Alustan kirjutis  Teile teada andes et REGINAl LAHEB FANTASTILISELT!!! Ta on heas tujus, pole peavalusid, Mangib jookseb, kaib koolis ja soooooob!!!!!!!

Ja nyyd asjast.picture-025

Tana laksime siis Rutiini check upile Reginaga. Me pole oma lemmik pediatric Brain tumor surgeoni ja neuroloogi Dr WIlliam Loudonit terve aasta nainud. Meil tekkis igatsus tema  VALUSA  kuid ausa  arvamuse kohta. Lootsin et ka seekord ytleb ta meile midagi valusat. MIS ta ka tegi, kuid teises kontekstis.
Anyway. Pidin ka REgina viimase MRI kaasa votma.   KOigepealt ta kysis et MIKS me tagasi oleme, ja ta on meist paris tihti motelnud… Ja siis kysis kus me oleme REgina suhtes. Raakisin ara nii kui lood on …. Anyway. Ta  vaatas  enne  meie jutuajamist MRI yle ja  siis kui ma lopetasin seletamise Mis  toimumas, viis ta mu oma officisse kus REgina aju oli “Big Screanil koikidest nurkadest ilusasti valgustatud. Ja siis hakkas seletama. Loikame selle kasvaja kuna see on turvalises kohas, Ja pool sellest kuna tervele ei paase juurde , ja siis sellesse kahte jaotame Gamma Knife  kiiritust   http://gammaknife.org/
Ja siis sellel suure massi saame ka ohutult eemaldada… JA  siis vaatas mulle otsa ja kysis NOH, Mis arvad?.  MA vaatasin talle suu ammuli otsa ja ytlesin, et kas nii lihtne siis see ongi.
Ma tean kui agressiivne ta oma oppide poolest on ,  KUID hea agressiivne… Ja ma ytlesin talle et MA EI TAHA ET REGINA PEALE OPERATSIOONI RATASTOOLI JAAKS. SEE POLE ELU MEIE KELLEGI JAOKS.  Nagu ikka, nad ei saa lubada et koik hasti onnestub, kuid ta ytles, et toelise pildi ta ajust saame alles siis kui selle lahti loikame ja  seal vaheke ringi sobrame..
JA ta lubas et hoolitseks REgina eest samamoodi nagu oma tytre eest. JA teda ma usun…

KUID nyyd on juga see  WHAT IF… ussike mu ajus kypsemas ja KUI juba yks Maailma parimaid neurosurgeone mulle ytleb et  WOHOOO- ME saame midagi agedat siin teha ja sellest eluga valja paaseda ,
KUID downside selle koige juures on see, et ostame selle operatsiooniga vaid aasta voi vahem Regina elule juurde.  Ja   kuna keemia enam ei toota, siis see on out of option. Raakisime ka sellest, mille peale ta ytles.  Sa pead lihtsalt ootama ja lootma et jargmisel aastal mingi imeravi  valja kusagilt Mehhikost lastake…..( seal toimuvad suured katsetused, kuna USAS ei saa seda FDI parast teha). Muidu pannakse terve hunnik REsearch keskuseid siin kinni….  ( uued ja kanged rohud, terve hunnik inimesi on juba surnud katsetuste tulemusel, KUID  nad on suremise ajal vahivabad etc…. JUlm , kuid   lootustandev…)

Anyway.. Teeme operatsiooni ( KUI TEEME), Reginal tuleb mingi  vaikene  parempoole halvatus ( kuna opereeritakse vasakut ajupoolt), VOI ta jaab opi tulemusel ratastooli ja sureb ratastoolis… MIS viib mu jargmise punktini…  KUI me operatsiooni ei tee, sureks ta kahe kuu jooksul ning ka seda Ratastoolis, kuna kasvaja on ta  keha halvanud yleni. ta ei suudaks raakida, naeratada, nutta.. Ta keha labiksid loputud ja pikad ning valusad Seizures….( nagu epilepsia hood) ja seda ei saa millegagi kontrollida.

Otsustada sel puhul on tegelikult vaga raske. Me teame et kasvajad kasvavad ja jouluks on lood hullud… KUID  akki laheb op valesti ja Jouluks on asjad veel hullemad??

