Reginast niipalju et – Ootame hetkel haiglas voodikohta.    tana oli haigla tais ja  neil oli paar “emergency’ haiget ka, ning meid jaeti  tagaplaanile. :(  Homme hommikul peame uuesti helistama ja uurima kas saame voodi voi mitte. vaga  vaga frustraiting. Kuid samas ei hadalda ka palju.  Reginal laheb hetkel vahelduva eduga hasti, ja hakkan ennast vaikselt syydi tundma , et eesolevad 2-3 nadalat  tulevad meie jaoks jallegi rasked. madalad trombotstyydid, madal punaliblede  arv.. koik madal.  Samuti viimane MADAL tema jaoks on magneesium. nii et nyyd on regina ka 1000 mg  magneesiumi peal paevas. Ja Reginast tana ma rohkem ei kirjuta.

Kirjutan nyyd endast. AH , et MIS mul viga on et endast tahan raakida, voi et kes ma selline yldse olen et julgen yldse suudki lahti teha kysite ? ha. Olen Diana , ja suud ma ei suuda mitte kohe kinni pidada. Ei tahagi .  Ja tanu oma suurele suule  lobisen ma koik valja mis mulle usaldatakse, kuna milleks need saladused anyway. tegelikult paari kolme  sobranna saladusi hoian kyll nagu oma last. KAITSEN koige eest🙂 . KUID oma elu, ma ei tea,  ei viitsi salatseda, ja kui aus olla siis polegi neid saladusi nii palju.   Koige avalikum saladus on see et Mina ja Nick oleme  “labi”.  Kaime koos igasugu istumistel ja pidudel ja nii edasi, kuna meile meeldib yksteisega yritustel kaija.  Nickile lihtsalt meeldib see, et ma teem oma “suure” suuga raakimise tema eest ara🙂.  Minult on paris palju kysitud kas NICKIL on keegi, voi et sa OLED taitsa loll, kui usud et NICKIL POLE kedagi.

OH COME ON rahvas… Koige hullem on see, et selle 11 aasta jooksul mis me koos oleme olnud on nick ausus ise olnud, ja tal pole yhtegi abieluvalist suhet olnud.  Isegi kui ta hiinas kaimas oli, Polnud tal  “cheating” suhet. Tal on alati palju sobrannasid olnud kellega ta raagib, ja nou saab,  ( vahel oli talle antud nou taitsa asjalik, kuna kuida muidu ta teadis kuidas minuga nii hasti hakkama saada, ega ma pole just koige lihtsam inimene kellega koos elada ). hehe.

Kuid Nickile ei meeldi draama,  ja draama on see mis naised tihti endaga kaasa toovad. nii ta ongi ennast ymbritsenud “sobrannadega” kellega ta ohtusookidel kaib, ja  valjas tantsimas.  MEIE yhise lemmiku nimi on Stacy, ja ta oli hiinas Gabrieli klaveriopetaja.   Gabriel oleks ka taitsa rahul kui Stacy ta  isa uueks “sobrannaks ” saaks.

No naed siis, moned teist vaatavad et ma olen taitsa segaseks siin yksinda lainud. irv. Kuid tegelikult olen ikka taie moistuse juures.  Ma lihtsalt soovin Nickile parimat, ja et ta tulevikus ikka  samamoodi oiged valikud teeks, nagu ta seniajani teinud on >( KURRAT kyll, koik see toimus ju minu abiga…hehee).

MINA aga, ka mul on keegi keda ma austan ja armastan.  … Ja tema mind, kuid koik on hetkel complicated, nii tema kui minu jaoks. ma tean et yhel hetkel asjad loksuvad omale kohale, ja koik saab korda, kuid senine pean lootma , et meil jatkub piisavalt kannatust ja tahtmist oma elusid nii edasi elada.🙂

PS. Olen tagasi jousaalis. Iga paev tund  jousaalis, ja siis tund kodus. KUID kuna ma olen ‘stressi” sooja, siis ei ole ma suutnud toiduga veel sinasopruse peale saada. KUID vahemalt olen suutnud jousaali taas armastama hakata.   Ja jousaali minemise teeb lihtsamaks see, et vaga vaga paljud mu tuttavad ja naabrid kaivad samas jousaalis kus mina ( 24hour, Agassi super sport),  miil minu kodust.  ja seltsis on segasem🙂

3 thoughts on “

  1. marjusha ütleb:

    kui ma näen enese ümber abielusid, mis lagunevad laiali paljalt selle peale, kui laps pärast sündi noortel vanematel magada ei lase või kui rahaprobleemid võimenduvad või kui laps sünnib väikese puudega jne jne, siis, olgugi seda tegelt ju poliitiliselt ebakorrektne välja öelda, ma tõesti imestan, kuidas ja mis nipiga te olete nii tugevalt koos püsinud. lapse raske ja fataalne haigus on paarisuhtele väga suur katsumus ja tavaliselt on just tugevam sugu see, kes “põgeneda” ja alla anda ja kergema tee valida eelistab. et olete siiski kõik koos võidelnud, teeb teile väga suurt au!

    täitsa võõra inimesena aga austan tõesti su julgust välja öelda seda, mis südamel. tunnistada tõtt sellisena, nagu see on, ja mitte ilustada.

    soovin, et rahu ja õnn leiaks tee teie majja tagasi, kuidas iganes!:)

  2. Mannu ütleb:

    Ma tunnen siiralt rõõmu Sinu elukäigu üle. Või selle seisu üle, mistahes olukorras, sest Sina leiad alati isegi pahast seisust väljapääsu. Sinu posititused on alati üle kuhjatud lootuse ja optimismiga. Ka seekord, tundub et Eesti varakevad on ka Sinu seal teiselpool ookeani õitsema pannud ning mul on selle üle ääretult hea meel!🙂

  3. killuke ütleb:

    Mul on tunne, et saate ka tulevikus hasti labi saama! Ja see on niivord suur ja hinnatav asi! Vastastikune soprus ja austus on koige tahtsamad! Joudu ja jaksu ja onnelikke hetki Sulle!

Lisa kommentaar

