:):):):)

Meil laheb rahuldavalt

Regina- Veri on vaheke halb.  Oleme juba kaks korda trombotsyyte saanud CHOCis.  Meie Arst aitas REgina meie kodulahedamasse haiglasse yle kanda , kuna 80 km LAsse ja 80 nd tagasi , ja vahel seda kaks korda paevas ning kolm korda nadalas on liiga palju et lihtsalt vereproove teha. REgina on see Double broviac line mille kaudu temalt verd voetakse ja rohtusid antakse, siis me ei taha et teda torgitakse. KUID kahjuks paljudes  vereproovi kohtades pole “oigeid” inimesi tool, kes kohe otse ta liinist verd valja tombaks, ja tanu sellele me peamegi haiglaid pidi soitma. Vahel tegin ma seda ise kodus. VOtsin vere, ja viisin polikliinikusse kus tehti siis uuringud…  Kuid ykskord millegi parast ta veri   laks tykki  test tubes, ja peale seda ma otsustasin, et ma parem soidan  ja ootan….

Olen CHOCI outpatient cancer instituudiga vaga vaga rahul > vaga puhas, ilus,   koht. Arstid on ka head, ja oed on samuti tasemel :)  TUnnend vaheke “halvasti” kuna  olin CHLA 2 aastat vaga vaga truu, ja nyyd siis vahetame taas kohta… Kuid seda ka paljudel muudel pohjustel….

UUS MRI on  2sel juulil.

Nyyd siis veel paarist probleemist… aah hea meelega ytleks teile et KOIK On korras, kuid kahjuks pole nii.  Regina  Tervis on allamage liikumas. MITTE et vahk on kasvamas. EI . HEtkel on see stabiilne. KUID.. KUID KUID.  Need 4 ajuoperatsiooni, ja kaks erinevat kiiritust on oma too teinud.  MAN. Regina ei hadalda. TA ON TUGEV, tugevam kui keegi teine keda ma tean.   Ta naeratab isegi siis kui valus on. TA istub porandale ja hakkab mediteerima kui valu talle selga  loob, voi puusadesse voi jalgadesse. TA ytleb.  MOMMY,  mul on vahel vaga vaga valus, kuid ma olen tugev ja ma  motlen oma valu endast valja.. ((( KALLISTUSI TALLE).. SEllise jutu peale annan ma talle tavalisetl suure kallistuse ja ytlen- ok, mediteerime koos. JA siis me kahekesi istumegi porandale maha ja mediteerime ja siis naerame  koos … Vahel ka nutame koos… Valu  tal enam pole. Valu pohjustas yks keemia rohi VINCRISTINE…   SEe on yks rohi mis tekitas Reginas ja minus palju segadust, KUID onneks  REgina onkoloog on vaga moistev ja “loikas” selle doosi 1/3ndiku peale…:)

TEine suur probleem. AJU on aju. TEE mis tahad. AJul on oma funktsioon. IGAL aju osal on oma funktsioon, ja kui yks osa on rikutud on kogu  ajutegevus hairitud ja oi kui palju segadust. Sellist segadust, millest isegi meie ei saa vahel aru,  isegi arstid ei saa aru, kuid  yritavad.

Reginal laks vaga hasti. Ta kasutas paremat katt, kuna  parem ajupool oli juba vasaku poole tegevuse  vaikselt yle votnud…. KUID korraga hakkas koik alla mage minema. TA ei tahtnud paremat katt kasutada. EI EI EI. Ta kirjutas vasaku kaega, ta soi vasaku kaega, ta joonistas ja varvis vasaku kaega. KOIK TOIMUS VASAKU KAEGA>…  PAREMAST jalast raakides— see lopetas oma tegevuse vahepeal.  Ta ei suutnud paar paeva isegi kaija, vaid roomas edasi. KUID ta ei hadaldanud, naeratas ja ytles et ta on MADU ssssshhhh🙂.
mind see muidugi ei rahuldanud. MIDAGI on korrast ara .  Onneks  ma teadsin mis tal  vaja on. AJUS on ikkagi paistetus olemas ja seda tanu sellele Gamma noa kiiritusele.   SEe ajab koik segi….

Emailisin taas REgina arstile ja ytlesin et kuule, ma panen REgina tagasi steroidide peale, kuna  tal on see ja see ja see ja see probleem…
🙂 JAH. ytles dr Dhall. TA vihkab seda et  REgina on steroidide peal,kuid ta teab , et see on ainus rohi mis aitab REginal edasi minna hetkel.  Ta on taas kolmandat paeva steroidide peal ja kaib uuesti, kasutab paremat katt ja suudab trepist ise yles jalutada🙂

Nickil on vaheke Raskem seda koike moista ,kuna ta on vaga palju meist eemal viibinud, ja tema jaoks oli see maailma lopp, kui REgina ei suutnud kaia paar paeva.  Kuid  ta naeb nyyd millega ma olen pidanud kogu selle aja   elama, mida tegema. ..🙂.

