Kuidas see koik alguse sai.

Ma olen kindel et nii monigi siinolija tahab teada kuidas me esimest korda teada saime et Reginal on  ajukasvaja.   ANnan teile kerge ylevaate.

Oli aata 2004. Aprillis laksime  Reginaga talle korva auke tegema. Enne  seda laksime  burgerkingi sooma. vaatasin Reginale otsa ja ta tundus nii valge naost. Kuid kuna ta oli pidevalt haige ( korvapoletikud, kymetushaigused), siis ma arvasin et no nii, jalle hakkab pihta. UUS korvapoletik on tulekul.

AUgustasime Reginal korvad ja REgina oksendas Esimest korda.

Peale seda oli  nadal rahulikku aega. Viisin REgina parki. Mangimise ajal hakkas ta korraga peavalu kurtma. Ytlesin talle et ei ole midagi, mangi edasi…. Kui ma vaid siis oleks teadnud… MIngi aja parast hakkas ta nutma  ja me laksime ara koju. Peale seda peavaluhoogu laks regina situatsioon hullemaks ja hullemaks.  Kaisime arsti juurest arsti juurde.  Kellelgi polnud mingit selgitust. Koik kirjutasid vaid antibiootikume. Istusime isegi haiglas  paris pikka aega. ja seda kaks korda veel.

KUNA  meil tuttavaid kel vahk on olnud tol ajal polnud,  siis me ei kahtlustanud ka seda. Arstid rahustasid ja ytlesid et see on lihtsalt viirus mis pikale veninud, ja seda yltesid meiel Newport Beachi koige paremad  laste arstid. Regina kylastas umbes 10 erinevat arsti. Kaisime kolmes erinevas haiglas.

Umbes paar kuud varem ostsin ma endale piletid eestisse. Ja   kuna ma tahtsin odavalt labi ajada ostsin non refundable piletid. YHESONGAGA, kui ma oleks reisile mitte lainud, poleks ma seda raha tagasi saanud.  Arutasime Nickiga pikalt et mis teha.  Tundus et Reginal laks paremaks . Ja  Nii ma otsustasingi reislie minna. Helistasin Nickile veel Chicago lennujaamast et  KUULE, akki ma ikka ei lahe,  ma tulen koju tagasi. Kuid Nick rahustas mu maha, ja ytles et ma vajan koigest sellst puhkust…..

Kaks paeva eestis olles  helistas Nick. Koigepealt ta ei saanud mind katte, kuna Ema oli telefoni seinast valja tommanud, et keegi ei helistaks, kuna ta tahtis et ma puhkaks. Nick helistas samuti mu sobrannale, ja yldiselt helistas koik numbrid labi mis Eestis saadaval… KUID kuna telefon oli seinast valja tommatud ei saanud ta mind katte.

LOPUKS kui telefon jalle seinas, helstas nick ja Kaskis mul kiirest  USAsse tagasi soita. Reginal tuleb operatsioon ta ytles.  JA ta valetas mulle — Mida ma arvan et ma pole talle vist siiamaani andestanud. Ta ytles et Reginal tuleb KOHUOPERATSIOON.  MUIDUGI , ma polnud nii suures stressis.  kaisin koik Reisibyrood labi, ja lopuks saingi siis jargmiseks paevaks pileti.  KUId regina opi ajal istusin Tallinnas sobranna pool..  KUS JUURES, ka sobranna teadis, et Reginal oli ajuop… KUID millegiparast mulle keegi midagi ei oelnud. Arvati et ma lahen hulluks vist…    Kuid tol hetkel ma ei osanud vihane olla… Sest ma ei teadnud tode.  Peale opi nick helistas ja ytles et Operatsioon  laks hasti ja   Regina kysib juba minu jarele. :):):):):)  Ja ka seda mainis et REGINA ON TAGASI:) TA naeratab, ja nouab syya jne…

lopuks joudis see hommikutund katte, ja sobranna viis mu lennujaama.  LEND oli pikk, ja millegiparast voeti mind igas lennujaamas  vahele- Kyll taheti kotte uurida, kyll kysiti miks mul nii paksu kontsaga kingad jalas, kyll katsuti siit ja sealt. MUL olid narvid tolleks hetkeks nii pingul et ma hakkasin nutma ja ytlesin et mis teil koigil tana viga on… Samas SUURE TURBANIGA kes ida rahvas jalutas  oelalt naeratades minust mooda, samal ajal kui minu rahakoti sisu kontrolliti… ajas narvi ikka tais kyll…

Ca’s oli mul sobranna vastas. Terve tee lennujaamast lastehaiglasse moodus vaikuses. Markasin vaid et Sobranna ja ta mees vahtisid yksteist selliste imelike pilkudega, nagu nad tahaksid mulle midagi oelda…  Arvasin jalle et   mul on see koik peas, ja ma kujutan asju endale ette…. UGH…

LOPUKS joudsime haiglasse. haigla  KABELIS  SIIS nick ytles mulle..

