Kallid lugejad

3 mas kord  viie aasta jooksu pean teile teatama halbadest uudistest, ja seekord on uudised toesti halvad.  Kuu aja jooksul kasvas REgina kasvaja 4 cm suuruseks ja tanu sellele on REgina nyyd ratastoolis,  paremalt poolt halvatud.  Kuid ka midagi head sellega kaasas- Ta ei hooli et koik on super dooper puhas, voi kuidas ta istub, voi soob:) ta lihtsalt naudib elu. Kuigi ta on vaid 9 ksa aastane oleme kindlad et ta tunnetab ette mis teda ees  ootab. …

Kohtusime tana arstidega.. jah.. lootsin et taaskord oeldakse et koik on korras ja arge muretsega, koik saab korda. Kuid seekord pole nii. Dr. Dhall tuli ruumi meie lemmik  “asjaajajaga”. Tema oli see kes meile need halvad uudised ette sootis. Ja  aitab meid hospice  care firmaga yhendusse panna.( inimesed kes aitavad meil toime tulla REgina viimaste nadalate eluga – valu vaigistid, psyholoogid, muud rohud), yhesonaga, aitavad REgina elu nii mugavaks teha kui voimalik.   Kuradi raske on  sellest raakida,kui Regina magab teises toas ondast und, kuid me peame sellega TAAS kord  tegelema.. Otsima kiriku,  matuseplatsi, firma kes seda aitab teha.. .AAAHHH. HOW MUCH CAN ONE TAKE?????

Tahan teid koiki tanada koige eest. Hetel olen vihane, olen vihane yhe raku peale , kes otsustas ennast yles kasvatada REgina ajus ja muutuda halvaloomulikuks kasvajaks PNET. Vihkan muteerunud rakke. … grrrr..

26 thoughts on “Kallid lugejad

  1. nodsu ütleb:

    nii kurb😦
    ma isegi ei tunne teid, kuid mul on NII kahju (tsekin pidevalt Regina uudiseid ja alati loodan kuulda, et kohe saab korda…).

    Kahju, kui kannatusi ja vaprust elu peale surub ja keegi ei kysi, kas sa oled nous. Regina on super vapper vaike tydruk ja ma ikkagi loodan… ja Sina, Diana, oled ka vaga tugev ja meeletult tubli (kuigi sulle isegi ei anta valikut – kui ebaoiglane😦 ).

    Kallid teile!

    …ehk… ?

  2. Paula Shark ütleb:

    Kallis, ma toetan sind palves.

  3. Zicy ütleb:

    OH EIII :S

  4. Katre ütleb:

    Kallis Diana! Ma ei oska endale ette kujutada, mida kõike sinu pere on pidanud läbi elama ja mida toob veel kaasa tulevik. Mida küll tunneb ema süda oma lapse haiguse, paranemise, lootuse ja järjest uute ja uute tagasilöökide pärast? Tahaks olla toeks, aga aidata ei saa ega oska. Olen siis vaid mõtetes teiega, Reginaga. Olete kõik teinud endast oleneva ja rohkemgi veel. Soovin teile palju jõudu ja Reginale vaprust.

  5. Helle ütleb:

    Lugesin suure kurbusega seda postitust. Lohutada ei oska kuidagi. Teil on väga raske, sõnad siin ei aita, aga ikkagi tahtsin öelda, et teie hingejõud aitab teid toime tulla sellega, mis on ja mis ees ootab.

  6. KaiE ütleb:

    Rahu, usku ja jaksu Teile kõigile. Siiralt Teiega.

  7. Sinu blogi lugeja ütleb:

    Siiralt, siiralt kahju on seda lugeda. Uskusin kogu aeg et Regina saab terveks, tal oli vahepeal juba nii korras kõik. Aga nagu näha on meditsiin halvaloomuliste kasvajate vastu ikka veel nii jõuetu…:(((( Kes küll looks ravimi nende vastu…?
    Reginale paid ja kallid, lootus sureb viimasena.

  8. killuke ütleb:

    Mul oli ikka usku ja lootust, et Reginal hakkab paremini minema…
    Sa oled olnud imeline ema Reginale ja ma usun, et tal on sellest kergem. Pidage ikka vastu. Saadame oma soojad mõtted teie poole.

  9. sille ütleb:

    Kallis Diana, ma ei oskagi midagi öelda. See kõik on nii kurb ja nii ülekohtune. ma ei kujuta ettegi, mida te hetkel üle elate. Ja see, kuidas te peate, praegu, kui Regina siiski elab ju, tegelema tulevaste matustega??? ausalt öeldes, see kõlab väga jubedalt. :´(
    olen teie perele kaasa elanud, kõik need pikad aastatad. olen väga kurb ja mul on väga kahju, et me reaalses elus kohtuda ei saa.
    olen mõtetes teiega!

  10. Maris ütleb:

    Kallis Diana,
    ma ei oska sonades kirjeldada, kui kahju mul seda koike lugeda. Vaprust, vaprust, vapsust, seda soovin ma sulle ja su perele.
    Olete alati mu motetes,
    Maris

  11. Pille-Riin ütleb:

    Ma siiski südames loodan veel, ei saa ju enne alla anda, kui kõik on lõplik. Palju, palju jõudu ja jaksu teile.
    Suured kallistused siit Eestimaalt teile kõigile!

  12. lepatriinu ütleb:

    Need on väga kurvad uudised… aga te olete nii vaprad olnud, olen kõik need aastad teie postitusi lugenud ja eluga kursis olnud ja alati lootnud, et Regina paraneb…. Mida kõike on läbi elama pidanud üks väike tüdruk. Suured kallistused teile minu poolt.

