5 Paeva kodust keemiat seljataga…

5 paeva veel ees.   Noh nyyd on siis nii et Teeme kodus keemiaravi REginale.. EI midagi erilist. Esimene paev pidi sisse votma 7 tabletti enne magamaminekut ja nyyd ylejaanud 9 paeva vaid kaks. Pole just koige hullem.  Kuna see keemia laheb OTSE kohe luuydisse , siis ta veri peaks paari kolme paeva parast jalle hapuks minema…  Kuid arst ytles et paraneb ka samakiirelt , nii et ei mingit 10 paevast madalseisu enam. LOODAME> vahemalt.  Kuna nadal tagasi  Reginal  oli tasakaalu ja energiaga probleeme ja ta magas ka PIKALt- mingi 5 tundi paevas, siis raakisn arstile sellest ja nyyd on ta siis vaikese doosi steroidide peal. ONNEKS on koik tagasi normaalseks. Noh, naed siis, ta aju tahab midagi ja kahjuks on selleks steroidid . EI ole head ilma halvata. Kahjuks ei tohi me teda pikalt steroidide peal hoida. Mingi nadal veel ja siis peame ta tasakesi taas sellest rohust voorutama.

Ma ise sain LOPUKS Hakkama  millegagi mida ma siin aastaid olen tahtnud teha, kuid pole julgenud.. JUBEDAD  lood Eestlannadelt eestist  olid mind ara hirmutanud..  Nimelt , lasin enda vasaku jala varicose veenid ara eemaldada. WOHOOO. Suveks ilusad saared.:

MUL oli 2 voimalust. KAS lasen selle teha “dermatology”( nahaarst) juures, ka narkoosi all. kuid see laheks ilu protsetuuri  nime alla ja ma peaks kusagil 3500 dollarit maksma selle eest.  MA peaaegu oleks lainud selle koige loksu , kuid kui ma seletasin oma nahaarstile ara et, Kahjuks ma ei saa sellist summat valja maksta, kuna blahblahblahb ( regina lugu ja arved jne). siis ta soovitas mulle yhte ta kollegi kes tootab “haigla all”.  Kylastasingi teda.   Dr. John Lane tootab UCI Medical Center’is ( Orange ), ja on vascular surgeon. ( soonte kirurg??? ja opereerib koiki sooni….hehe Lisan ka tema lingi.

http://www.healthcare.uci.edu/css_vascular_surgery.asp

Dr. Lane arvates olen ma hea kandidaat.   Noor, terve ja halbade veresoontega…😦

Operatsiooni paeval siis laksin kella 5ks hommikul haiglasse. Kirjutasin alla tervele reale paberitele,  kindlustuse, privacyga, arstidega, jne seoses. Siis istusin  mingi 30 minutit ooteruumis  ja siis oli kaes minu kord olla patsient.:)

NOh, sain endale selle “ilusa” patsiendi jakikese, ( enne seda pidin ennast alasti koorima… yuck)…   See seljas ja seenemyts peas, loodi mulle noel katte ja pandi tilguti otsa et keha opiks valmis teha…   Ja kui see ka tehtud hakkas igasugu asjamehi sisse ja valja voorima. JA KOIK KYSISID samu kysimusi. NYYD saan aru miks.   Koik need 7-8 inimest kes seal ORis olid ,  olid osa minu opist. Nad tahtsid koik 100% saada sama infi et minu eest voimalikult hasti hoolitseda…. Kuid koige naljakam oli siis, kui sisse tuli narkoosi arst hehe. Noor aasialane, vist alles kooli lopetanud, aga hea huumorimeelega. Vaatas mu yle, kuulas, katsus😉, ja siis kysis kysimuse– ja selle kysimuse kysimiseks laks tal aega mingi paar minutit,.Nagin kuidas ta voitles sisemuses  et kuidas seda siis oigesti sonastada.

Kuid kysis ara– MILLAL sul viimati paevad olid  ???   Ega ma teda ka nii lihtsalt  keti otsast lahti ei lasknud.. Kysisin vastu, milleks tal seda vaja teada on ?  Muidugi seletas ara  ja kui ma talle ytlesin et viimati kuu tagasi… SIis motles ta veel, ja laks  “sosistava” haalega nais oe juurde ja kaskis tal mu jaoks yks topsik otsida et ma  talle “pissi”proovi annaks… Mees oli nii ebameeldivas olukorras….   Ja kui ma tal piisavalt kannatada olin lasknud ytlesin talle ara et,  pole vaja… Mul omamoodi birth control… Lahutame mehega ja  tanu sellele  mitu mitu mitu kuud kuival.. hehehe…  Selle peale ytles ta et— MIKS MA MUL NIIMODI KANNATADA LASID>. irv.. vaene mees,  kohe naha oli et ta pole  pikas suhtes olnud naisega….