Nickile helistasin ka ja andsin teada mis toimub. Jargmisel nadalal helistame veel paarile TASEMEL   arstile  kes  just REgina taoliste kasvajatega tavaliselt oma paevad sisustavad. Vaja on ikkagi ju kolmandaid ja neljandaid arvamusi🙂

Nyyd konnin paar paeva halvatult ringi ja motlen ja kaalun ja arvestan.
Regina tahab operatsiooni……

9 thoughts on “

  1. kukupaike ütleb:

    Ei taha Sulle nõu anda, kuna see on väga keeruline olukord. Kindlasti küsi kõik võimalikud arvamused ära. Lõppude lõpuks pead ikka kahest halvast valima vähem halvema.
    Ratastooli jäämise võimalus – kui suur see on? Samas, ma tean paljusid inimesi, kes ka ratastoolis ja oma eluga väga hästi toime saavad.
    Kuula oma südant, see on parim nõuandja. Jõudu ja vastupidamist teile sinna!

  2. Sinu blogi lugeja ütleb:

    Mina teeks opi – kaotada pole enam midagi.
    Ja nagu sa ütlesid, risk ratastooli jääda on mõlemal juhul.
    Pea püsti ja ole tugev, jõudu otsustamisel!

  3. marjusha ütleb:

    kui regina ise oppi tahab, siis ei olegi ju küsimust:) muidugi on selge, et olete raske dilemma ees. ise valiksin ilmselt tee, mis annab rohkem lootust. võtke tõepoolest kõik arvamused ja hoiame endiselt pöidlaid!!
    tublid olete!

  4. Meelike ütleb:

    Tere.
    olen Teie blogi siin ikka ja jälle lugenud, aga kunagi pole julgenud kirjutada. ma ei tea, mis on mind tagasi hoidnud, vist see tunne, mida Te tunnete…mõistan Teid täielikult, iga Teie kirjutatud sõna, lauset…ise elan enam-vähem taolist olukorda läbi, kuigi meil on kõik kestnud alla aasta…aga vaatamata sellele, on kõik arenenud oodatust kiiremini.
    meie olukord on selline, et opida ei saa, aga kui mulle antakse valida, ei mõtleks ma enam muule..laseksin seda kohe teha. ma kardaks,et jään end süüdistama….aga seda teeks mina. kõik mõtlevad teisiti ja minu jaoks ongi kõige hullem vahel see, kui inimesed ümberringi tunduvad omast arust nii targad…kõik targutavad, kõik näägutavad, miks nii teete jne jne….ja siis need süümepiinad mis lõpuks hinge haigeks teevad…ma ei teagi mida ma öelda tahtsin, hüppan ühest kohast teise…..väga raske on elada ja raske on leppida, et ühel päeval ma enam teda lihtsalt ei näe…..
    kus kurat on imed???????????????????????????? kus kurat on igasuguste imerohtude ja eliksiiride mõjud??? kes kurat see karistab??? mis kuradi elu see on? palun väga vabandust, et end välja elan, kui peaksin just toeks olema.
    olen mõtetes alati Teiega:)
    kaasvõitleja.

  5. lugeja ütleb:

    olge tugevad! ja tehke otsus oma südame järgi.

  6. ciciilia ütleb:

    Loen seda ja mõtlen mida mina teeksin. Igal juhul OP. Tõesti aasta pärast võivad teised võimalused avaneda! Kuna olen selle haigusega lähedalt kokku puutunud,siis arvan ja julgen soovitada,et kõik tuleb ette võtta mis võimalik, Meie puhul asus kasvaja nii halvas kohas et polnud võimalik opereerida. Oleks vaid see võimalus olnud…

  7. Sinu blogi lugeja ütleb:

    Kommentaaridest nähtub, et on uskumatu kui palju on meil lapsi, kel on (aju)kasvajad… Miks jumal karistab neid ja meid selle eest. Miks nad tekivad, miks nad tulevad jälle tagasi, miks nende vastu midagi teha ei saa???
    Oh kui valus see kõik on ja kõik see jääb meie hinge igaveseks.
    Toetagem üksteist mõttes kasvõi nende kommentaaridega siin. Uskugem ja lootkem imedesse, see on meile veel jäänud.

  8. sille ütleb:

    hoian pöialt, et kõik õnnestuks!

  9. merje ütleb:

    hei-hei,
    olge tugevad… Ka meie peres oli sama olukord sel sügisel. Ma mötlen teie peale!!!

Lisa kommentaar

