Narvidest raakides on mul ikka vaga tugevad narvid.  Nii naljalt ma tegelikult ei plahvata. Et mind endast valja viia  on vaja midagi extreemset voi  taiesti midagi nii ajuvaba millest   isegi kanad aru saavad… Olen kindel et paar voi kolm inimest vaidavad vastupidist,kuid   juu siis tolles hetkes ma leidsingi midagi ajuvaba et  tunnetel omavolitseda lasin. SRRY. Ja samas olen viimasel ajal taas tundnud seda imelikku “aju varinat” oigemini ma kutsun seda nii.  Tavaliselt see juthtub minuga siis kui  mu keha on depressantide voi doosiga ara harjunud ja nouab juurde.  Arvan et on aeg rohtu lihtsalt vahetada.

Minult on paar korda kysitud, et kuidas ma julgen antidepressantidest raakida?   Et kas mul imelikei ole, et moni arvab et hull olen ?? MIS HULL? Kysin ma vastu?  Lihtsalt vahel on vaja abi et  negatiivseid tundeid, unetust,  pidevaid  emotsioonide vaheldumisi, akk plahvatusi   valtida. MILLEKS?  KElle jaoks need veel head on? MINU ENDA< et rahvas mu ymber kikivarvul kaiks. Nad niigi kaivad…  Yhesonaga. Olen suur   anti depressantide austaja, kuid tee selleni on olnud raske. Katsetatud on nii monigi brand. Moni ajas magama, moni hoidis ood yleval, moni lihtsalt tegi taiesti ykskoikseks. JA seda ma ka ei tahtnud. TAHTSIN olla out and aware.. Tahtsin edasi tunda  ja tunnen.  MUIDEKS, selleks ei pidanud ma psyhholoogi voi pshyiaatri juurde minema— Gynekoloog kuulas mu ara ja kysis, noh, valik on sinu. MIS sa esimeseks proovida tahad….. heheh  gotta love USA… ja siit siis edasi siis minu tanase onnetunde juurde.

YLE hulga aja olen taas rahul ja onnelik. Kaisime taas CHLA’s vereproovidel REginaga.🙂 ONNEKS , taas koik on  peaaegu korras.  AAHHHHHH kui hea tunne . RAHU, et ei pea muretsema veritsemiste voi ylevasimuse parast.   Nagu ma alati olen oelnud, hingerahuks on vaja vahe.  Minu jaoks on see nyyd Kinnitus paberil vereproovide naol, voi DVD REgina MRI’ga… ja kui koik on korras olen ka mina happy and about :)…

ONNEKS, on regina ka hakanud lopuks sooma. ja  nyyd  on ta viimased 5 paeva olnud stabiilsed 20, 7 kilo.  AAHHH. EI TOHI alla 20 enam langeda. EI TOHI. Nii palju siis REginast. Meie nurse care manager andis meile 2 haiglavaba nadalat ja ytles – ilusat puhkust. JAH, see on puhkus, kuid samas istun ikka REginaga kodus ja see on nagu  beebiga kodus istumine. TEe seda, tee toda, vaata et ei kukku, jne.. REgina tasakaal on vaheke hairitud  ja ta kukkub lihtsalt. ja kui aus olla, siis ma olen sellest jarelevaatamisest vaga vasinud.  KES POLEKS?  Ma pole kyll extreemsuseni  teda uurimas ja puurimas, kuid pidev diivanil istumine ja trepis jarel kaimine paneb mind  silmi pooritama.  Mitte kogu aeg, kuid aeg ajalt. Lastesaated ajavad mind sona otseses mottes ookima… ja kui REgina magama laheb, siis pooran teleka tunniks kinni, kuna tahan korvadele vaikust.

oh, puhkus siis algab ja just oigel ajal. :)   ma olen super exited . MA saan 31  sel reedel ( 05/08).   Tegelikult ka 31.    kui aus olla, lootsin et selle aja jooksul on mull  college lopetatud. Hea too, hea sissetulek ja finants. vabadus… Nyyd ytlen endale DREAM ON BITCH. DOn’t see it happen anytime soon…   Mis iganes  meie eludes siin juhtuma hakkab on udune . ISe ka ei tea tapselt mis homme voi ylehomme saama hakkab.   jah.. Raagime kyll Nickist lahutusest, kuid samas ta ei taha mind minema lasta.;)  olen hea asset ta arile ja toole Hiinas 😉 ega mul midagi selle vastu ka pole .  Ta saab tahelepanu mis tal vaja ja ma aitan vaid kaasa🙂 .. Aga see selleks.

MIngil maaral on see koik hirmutab. 31, aasta parast lahutatud, 2last voi yks…. lopetamata kool… mis fucking edasi?   Vot see on see mis piinab. Nick on mu korval ja korrutab IGA Paev..  Ma olen ja jaan sinu jaoks edasi existeerima. Ma aitan nii kui jouan. jne. ja see   on hea tunne. Haid sopru on alati vaja. Kuid  elu laheb edasi…. ja unistustest lihtsalt ei piisa. :)  Mingil maral on koige ees hirm, kuid pole motet ka vales elada …

meie tegemistest vote uurida ja puurida

http://www.caliwitch.smugmug.com139

2 thoughts on “

  1. marjusha ütleb:

    nii hea häid uudiseid kuulda!

    vastab ikka tõele, et kanda antakse nendele, kes kanda jaksavad!
    ära unusta ikka vahest endale ka aega võtta, ennast peavad laadima isegi sinusugused vinged eesti naised!:)

    ja sellest, mis edasi… väiksed sammud korraga! koolis jõuab alati käia. mina käin nt juba viimased 10 aastat, aga lõpetanud pole just sellepärast, et ei taha seda teha “kuidagi”, vaid mõnuga ja lõputöö kirjutamisest täit rahuldust tundes. nii ta venib:)

    pidage siis ikka vastu veel kord!

  2. kukupai ütleb:

    oih, ma vahepeal ei käinud siin külas ja nüüd olen õnnesoovid võlgu🙂
    praegu teed Sa just seda, mida tegema pead, küll jõuad kooli ka veel ja päris kindlasti hea töö saada. 31 pole ju miski vanus, kui nüüd päris aus olla (kogemusi jätkub see-eest rohkem kui mõnel saja-aastasel)
    Meil on homme emadepäev, parimad soovid ka Sulle!

Lisa kommentaar

