumatult tublid.
    Jõudu edasiseks!

  2. Sinu blogi lugeja ütleb:

    Ma tean täpselt mida sa tunned, kuid aidata ei oska… Mõned meist peavad sellist ränka taaka kandma, miks ei oska öelda.
    Arvasin et USA arstid suudavad Regina vähi seljatada aga ei midagi.
    Ega ei oskagi midagi soovitada ka, kui siis filmi Reginat. Minul on see ainus nö elav mälestus oma lapsest. Muidu ei mäletaks isegi ta häält enam mitte.
    Julm aga olen aus.

  3. Sinu blogi lugeja ütleb:

    Ma tean täpselt mida sa tunned, kuid aidata ei oska… Mõned meist peavad sellist ränka taaka kandma, miks ei oska öelda.
    Arvasin et USA arstid suudavad Regina vähi seljatada aga ei midagi.
    Ega ei oskagi midagi soovitada ka, kui siis filmi Reginat. Minul on see ainus nö elav mälestus oma lapsest. Muidu ei mäletaks isegi ta häält enam mitte.
    Julm aga olen aus.
    Kalli kalli.

  4. killuke ütleb:

    ema valu oma laste kannatuste üle on midagi, mis ei lähe sugugi väiksemaks, ükskõik, kui palju lohutussõnu sinuni jõuab, vähemalt minu kogemuse järgi…
    ma olen kaotanud kaks last ning kuigi nad olid alles päris pisikesed, on tükike mu südamest alati nendega. ainult aeg (ja minu kaks tüdrukut, kes nõuavad oma tähelepanu) on suutnud seda valu pisut leevendada… kuigi siis oli küll selline tunne, et terve mu maailm oli kokku kukkunud. elu aga läheb oma rada ning ei küsi, mis su hinges valitseb…
    minu mõtted ja parimad soovid on sinuga.

  5. Mannu ütleb:

    Uskumatu, mida te peate üle elama! Kui ma Sinu blogi lehele satun muutun ma eriti haavatavaks ja iga kord kui postituse lugemisega poole peale jõuan, siis on mul endalegi märkamatult põsed pisaraid täis. Mis sest, et ma ei ole Teiega kunagi reaalselt kohtunud ega ei tunnegi Teid, aga see, mis Teiega seal toimub, läheb mulle vägagi korda.

    Tõepoolest on maailm täis igasugu FUCKED UP-inimesi, kes on täiesti terved, kuid ei oska jumala poolt antud eluga midagi peale hakata, ei oska seda väärtustada. Kes süstib end, kes hüppab kuskilt alla.. Ja need, kes hindavad oma elu, kellel on eesmärgid ja soov elada, peavad sageli seljatama oioioi kui palju raskusi, enne kui LIHTSALT elama saab hakata.

    Lugesin paar nädalat tagasi kuskil mingit uudist, kus räägiti, et katsetatakse uut vähiraviks mõeldud meetodit, kas Sa ei ole kursis sellega?

    Ikka parimat tervenemist soovides!

  6. sille4 ütleb:

    ohh, kartsin, et midagi on halvasti, aga et nii :´(
    ei oskagi sind kuidagi lohutada. Olge tublid! panen midagi Regina jaoks posti, homme mõtlen välja, mis see küll olla võiks🙂
    palju kallistusi teile kõigile!

  7. Keit ütleb:

    Ikka kogu hingest tahaks häid uudiseid.
    See fucked up osa on eriti õige😦

  8. marjusha ütleb:

    kohe kindlasti olen mina käinud sinu blogi lugemas ikka heade uudiste lootuses ja loodetavasti siiski ka kõik ülejäänud.
    kurb on lugeda neid viimaseid uudiseid. jõudu ja vastupidamist! uskuge, et veel halvem võiks teil praegu olla ainult siinses põhjamaises novembrikaamoses.

  9. Kati ütleb:

    Lootsin väga, väga lugeda järgmisi häid uudiseid :(:( Olge tublid ja palju, palju jõudu teie perele, eriti Reginale. Minu õpilaste tööd lähevad varsti teele.

  10. pille-riin ütleb:

    Ei olegi sõnu, et teid kuidagi lohutada saaks. Ainus, mis ma saan edasi anda on oma head soovid ja lootus, et ehk…iial ei tea, mis elu meiega teeb, kuidas kõik läheb, enne kui see käes on.
    Olge tugevad ja hoidke üksteist kuni veel saate.
    ( Ma saatsin Reginale kaardi umbes kuu aega tagasi, aga tõenäoliselt see siis kohale ei jõudnud, mulle tagasi pole ka tulnud, aga ma proovin veel.. ehk nüüd õnnestub:)

Lisa kommentaar

