:D

Teisipaeva  ohtu ja kolmapaeva paeva veetsime CHLA’s Keeimat saamas.   Pyhapaeval ma pidin 12  tunnise uriini kogumise tegema, et see siis Esmaspaeval haiglase viia, Kuid kuna esmaspaeval haiglakoht puudus, siis ma pidin seda “ounamahla” kylmkapis   piima korval hoidma.😉

Teisipaeval saime toa vaid selleparast et ma emailisin meie oncoloogile ja ytlesin et REGINA POLE veel haiglas ravil, ja meile oeldi isegi seda et akki ei saagi enne nadala loppu sisse, kuna liiga palju haigeid lapsi on hetkel haigas. YTLESIN Dr. Dhallile et meil pole aega oodata.  MEIL ON, aga Regina kasvajad ju ei oota meiega.   NII, paari tunni parast Dr. helistas tagasi ja ytles et sai meile toa BONE marrow Transplandi nurgas. , see on samal korrusel  muidu. HEA oli see et tuba oli privaat ja  yhel oel ainult 2 patsienti :)  Keemia ravi hakkas pihta 9 ohtul ja sai labi 3 hommikul. Peale seda oli regina veel suures koguses tilgutite otsas, kuna pidime ta yleliigsest keemiast tyhjalks  loputama.  Komapaeva ohtuks joudis keemia vist lopuks ta organismi ja ta hakkas oksendama.  Tavaliselt kui laps oksendab rohkem kui 5 korda paeva jooksul, teda haiglast koju ei lasta, kuid kuna me oleme sellega piisavalt kokku puutunud, siis arstid usaldasid meid ja tegid meile haiglast kella seitsmeks valjakirjutuse. Nyyd Regina siis soob ja oksendab, joob ja oksendab… Nii iga 5 tunni tagant.   Loodame et asjad hullemaks ei lahe.. Esmaspaeval laheme tagasi CHLA paari tunnisele keemiaravi seansile. Umbes kahe nadala parast peaksid ta nerenaitajad jalle alla hakkama langema :(:(:(  Loodame et selleks ajaks oleme me koik terved ja tal on OK olla. Nick on praegu Hiinas tool ja tuleb veebruari lopus tagasi.

Ma ise olen   hetkel kopsupoletikuga kodus.  Arvasin et on kylmetushaigus, kuid eile hilisohtul siis sain teada  et Kurat mul on kopsupoletik :(:(:(.  No anna minna,  paremat ajastust  haigeks jaamiseks lihtsalt ei olnud voi????  Nii palju jooksmisi ja tegemisi on hetkel. kuid kui aus olla ,siis nyyd on kyll tunne et  hingan yhe kopsuga.. isegi trepist yles minek ajab ahkima ja puhkima…:(:(:(  Kuigi regina on ka ise taitsa podur hetkel, kysib ta ikka et, MIS MA sulle juua anda voin, voi toob teki peale et mul soojem oleks🙂 AWWWW… Gabriel aga  tuleb, istub diivanile ja annab mulle jalaga tagumikku ning ytleb,   MOVE mommy, I have to sit here also….  tsirkus noh.
Eile ytles mulle ( gabriel) , et tal on minu kamandamisest villand, ja ta enam ei kuula mind kunagi. OK, hommikul arkas yles, mangis pool tundi klaverit, soi oma toidu ara ja ytles THANK YOU MOMMY :)    Taielik Draama king🙂

Muud ei midagi hetkel. Ikka tasa ja targu🙂

4 thoughts on “:D

  1. undiproua ütleb:

    Kallis Diana,

    ma olen selline ehe näide blogilugejast. Loen ja nutan, ja olen jube õnnelik, kui Regina jälle nii vapper on olnud. Aga kunagi midagi ei kirjuta, sest tead, jube raske on kirjutada. Kirjutad-kustutad-..jne..
    Sa oled nii vapper ja Regina on nii tubli. Terve pere on tubli!

    Aga kuna ma muudkui olen siin viimastel päevadel asjata plõksinud ja teist pole kippu ega kõppu kuulda olnud, siis ma pidin lihtsalt ütlema, et aitäh, et sa ikka kirjutad! Isegi niimoodi ise kopsupõletikus olles.

    Jube kurb on kuulda, et sa nii haige oled. Niimoodi haigest peast olla ema ja perekonnapea. Ma ütlen, selliseid naisi nagu sina, pole rohkem olemas:)

    Väga kallistan sind! Pea vastu!
    Te kõik olete megatublid!!!
    Reginale pai-pai!

  2. Pille L. ütleb:

    Kas Sa ise ikka saad aru kui tubli ja vapper Sa oled? Müts maha ja palun saage terveks!

  3. sille ütleb:

    olete kõik seal kaugel väga tublid. käin samuti peaaegu iga päev korra siit lehelt läbi, et uudiseid vaadata. alati pole aega kommenteeridagi, peaasi, et loetud saaksin.
    Regina on väga tubli. ja eks Gabriel tahab lihtsalt tähelepanu veidi ka endale, tema käitumine ju tegelikult ilmne tähelepanu otsimine.🙂
    ja sinu haigus, eks sina oled ju kõige enam vaeva ja vilet näinud, täiesti loomulik, et ühel hetkel on jõuvarud otsas ja siis tuleb haigus. kui saad, võta rahulikumalt (hea öelda, ma tean), ravi ennast ikka terveks, muidu jääd pikalt põdema!
    olge tublid!🙂

  4. marika ütleb:

    Tore, et sul huumoorimeel säilinud on🙂, mõtlen seda Gabrieli lugu sinu postituse lõpus🙂🙂. Mõni võib küll mõelda, et no on jõmpsikas aga ma sain ikka südamest naerda! Olge tublid edasi, sest seda te olete ju kõik see aeg olnud!!!

Lisa kommentaar

