No news is good news:)

Kiire teadaanne. Reginal laheb vaga hasti praegu. :)  kaib edasi koolis ja soob ja kasvab paevaga suuremaks. Naitab suuremat huvi oppimise ja lugemise vastu.

Operatsiooni suhtes pole me koik veel selgusele joudnud.  Ykskoik mis me ette votame, voib loppeda halvasti, nii et meil pole kiiret  kuhugi.  St Jude lastehaiglast sain emaili et nad motlevad meist Ja Reginast ja  andsid meile teada et varsti avaneb neil uus Uuring, just nende lastejaoks kellel vahk on tagasi tulnud. KUID ka see rohi on lihtsalt  uuringute jaoks. Keegi ei tea mis juhtuma voib hakata.

CHLA ‘s on  uus rohi saadaval, kuid ka seda pole varem laste peal katsetatud, VAID rottide peal, kuid kuna see on haiglatesse edasi lastud, tahendab see seda, et FDA  peab seda siiski piisavalt turvaliseks….

JA operatsioon… Reedel kohtume taas neuo surgeoniga et arutada, MIS ta ikka teha saab ja palju ta teha saab… ja nii edasi… UGH. picture-084

Ytlen ausalt, SEE mind hulluks ei aja. Mis mind hairib on pisiprobleemid ja inimeste rumalus minu ymber.   Kes ei oska oma tood oigesti teha, kes annab poes raha valesti tagasi, Kes liikluses mulle rumalusest ette soidab, Kes parkimisplatsil mulle  Eest  tagurpidi otsa soidab, KUNA ei nainud et mu auto oli tema taga, JA EI KUULNUD MINUTILIST SIGNAALI…ma ei kannata   aeglust  asjaajamises ja mingeid nonsense probleeme, et OIH, mu mees ei hoia mul kaest kinni voi, OIH, ma ei tea missaama hakkab, ma votsin kaalust kilo juurde. SO FUCKING WHAT???  ma voin su ara kuulata, kuid kahju mul kyll pole.   Ma votsin ka kaalus kilo juurde, OSTSIN suuremad pyksid. Ja mehega kaest ka kinni enam ei  hoia, kuna  meil on kaed tood tais oma asjade ajamisega.

Varsti on joulud. ma ei tea kas ma sel aastal jouan joulukaardid valja saata. Ma tellisin kyll ara, kuid  ainult moned, sest mul pole tahtmist  ilusat ja kohustuslikku pakapikku sel aastal mangida.   Uuel aatal uue hooga…

One thought on “No news is good news:)

  1. lennuk ütleb:

    Oeh.
    Ah, Diana… ma justkui väldiks su blogi neil päevil. Naiivselt arvates, et siis kaob faktide shokeerivus ja et äkki mure ja probleemid kaovad iseenesest.

    Ma nii tahaks olla võlur! Küll ma tean, mida ma siis võluks!

    Ma mõtlen sinu ja Regina peale iga päev!
    Kõik mu enda mured tunduvad haledad ja mõttetud sinu elu kõrval.

    Soovin sulle jõudu! Või mida oleks sulle kõige rohkem vaja?

Lisa kommentaar

