Kiiresti mediteerima…..

..Reginal on teie haid soove ja motteid vaja. Eile hakkasid siis lopuks ka peavalud pihta. MITTE kyll hullud. Sellised moodaminevad, ja ka mitte valud, VAID surve peas. Ebameeldiv surve, nagu ta neid kirjeldab.  Kysis ka kohe, et kas see tanendab seda et kasvajad kasvavad….

Nii jatsingi ta koolist koju ja  laksime Disneylandy rockima.  Mul tuju puudus, ja jalutasingi mossis naoga ringi, ise yritades naeratada ja sulada ka sellesse “HAPPY” ohkkonda…  Regina on HULL. HULL HULL.  Tegelikult ta ei tohi   midagi “extreemset” teha, KUID tema noudis jalgu trampides et tahab “ameerika magedega” soitma minna. No anna minna. ONNEKS on disneys ka paar mini varianti, nii et raakisin ta  vaiksemate soitude peale, mis PARIS jalgu taevapoole soite ei tee, kyljelt kyljele loksumist kyll… Anyway.   Peale neid paari minisoitu oli ta onnelikust onnelikum ja mul ka tombasid suunurgad juba taevapoole, sest avastasin endalegi yllatuseks, et MULLE hakkavad sihukesed extreemsemad soidud meeldima….  Juu siis pole mu elus piisavalt etreemsust, Yeah, right….

Aga peavalude juurde tagasi minnes. See surve tunne tuleb ja laheb.  Tana arkas ta yles taitsa okeilt ja oli nous kooli minema. Koolist pole veel helistatud, mis tahendab seda , et tal on vist taitsa lobus. Onneks, direktor ja ta opetajad teavad  mis toimumas, ja ei sunni teda tegema mis vaja. Kool on hetkel rohkem tema jaoks  “Social Setting”, kus ta saab sobrannadega mangida, laiselda ja logeleda… Mis siis viga nii koolis kaija. Samuti ei sunni opetajad teda tagant et KIIRESTI, lopeta etc… TEeb nii palju kui jouab.   Praegu opib ta korrutustabelit. Ja yllatus yllatus. TA aju isegi votab seda. ma arvasin, et  see on tema jaoks keeruline, aga  ta erivajaduste    laste opetaja on talle mingi systeemi selgeks opetanud, ja korrutamine laheb taitsa kiiresti:)  Oppimine peab olema lobus, mitte mingi tuupimine😀

Kui nyyd kysite operatsioonist , siis tahaks teile  mitme lehelist vastust kirjutada. KUID ei hakka teid koiki tyytama.  vastu sihuke. Koigepealt tahab  opi arst ta aju Biopsida ( yhesonaga,  koigepealt tehakse Ajuuring, siis markeeritakse LOIKEkohad, ( neli suuremat kasvajat koik eri kohtades), siis robot laheb ja teeb sisseloiked, tombab systlaga kasvajatest vedelikku valja, ja see saadetakse uuringutele, et teada saada MIS toimub. Mis on rohkem elus, mis on  aeglasem, milline on agressiivsem ETC.. Mikroskoopilised uuringud ja geeni uuringud. SEE votab omajagu aega. umbes 5 paeva.  Ja see protsetuur on  kiire. Hommikul Haiglasse, Ja 24 tunni parast koju tagasi. Ei mingeid korvalnahte.

Kui uuringutel on vastus olemas, siis peame veel nadalakese ootama . Ja siis operatsioon..

KUI aga REgina peavalud  suurenevad selle nadala jooksul, SIIS meil vist pole biopsiks aega, ja arst peab opereerima, eelnevaid uuringuid tegematta ja loikama valja mis veel loigata annab– TURvALISELT.

Ma tean, et nii monigi teist arvab et MIS MUL VIGA ON? MIKS ma piinan Reginat nii, MIKS, ja MIKS ja MIKS, ja miks ma ei lase tal rahus surra…KYLL JUMAL ta eest hoolitseb..

Aga vot seks!!! OLEN yks piinaja  ja ei anna alla enne, kui koik on proovitud.   ENDA parast , just tapselt, et parast ei nutaks terve elu, et NO NAED siis, akki ta oleks veel praegu elus kui me seda teinud oleksime…. jne.