Honey, ma valetasin sulle… Ma  vahtisin talle suure suuga otsa ja kysisin, et mis kurat, mis Reginaga juhtus, KAS ta on ikka elus. Nick ytles jah, kuid Reginal toimus aju operatsioon ja Reginal on halvaloomuline kasvaja.  MA llihtsalt ei suutnud tol hetkel koike seda uskuda, sest  ma olin harjunud mottega et Reginal oli keerus soolikad etc…. JA nyyd oeldakse et Regina voib ara surra…

Ma olin vihane ja onnetu ja segaduses. Ma vist i Raakind nickiga mitu tundi mitte midagi.

LOPUKS joudsime siis yles palatisse kus Regina lesis. Pea ymber suur marist myts, ja ajust midagi valja rippumas ( noh, see  voolik, mis aitas extra vedeliku ajust eemaldada)..  Regina vaatas mulle otsa ja ytles….””” MOMMY, remember how youo asked me to stay strong and get better “”, ( emme kas sa maletad kui sa mul kaskisid tugev olla ja  terveks saada). Ma ytlesin jah.. YOU see, mom, I AM STRONG :):):):)  ( no naed emme, ma olen ju tugev ). Ja siis ta  naeratas  suure, suure naeratuse:).

Ja see koik toimus 2004 aasta Mai lopus. Mina joudsin 30ndal mail . Ning Reginal oli operatsioon 28 mai. Ja seal edasi haigla haigla jarel.. kus ainult parem ravi toimus…

Ja see oligi see algus.  Pool sellest ajast mis mina nickiga olen abielus olnud on moodunud haiglates. Gabriel oli 2 aastat vana kui  pidi leppima sellega et mina pole kogu aeg saadaval.  ma ise pidin ara andma oma unistuse astuda  Art Institute of California…  tahtis saada professionaalseks ko”o”gikataks kusagil mainekas restoranis….

Kuid koige selle asemel tean liiga palju ajudest ja rohtudest ja haiglatest ja arstidest.   vahel on endal tahtmine koik uuesti pihta hakata ja ka mingi Meditsiini alane degree saada, kuid ytlen ausalt, ma ei  julge hetkel midagi uut pihta alustada. 🙂

4 thoughts on “Kuidas see koik alguse sai.

  1. kukupai ütleb:

    Ligi viis aastat…
    Ja Regina on endiselt tugev, nagu ta Sulle siis lubas. Seega – võitlus jätkub ning teile sinna palju jõudu ja vastupidamist!

  2. killuke ütleb:

    Oskan ainult imetleda Sinu jõudu ja jaksu, oled oma lapsele endast parima andnud! Ja Regina ise on nii tubli olnud!

  3. undiproua ütleb:

    5 aastat! Ei taha isegi küsida, kas need aastad on tundunud pikad või lühikesed…
    Ma mõtlen, et nii palju arste ja haiglaid ja vastuseta küsimusi enne avastamist… ja peale avastamist veel suuremad küsimused…

    Unistustega on nii, et need võivad täide minna, kui väga soovida:)))
    Mina arvan hoopiski, et sinust võiks saada parim nõustaja-psühholoog vanematele ja lastele.
    Me kõik ju näeme, kui vingelt Sa Reginat ja oma peret sellest raskest kadalipust läbi juhid.

    Kallis, kuidas on lood su enda tervisega?

  4. sille ütleb:

    kas tõesti olen juba 5 aastat teile kaasa elanud?
    mäletan, et tollal oli väliseestlaste foorumis tuline väitlus eesti keele üle kui sina oma kohutava uudiega tulid.
    aga te olete siiski tublid. ja ma ausalt öeldes imetlen ka su lähedasi, mina ei oleks ilmselt suutnud varjata midagi. ilmselt tahtsid nad sind veidi veel säästa.

Lisa kommentaar

