:D

“mini” op laks hasti ja Regina on haiglas Nickiga paranemas.  Regina arst on vaga  “exited” ja arvab et me oleme targad et alla pole andnud. Tema jaoks on mysteerium see, kuidas saab REgina selllises SITUATSIOONIS nii hasti  hakkama. Ta arvab et selliste suurte kasvajatega ta peaks juba pikali olema ja oksendama….. KUID ta yheks hirmuks on ka see, et koik voib AKKI loppeda. Et yhel hommikul lihtsalt on koik labi…

tanane biopsy andis talle ka kindlustunde eesolevaks operatsiooniks. Ta arvab et saab PEAAEGU  koik kasvajad eemaldada ja ylejaanud siis Gamma noaga  “opereerida”.

Ma  ei tea miks ma kunagi arstiks pole oppima lainud, kuid ma vist kuulasin ta juttu ammuli suuga, kuna iga sona mis ta suust valja tuli oli lihtsalt midagi erilist ja huvitavat… NICK kysis iga paari sekundi parast et MIS, MIS, mis see tahendab… MIna seal korval… SHHHH honey,,,, I explain it  to you later… Mille peale arst hakkas kova haalega naerma..   Olen omamoodi hull, kellest palud aru ei saa.🙂

MA TAHAN TEID KOIKI TANADA jatkuva toetuse eest::) Teie kommid ja kaardikesed ja kirjad toovad naeratuse naole:) Kuigi me koigile ei suuda vastata ( mu enda laiskus tegelikult) olen ka mina motetes teiega ja loodan et teie Pyhad sel aastal on extra ordinary:)

JA, REGINAL toesti laheb hasti :()picture-003

Lisa kommentaar

