Kallid sobrad.

Kallid Sobrad. picture-023

Tanud teile et te truult  meile kaasa olete elanud. Tanud teile kaartide kirjade, pakikeste  ja telefoni konede eest.  Tanud kallistuste, pisarate,lillede, veiniohtute, clubitamiste  eest.

Tanud teile et olete kannatanud minu loputut jutustamist  Reginast ja ta haigusest.. ( TEAN, et vahel olen tyytu). tanud et olete aru saanud, kui ma viimasel minutil pidin teile ara ytlema, kuna midagi tahtsamat tuli ette.🙂

picture-019

Olen toesti tanulik  ja seda koike on raske sonadesse panna.

PS. Reginal laheb hetkel taitsa hasi.

3 thoughts on “Kallid sobrad.

  1. merje ütleb:

    Olen iga päev siin piilumas ja teie köigi peale mötlemas. Pea püsti ja … Lihtsalt edasi…

  2. teooria ütleb:

    Kõike ilusat Sulle, Reginale ja perele sõbrapäevaks ja kõigiks teisteks päevadeks!

  3. undiproua ütleb:

    Kallikesed,
    teie rõõmud ja mured on ka meie omad…

Lisa kommentaar

