Viimasel ajal on koike juhtunud…

No anna minna. Hullemaks enam asjad minna ei saa. Yks paev peatamatud verejooksud, siis CSF vedeliku jooks ajust., siis mingi paevane palavik.. JA nyyd siis lopuks siis yks korralik epilepsiahoog ( pole tegelikult kindel kuidas Seizures eesti keeled tolkida ).

Yhesonaga. Kolmapaeva paeval kaisime LA lastehaiglas trombotsyyte saamas- kolmas kord 7 paeva jooksul.. Koik oli nailiselt korras. Ohtul Regina ytles meile et tal kaed valutavad vahekene ja neis on surnud tunne. Kuid ta keeldus rohtu votmast.

Umbes kella poole nelja ajal Nick jooksis Minu tuppa ( ma magan Regina magamistoas aegajalt) Ja ytles et Regina rappub yle keha ja ta ei tea mis teha. TOrmasin oma unesegase peaga magamistuppa. Kuid Reginat nahes olin sekundi pealt arkvel ja mida ma nagin vottis mu hingetuks. Regina rappus yle keha, peast varvasteni. Rytmilised rappumised. Ja sellega kaasnes ka rytmiline sygav hingamine. Silmad pea pahupidi pooratud. Ma hakkasin paaniliselt Nickile karjuma et CALL 911, call 911, Regina is having a seizure. HELP CALL 911, OMG she is going to die… . Ma samas hoidsin Reginat syles. MUL puudus igasugune teadmine sellistest hoogudest ja see oli regina jaoks esimene kord. Ma olen kyll nainud tuttavate lastel seda, kuid kui oma lapsega on tegu, siis on tunne hoopis teine. 911 kaskis Regina kylili panna ja vaadata mis toimub. 30 secundi parast jai rappumine aeglaselt jarele, ja Regina vaatas yllatunult ringi. Ja siis joudis kohale 911 esimene auto- Tuletorjujad, kes elavad meist vaid kilomeetri kaugusel.

Nad vaatasid Regina yle ja ytlesid et Kiirabiauto jouab kohale mone minuti parast. See koik toimus nii kiiresti nagu filmis, kuid see epilepsia hoog tundus kestvat terve igaviku. Kiirabi joudis kiiresti kohale. Kooraga oli meie maja SUURI vormis mehi tais ( 5 tykki majas, ja siis kaks tykki oues ka veel. Regina tundus nende korval nii vaike ja habras.:) regina pandi kanderaami peale ja kiirustati kiirabiautosse. Tavaliselt vanemaid ei lasta Kiirabiga kaasa soita, kuid mull oeldi , et istu peale, ja kui midagi valesti laheb, kamandavad nad mu kiiresti juhi korvale istuma. VOI kui ma vakka ei jaa, siis lasevad kiirtepeal haalega edasi minna ( HEHE, hea huumorimeel neil )

Meid transporditi orange county lastehaigla kiirabisse . Veetsime seal 5 tundi ja siis saime lopuks Laste Intensiiv korrusel endale ilusa vaatega toa J REGINAL laheb hetkel vaga hasti. ME ei tea mis oli selle episoodi pohjus. Arst ( TAVALINE PEDIATRIC ARST) arvab et see ei tohiks olla selle ajuripatsi juues oleva kasvaja too. VOiB olla on see suur massiivne auk ja aju pole sellega lihtsalt sellega veel ara leppinud. Jne.

Nagime just Dr. Loudonit. Ta on toesti kena mees. Ta kysis meilt miks me talle ei helistanud tana???? MA ytlesin talle et mind informeeriti sellest , et sinule on Regina Haiglas olekust teatatud…. Selle peale ta ytles et ta sai teada Reginast alles kell kolm paeval… GRRR. Ma sain taitsa vihaseks selle siinse Residenti peale.. valetaja…. Yhesonaga, nyyd voime Dr. Loudonile helistada ka keset ood ja temalt nou kysida J Ta isiklikult ytles meile et ta ei usu et see on kasvajate syy. Ta voib pohjuseks tuua sada teist pohjust, kuid mitte kasvajaid. Nyyd veedame paar paeva haiglas ja yritame oiged rohud Regina jaoks leida. Mingid seizure vastased rohud. Loodame et see enam kunagi ei kordu.

Hetkel on mul koikide kysimustest korini. ENAM ei suuda vastata. KOIk kysivad samu kysimusi, KOIK teevad samu protsetuure. KOIK tahavad Reginat katsuda ja vaadata. Grrr . LEPPIGE enne koik kokku, tulge palatisse samal ajal ja siis kysige kysimusi. Vastan neile nagu robot—

2004

4

Dr Loudon

Dr Dhall

STJUDE

CHLA

CHOC

Levothyroxin, bactrim

No

Yes

No

Yes

Pahklid, kiwi, vancomycin

Vaktsineeritud

Ei ole usklik

Regina elab venna, ema ja isaga yhe katuse all

NO visitation restrictions

Jne…

Anyway omajagu ootamist ja lootmist et koik paremuse suunas liikuma hakkaksJ

Dr. Loudon oli vahemalt lootust tais ja arvab et koik saab korda J

SUUR TANU TEILE KOIKIDELE heade soovide eest. Ma pole nii monelegi telefonikonele vastanud, kuna ma lihtsalt ei taha hetkel raakida. Kuna muudkui korruta ja korruta. Nii et don’t take it personally.

Hetkel on Reede  hilisohtu.  Regina on veel haiglas. Nyyd on ta  seizure  vastaste rohtude peal nimega Keppra, yhed uuemad ja nii oelda turvalisemad rohud, millel on vahem  korvalnahte teiste rohtudega. Peale seda yhte seizure hoogu, pole reginal seda rohkem ette tulnud, ja arstid loodavad et nii jaabki. Kuid kuna ta aju on praetud, ja keedetud, ja torgitud, keevitatud….., siis pohjusi nagu ma enne ka mainisin  nendeks episoodideks on mitmeid, ja tapset keegi ei teagi.🙂

KUID homme Saab Regina taas koju WOHOOOOOO!!!!!

3 thoughts on “Viimasel ajal on koike juhtunud…

  1. kukupai ütleb:

    Oh teid küll… Ega muud, peame siin pöialt, et ikka hästi läheks.
    Ning seizures tõlgitakse eesti keelde kas krambid või värinad.

  2. undiproua ütleb:

    Kallis Diana, see kõik on nii jõhker ja nii ülekohtune.
    Aga esmakordselt purskasin ma kurva loo ajal naerma, kui lugesin su robotlikke vastuseid:) Anna andeks! See on nii tragikoomiline, kui ühesugused on haiglad üle maailma. Hea, et te olete neist parimais.

    Te olete mu mõtetes. Kogu aeg!
    Head soovid ja mõtted ju kanduvad ometi edasi? See peab nii olema. Ma nii usun sellesse…

    Jubedalt tahaks teid mõlemat kallistada… kui see vaid aitaks…

Lisa kommentaar