Aga jah,kannatust ja tugevat narvi. Seda on mul hetkel rohkem vaja kui midagi muud.🙂

7 thoughts on “Kiiresti mediteerima…..

  1. Mannu ütleb:

    Sa oled nii vapper, et mul tekib nahanahk ihule ja pisarad voolavad mööda põski alla, jälle. Ma imetlen Sind ja Sinu tahtejõudu tohutult, sest selle sarnast ma oma elus mujal kohanud ei ole.
    Ja hukka ei mõista ma Sind üldsegi mitte, sest mitte proovimine tähendab allaandmist ja allaandjad ei saa elus hakkama. Sina aga saad, Teie kõik koos perega saate!
    Ma tean, et ükskord tuleb kord, kui Jõuluime just Teie perekonda maandub!🙂

  2. tapik ütleb:

    Ma hoian teile kõvasti pöialt ja olen kindel,et kõik läheb ilusti, peab minema. Ilusat jõuluaega teie perele🙂

  3. kukupaike ütleb:

    Hoian mõlemaid pöidlaid!
    Alla anda ei tohi mingil juhul. Kunagi ei tea ju ette, millest lõpuks abi võib olla. Kõige tähtsam aga on, mida Regina ise tahab. Tema aga ei tundu allaandja tüüp olema, naudib elu täiega.
    Mis iganes ka ei juhtuks, teie saate hakkama.

  4. sille ütleb:

    mõtlen teie peale sageli. mina saan sinust aru küll, ka mina võitleks oma lapse eest lõpuni. aga peaasi, et Regina sinuga nõus on.🙂
    palju kallistusi teile!

  5. Dakke ütleb:

    Olen lugenud blogi juba pikka pikka aega ja hoidnud teile pöialt. Nii nagu eespool mainiti alla anda ei tohi, kóike peab proovima. Tean enda käest kuna ise kasvatan raske ja keerulise sydamerikkega last, kes käinud läbi mitu keerukat ja rasket oppi ja kunagi ei tea mis elu veel toob, kuid alla ei anna. Kóike ilusat teie perele ja ilusat rahulikku jóuluaega.

  6. Sinu blogi lugeja ütleb:

    Hoian siin külmas Eestis teile pöidlaid, et kõik õnnestuks!
    Regina on uskumatult tubli, ju ta teab, et tasub võidelda!
    Anna ikka teada kuidas läheb, et mis siis et me oleme võõrad, me elame sulle ikka südamest kaasa. Loodan et saad meie kommentaaridest natukenegi tuge ja jõudu.
    Ilusat ja õnnist jõuluaega!

  7. Trulla ütleb:

    Mina küll ei arva, et sa midagi valesti teeksid, kui jätkad võimaluste otsimist Regina elu pikendamiseks. Nagu ma aru saan, on see ka Regina enda soov – ja kui te poleks neid võimalusi otsinud siis, kui tal uuesti need kasvajad aktiveerusid, poleks teda ehk praegu enam üldse teiega ja tal oleks jäänud palju toredat kogemata, mida ta praegu on kogeda saanud, kaasa arvatud aja pikendus teie armastuse keskel olemiseks, mis ühe väikese inimlapse jaoks reaalselt siiski on hetkeolulisem kui jumala armastus, mis nagunii tema üle valvab (nii põhimõtteliselt).

    Ja halbade ning ebameeldivate hetkede pikkus on kohe kindlasti kõigi tema eluaastate jooksul olnud väga palju lühem võrreldes heade aegade ja meeldivaid kogemusi ja elamusi täis hetkede kogupikkusega. Nii et teie võitlus on ennast ära tasunud kohe kindlasti. Ja tõesti, kes ütleb, et siiski ei või leiduda ootamatut abi millestki, mida veel saaks proovida. Kuniks Regina ise tahab, ei saagi ju teisiti olla, kui et peate jätkama uskumist ja proovimist. Heade hetkede nimel!

    Jaksu teile sinna ja palju hea tunde hetki!

Lisa kommentaar