VOin teile oelda et Regina tunneb end taas hasti:) JAH, veri on tal vaheke halb, kuid ta on super ja  iga tema vaiksemgi tegevus paneb mind naeratama:) Olen vaga uhke ta yle :)  Ta on MEIE staar.:) TA on vaart koike siin ilmas > KOIKE🙂

AH JAH>>>> 26 Juunil  esilinastub ” MY SISTERS KEEPER” ( minu oe hoidja ). :)  PALUN MINGE VAATAMA  ja  hoidke silmad lahti. AKKI NAETE REGINAT🙂 Olen juba nendest previewdes teda sekundi osa  nainud ;0) kUsagil tagaplaanil kollase tapina:) tean et teda on selles filmis feel. Mina ja REgina laheme ise  Private screeningule LAsse 25ndal  juunil :)   EI JOUA ara oodata :O) VERY VERY EXITED :)   .. LOPUKS yks film millest ma taiesti aru saan  l)

GABRIELIST–MINU silmaroom saab 22ndal juunil 8 aastaseks:).  TA on tark, armas, terav, naljakas  , arukas . Ta teab mida ta tahab, ja  annab meile seda alati kova haalega teada🙂 OLEKS MINA KA SELLINE OLNUD 8 aastaselt, siis praegu oleks ma arvatavasti kusagil noutud lawer ;)/ 25ndal Juunil laheb ta Nickiga  kuni augusti lopuni Hiina🙂 Ta vihkab motet sellest ja tahaks minuga Eestisse minna, aga kuna meil on  arved vaga vaga suured ja volanoudjad juba nouavad iga paev oma volgasid sisse (yup,,,   haiglate arved ), siis  me ei sa  seda reisi kohe mitte ette votta. Gabrieli HIINA reisi maksab kinni Nicki Hiina firma, kuna ta voib hiina vahet REisida palju  tahab.  Kahjuks Eesti pole ta ariplaanides sees.😦 Oleme koik vaga kurvad. Ka REgina.  Ta kysib minult iga paev millal me taas eestisse saame minna? Millal me ta sobranna Krissut saame naha ( mu venna kasutytar).   Tahaks oelda et KOHE, laheme, teeme oleme. KUID ma ei saa. JA alati muutub ta nagu sekundi pealt kurvaks kui ma talle selle halva uudise pean ette sootma….

KUID jah. SUvi tuleb meil huvitav. NII mitme nurga pealt. Mina REginaga siin Laguna NIguelis.. Nick Gabrieliga Hiinas…

Ja kui hasti laheb, siis keegi oluline veel.. koiges sellest… Kuid sellest hiljem

Samuti  tootan ma kovasti  et maja myygiks valmis seda. MITTE Kyll nyyd, kui tasaksei peab alustama.   KOIK ilusad varvid neutraalseks varvima, koik katkised asjad ara parandama, jne. Ebameeldiv tegevus , kuid peab tegema. Nick  midagi sellist eha ei oska ja ei yritagi. Nii ma siis asjatangi ja teen seda nii nagu oskan ::)

OK. Lopetan tanaseks… Ei team mil uuesti kirjutan… ((( armastust teile koigile)))

3 thoughts on “:):):):)

  1. kukupai ütleb:

    Oh, hakkasin juba muretsema, kui siin pikka aega midagi kirjas polnud…
    Olete kõvasti vaeva näinud ja Regina on ikka hämmastavalt tubli! Muidugi on see suur töö õpetada allesjäänud ajule puuduva osa funktsioonid selgeks. Eks kuidagi ikka saa.
    Sul on ehk veidi kergem, kui saad mõnda aega Reginaga kahekesi olla ja ei pea teise lapse pärast muretsema.

    Aga sellest ma aru ei saa, miks Sa peaksid majas nii palju üle värvima, kas tõesti ilusate värvidega läheb halvemini kaubaks? Tulevane ostja ju niikuinii teeb oma maitse kohaselt ringi. Katkiste asjade parandamisest peaks piisama…

    Edu teile sinna!

  2. Kaku ütleb:

    Ootan põnevusega My Sister’s Keeperit – raamat oli hingeminev, kuigi praegu üllatusega lugesin, et lõpp erineb raamatu lõpust, mis oli kogu loo point…
    Palun nüüd meenuta, mis selle filmimise lugu oli, lingina näiteks.
    Edu teile!

  3. Inga ütleb:

    Olen hinges Teiega, mulgi pojaga ees esimesed kiiritusseansid. Olete väga-väga tublikesed seal kaugel.
    Aga kas ehk polekski Reginale see psühholoogiliselt väga tähtis, tulla Eestisse, näha oma sõbrannat, vahel juhtuvad imed, last tuleb kuulata – mida tema tahab? Vahest on just nii, et tema teab vastust ja ravi oma haigusele.
    Aga usun, et olete vist ses suhtes minust targemad, teil juba kogemusterohkeid aastaid seljatatud selle haigusega võitlemises.
    REGINA, SA OLED IMELINE-IMELINE LAPS, SUPERPLIKA!
    SA OLED TUGEV, PALJU TUGEVAM, KUI SEE HAIGUS, MIS SIND VAEVAD, JA SUUDAD SELLE HAIGUSE KUU PEALE SAATA KULLAKE!

    Rahu teile ja rõõmu alati ka seal, kust seda muidu oodatagi ei oskaks.

Lisa kommentaar