Noh, sealt edasi sain endale hea “rohtude kokteili”… 5 minutit peale seda olin nagu purjus. Kui mind palatist Operatsiooni ruumi soidutati nagid koik NII head valja,  oleks tahtnud  kohe oma voodilt yles hypata ja koiki kallistada… Aga pidasin vastu…. VIST???ise ka ei maleta…

Mu narkoosi arst loi siis mulle pahe narkoosi maski ja kaskis sygavalt sisse valja hingata… tegin seda…..

Operatsiooni ruumis maletan seda et Dr. lane hakkas mu jalasooni ultraheliga yle vaatama ja ta viimased sonad mis ta  raakis oli. Mrs Tan. JAH, sul on toesti veenid umbes,….. blank blank blan… ja siis maletan  OH, tal on vaike veen, see voib probleemiks olla, … siis nagin kolme suurt tulede taldrikut laes,  ja siis oligi koik.. Mitte kui midagi ei maleta….

Tehti Veenide  strippimine ja laser . Alajalalt tommati need ekstra veenid valja, ja ylemise kintsusisse aeti siis  “juhe” millega parandati mul see peaveen ara mis verd oieti labi ei lasknud.

Yles arkasin just siis kui mind opi toast valja soidutat, nagin kedagi, kuid siis taas jain magama…

Recoveris yritas keegi minuga raakida ja mind yles aratada, kuid koik toimus  nagu ma oleksin kusagil mujal. Kuulsin haalt, kuid ei suutnud silmi veel lahti teha. Ja kui silmad lahti tegin hakkasin kova haalega nutma. Nutsin ja nutsin ja nutsin ja nutsin…. Ise ka ei tea miks. Koik kysisid,. Kas koik on korras, mis viga on , kas me saame kuidagi aidata…. Mina panen vasut — MA VABANDAN.. WAAAAAA, ma olen lihtsalt nii onnelik , kuid ma ei tea miks ma nutan WAAAAAAAHAAAAWAAAAAA.. Nii kestis mingi 30 minutit. ONNEKS oeldi mulle, et ma pole esimene narkoosist arkav nuttev patsient.🙂

Dr. lane tuli mind peale opi yle vaatama ja ytles et koik laks hasti:)  Et tulgu ma teda 2 nadala parast taas kord vaatama , ja kui midagi ikka veel muret tekitab, siis saab  yhe vaikese loikuse teha ka “outpatient” paasil>:) .. KUi ta aga nagi et ma ikka veel nutsin.. ( YUP), siis ytles ,e t OPi toas olin ma kyll yks toeline fire cracker…  Viskasin nalja, ja naersin jne… Juu  neil sai villand mu molast, ja andsid ekstra narkoosi et ma vait jaaks.🙂 kuid  seda oligi oodata. Enne opi mulle oeldi, et ma olen operatsiooni ajal yleval( imelik), kuid ma ei maleta peale operatsiooni mitte kui midagi mis toimus… IMELIK, onju?? Tahaks nagu teada kuidas ma ennast seal  opi laual lolliks tegin ????

Valus enam pole. Vaheke ebamugav tunne on kintsus kuna, see 20 CM ala on valus kus nad laseri sisse veeni ajasid.  Kuid varsti peaks koik taas  valuvaba olema ja kahe nadala parast saan tagasi jousaali minna  ja  normaalselt harjutama hakata.

Niipalju siis siitkandist.

(48 tundi peale Opi). 057063

Nyyd pean kandma sellist sukka 2 nadalat et lasta jalal ilusasti paraneda.

2 thoughts on “5 Paeva kodust keemiat seljataga…

  1. marjusha ütleb:

    näh, ma olen juba kolm korda vähemalt seda postitust lugemas käinud, aga kunagi pole aega kommentaari kirjutada.
    nüüd siis võtsin ennast kätte, et öelda, et ma võtsin lausa sõnaraamatu appi, et aru saada, et tegemist oli veenilaienditega! päris korralik kirjeldus opist, mul käisid judinad üle selja. ja see vesistamise koht oli ikka ehee päris naljakas (pardon!).
    jätkake sama tublilt!

  2. ann ütleb:

    Saan nyyd vahemalt aru,mis mu isa jalaga kunagi tehti…

Lisa kommentaar

