ALUSTAN  taas Reginast . Vaikesel onnejunnil laheb hetkel vaga hasti.   SOob myhinla ja joudu on ka palju palju palju rohkem.   Koige suurem probleem hetkel on ikkagi see parema poolsuse norkus. Parem kasi vasib ara ja tihti kasutab vasakut,  Parem jalg on ka vaheke norgem ja ta lonkab tanu sellele. Joosta ta ei saa yltse, kuna jalad lihtsalt ei kuula sona. 🙂 kuid ta ei lase sellest ennast heidutada …. Toimetab edasi, ja kui ara vasib viskab pikale ja norskab  vaheke🙂

Esmaspaeval on tal MRI ( 18 mai). Nagu alati, siis ka seekord ta MRI’d on ohtused. Kuna talle pole tuimestust vaja,  siis voib ta vabalt olla paeva viimane patsient .  ONNEKS on nyyd Los Angelese Lastehaiglal 4 MRI’d kahe asemel ja tanu sellele on see protsess ka lihtsam. Kui kellelegi ongi vaja erakorralist MRI’d siis  schedule ei nii hullult segi aetud . Kolmapaeval peale MRI’d laheme arstiga siis yle raakima mis toimub ja vaatame scannid oma silmaga ka yle.   Ootan kohe seda. Olen taiesti obsessed  koigest mis toimub Regina ajus. Vahel vahin ta scanne kodus mitu tundi jutti ja yritan aru saada miks, kus   kui palju… ALati on avastan midagi uut.

Gabrieli synnipaev laheneb. Uskumattu et 2 aastat tagasi Gabrieli synnipaeva ajal olime me haiglas  ja REginale tehti ajuop ning oeldi et pole palju enam loota. 5-8 nadalat.  WOW. Sellest kahest kuust on saanud 2 kiiresti moodunut  aastat. Palju on selle aja jooksul toimunud ja  ma ikka ei suuda uskuda KUI palju on toimunud.  Koik opid ja kiiritused ja rohud, ja yritused ja nii edasi.  SElle aja jooksul on palju naerdud kuid ka vaga palju pisaraid valatud.  Palju muretsetud ja veel rohkem roomu tuntud igast edukast sammust :)  WOW. Patsutan nyyd endale vaikselt olale ja ytlen–  I did good :)    Elu laheb edasi  vahel on kyll sellised  OMG, mul on koigest nii korini et viskaks kedagi kiviga , mis siis et see keegi haiget saab. WHO CARES, REALLY…   KUid need on need hetked kui ma motlen ENDALE  et kyll mul on ikka raske elu, koik laheb halvast, ja paike ei paista mitte kui kusagilt.   Jah,  vahel isegi motlen iseendale.  Kuid siis taganene kiirelt neist motetest, sest mulle ei meeldi enesehaletsemine. vahel ju  voib, kuid milleks? Nii pole ma kellegi jaoks vajalik.  JAH, vahetevahel voibolla paar tuttavat on saanud liiiiiigse hadaldamise ohvriks, kuid ka mul on vaja neid let it out sessioone. ON.  ja nii jaabki olema🙂. NII et kui naete mind tulemas ja pole kindlad mida ma teilt tahan, siis igaks juhuks jookske kiiremas korras minema, voi helistage ja kysige mis mul siis nyyd viga on.. heheh

Vahepeal sain 31 aastaseks.🙂 AItah kallid sobrad ja sobrannad kes onne soovisid.  Ja kinke toid  ja kylas kaisid ja klaase kokku loid. AItah kes  aitasid materiaalselt  ja emotsionaalselt. AItah, kes tantsisid nii et tantsuporandasse sai trambitud suur auk. JA AITAH ET TE MUL OLEMAS OLETE. .. Jube naljakas tegelikult selle eest kedagi tanada🙂

Peale synnipaeva paranesin paeva ja siis EMADEPAEV🙂 Veetsime selle kallite tuttavate Malloyde seltskonnas . Reserveerisin laua 7mele 21 Oceanfront restoranis.  Kallis koht brunchiks, kuid ma ei soo iga paev  head tervislikku   restotoiutu suurtes kogustes ;)  Regina ka kugistas yhe vorsti 20 dollari eest alla.. irv. ( toit serveeriti Rootsi laua stiilis), soo palju jouad selle raha eest. Gabriel tahtis   koike syya… Ma ise otsustasin et peaksin 60 dollari eest magustoite sisse ajama..nii igaks juhuks. Kes teab millal jalle suhkrut ja creme brulee’t  kohtan.. Ise mulle sellega eriti ei meeldi jannata…  KUid soime ja raakisime ja oli tore hommikupoolik. Paale seda suundusime kohalikku kaubanduskeskusesse   ringi jalutama🙂 Kuid siis vasis REgina ara ja me laksime koju kus ta norskas taas 4 tundi jutti.   ja ongi koik siit poolt. EI midagi erilist.   Tavaline cancer crap…..

Kohtumisteni armsad maailmakodanikud🙂 Kui Louna Casse juhtute astuge labi🙂 Ootan:)

One thought on “

  1. undiproua ütleb:

    Kallis super emme Diana!
    Tagantjärgi palju õnne sünnipäevaks!
    Jube vinge oli sellise kräu pilte näha:)
    Megad õnnesoovid!

    (Kui saaks, annaks Sulle Aasta Naise tiitli!)

Lisa kommentaar

