Nadal moodunud viimasest keemia tsykklist. Oigemini see tsykkel pole veel labi, KUID pohiosa sellest on labi. Reedel ( homme) ja jargmisel Reedel peame haiglasse veel kahele vincristine ylekandele minema.

Kuigi REgina sai keemiat seekord poole vahem, on ta organism koigest niivord kurnatud, et tanase seisuga on koik ta verenaitajad jalle nullis. AInus mis korel oli olid Maksa numbrid. Ma pole just vaga onnelik selle yle. See on esimene kord kui ta maks lopuks  midagi “erilist” meile naitab.

Reedel siis laheme haiglasse Vincristine “jarele”, trombotsyyte ning ka verd saama. Yhesonaga. oleme  paeva haiglas terve paeva.   Loodan vaid et REginal palavikku haiglas olles ei tekki..picture-015 See kindlustab meil 2 paeva haiglas ( 48 tundi). Sest ta doubble broviac  line’st voetakse proov ja pannakse laboris kasvama , et valistada igasugused bakteriaalsed   molluskid kes palavikku   tekitavad.  PALAVIK, regina suguse madala immuunsysteemiga lapse puhul voib aga surmaga loppeda kui me kodus istuks ja mitte kui midagi ei teeks, kuna organism on lihtsalt liiga nork et ise koigega voidelda. .

Selle nadala kodus Regina on pohiliselt kodus istunud ja telekat vahtinud. Vahetevahel koperdab ka teisele korrusele kui tal joudu on. Toiduisu on taas kadunud, ja lohnade suhtes on ta yli  tundlik. Kuid kyll see isu tagasi tuleb🙂. Reginal on ka paar vaikesemat keha/peavalu olnud, kuid see on ka keemiast.

Kodus on mul ikkagi Med oe ylesanne. Pean iga paari tunni tagant ta temperatuuri mootma. Iga hommiks ta Central line flushima Saline  lahusega, ja siis heparin Lock peale et liin ei ummistuks. samuti pean kontrollima igasugu punnikesi ja haavakesi ta kehal, mis voivad probleeme tekitada  kui ta neid kratsib.  ja koige hullem mu jaoks on tema  tassimine. Yles a alla, yles ja alla. Kuna ta eriti ei soo nyyd, on ta vaheke nork, ja vahepeal loob tal silme ees mustaks. ( HARVA). ja tanu sellele ma ei julge teda yksinda yles korrusele lasta. tavaliselt konnin temaga kaest minnes yles, voi tassin teda. KUID see tassimine pole just koige parem mu seljale. Aga noh, mis teha, mis teha.🙂

VIimasel ajal on minult IKKA ja taas kysitud et , KUULE, miks me keemia siis lopetame kui Reginal veel kasvajad ajus on. ME peaks ikka taie rauga edasi panema. JA selliseid soovitusi on tulnud nii monigi.  Kui aus olla, tahaks selliste kysimuse kysijatele labidaga vasu pead panna ja oelda- REGINA ON KEEMIAT SAANUD 5 AASTAT.. Tee oma jareldused ise.. Kuid  ma hingan sisse ja valja ja vastan nii- Kahjuks Regina organism ei suuda enam rohkem keemiat vastu votta.   Kuna ta on aastate jooksul lihtsalt niipalju saanud. Kahjuks peame me nyyd lopetama ja minema “looduslikumate” variantidega.    Mille peale oeldaks ” tohohh? Toesti ka voi?

Mitte et ma solvunud voi pahane olen, Kuid kui ma samale inimesele vahepeal seda juttu juba 10 korda raakinud olen, ja ta tuleb tagasi samade kysimustega, siis mu tekkib kysimus Miks sa yltse uurid kui ei hooli…. ( see on see minu BITCH hetk ).

Gabrielil laheb taitsa hasti. hetkel koolivaheaeg ja Gabriel  susserdab Nickiga alati midagi, kuna ma lihtsalt ei viitsi  laste asju ajada enam. Nick voib kyll.  Ta oli ju kogu aeg hiinas anyway, siis nyyd voib oma “daddy” kohustusi taita. Ja saab nendega suureparaset hakkama. Vahel ma vaatan teda ja motlen et Ta on isegi parem lapsevanem kui mina…  sest ma lihtsalt EI VIITSI peale Regina mitte kui millegiga tegeleda.

Ilusaid saabuvaid pyhi teile koikidele:) Ma ei tea kas me mune varvime voi mitte, kuid “muna jahi” tagahoovis teeme ara. picture-032

5 thoughts on “

  1. Teooria ütleb:

    Häid pühi teile ja jõudu!

  2. marjusha ütleb:

    “pühkige” rõõmsalt!🙂
    ja muidugi, taas kord, jõudu vastupidamiseks nii reginale kui ka sulle (mehed paistavad niisamagi hakkama saavat:)

  3. kukupai ütleb:

    Jõudu Sulle! Muidugi vajab Regina organism nüüd turgutamist, isegi ime, et nii kaua keemiat välja kannatas. Ja palavikust katsuge lahti saada, küll siis kosub ka.
    Loodetavasti leitakse vahendid, millega immuunsüsteemi turgutada ja millel ei oleks nii palju kõrvalmõjusid.

    Mõnusaid pühi!

  4. killuke ütleb:

    Ilusaid pühi teie perele ja hästi palju kirjusid mune🙂

  5. sille ütleb:

    Ilusaid pühi!🙂
    Ja palju jõudu teile selle kõigega hakkama saamiseks!

Lisa kommentaar