  13. Tiia ütleb:

    Vahel saab kõige kallimate aeg otsa ebaõiglaselt vara. Vaevalt ema-isa tiiva alla jõudnud, lendavad nad juba sinna, kust enam tagasi ei tulda.
    Võib-olla me kohtume lastega kord taevas, et eksistents ei lõpe maise eluga, hing elab edasi.
    Kui kurb ja valus …
    Väike vapper Regina!
    Raske on leppida paratamatusega. Elu on vahel nii ülekohtune.
    Kuigi jah, raskem on siiajääjatel. Regina jätab selle maailma valud ja vaevad ning saab lõpuks kõigest vabaks.

    Ma ei ole teie perega tuttav, kuid Regina lugu liigutas mind südamepõhjani.

    Soovin teie perele hingejõudu ja armastust. Koos jaksate muret kanda ja lohutust leida.

    Usun, et paljud nii Eestimaalt kui laiast maailmast on mõtteis Regina ja tema perega!

  14. annelia1 ütleb:

    Minagi ei tunne teid, aga olen Regina lugu jälginud, talle mõttes pöidlaid hoidnud ja kaasa elanud. Need viimased kurvad sissekanded… Loodan siiski parimat – imesid ju sünnib ning miks ei võiks üks ime Regina jaoks sündida. Ta on nii vapper ja tubli…
    Hoian jätkuvalt pöialt ning soovin teie perele jõudu, lootust ja meelekindlust. Ja hoiame meeles musketäride-autori Alexandre Dumas’ mõttetera, mis kõlab: “Just kõige meeleheitlikemates olukordades võib õnneratas äkitselt pöörduda.”

  15. Pisi ütleb:

    Diana,

    ma ei hakka ütlema, et kogu Sinu valu ja mure jõuab minuni. Sest kindlasti ei jõua. Ma ei ole pidanud iialgi oma elus selliste katsumustega rinda pistma, nagu Teie seal kaugel igapäevaselt teete. Imetlen Sinu ja kogu Teie perekonna üliinimlikku jõudu, vastupidavust ja lõpmatut armastust üksteise vastu. Imetlen Reginat, kes on kordades tublim ja positiivsem, kui sajad täiskasvanud kokku. Ja kuigi ma olen lihtsalt üks võõras inimene, soovin Teile kogu oma hingest ja südamest ainult veel rohkem jõudu ja tugevust. Ehk ei tohi siin maailmas uskuda õiglusesse ja imedesse, aga tuleb uskuda iseendasse ja oma perekonda. Ma saadan Teie poole kõik oma head mõtted ja soovid ning hoidke teineteist. Alati ja igavesti.

  16. ... ütleb:

    Kui kellegi teise elu hakkab niivõrd palju korda minema, peab paratamatult leppima sellega, et nii nagu mõnikord teiega koos rõõmustades, tuleb teiega koos ka rasked hetked läbi elada. Nii ma siin siis istun silmad märjad.
    Tahan öelda, et kuigi on teada mis tulevik toob, ei tasu hakata veel tegelema matuse korraldamisega, las need mõtted jäävad tulevikku. Praegu tasub veel nautida neid väheseid hetki mis on jäänud, olla teineteisega ja olla teineteisele…

  17. marjusha ütleb:

    pidin just kolleegile aru andma, miks oma töölaua taga ulun… ehh, nii kahju on! nii-nii kahju.. kas tõesti on teiegi pikk hüvastijätt alanud?

    ei oska midagi öelda.
    tean, et ei olegi midagi muud teha, kui olla koos, hoida üksteist. tehke tegemata asju ja rääkige rääkimata jutte. olgu sügav rahu teiega!

  18. Trulla ütleb:

    Seda on nii kurb lugeda…. Ja kui kurb veel seda kirjutada pidi olema :(…

    Jätkugu teil hingejõudu, muud ei oska soovida. Elu on vahel ikka väga julma käega :(…

  19. mermaid ütleb:

    Kui kohutavalt kurb…
    Olen ka imetlenud juba kaua vaprat Reginat.. jaksu teile kõigile..
    Kus on see kuldkalake, kes täitvat kolm soovi… mul oleks vaid üks soov…

  20. Ursi ütleb:

    Suured soojad kallid Reginale ja Sulle… oleme ka lihtsalt lugenud su kirjutisi paar viimast aastat ja iga kord mõelnud, kui ebaõiglane elu vahel on…

  21. kati ütleb:

    Oi kui kurb. Nii kohutavalt ebaóilgane on elu.

  22. Inga ütleb:

    Palju armastust iga päev,
    see on retsept, mis annab väe
    elage hetkes ja ootusest vabana,
    nii saab te tütreke vabamalt valida

    Usun veel ja ärge andke alla!

  23. tiia ütleb:

    minu tugev kallistus teile jaksamiseks!

  24. merksu ütleb:

    Kõik eelnevad on juba palju ära öelnud…olen ka Teie käekäiguga kursis olnud, ning panen mõttes käe sulle Diana õlale ja kallistan sind kõvasti sellel raskel teekonnal…..ei muud saagi teha ega öelda…

  25. Metsapiiga ütleb:

    Soovin jõudu ja ikkagi lootust!
    Reginal on emaga väga-väga vedanud!

  26. kukupai ütleb:

    Ahhh!!!!

    On öeldud, et Jumal ei pane kellelegi suuremat koormat, kui kanda jõuab… Aga miks Ta teie peret nii tugevaks peab?
    Igal juhul ei jää üle muud, kui soovida teile veelkord palju jõudu ja vastupidamist ka nendel päevadel, sest jäänud on vaid usk, lootus ja armastus – ning suurim neist on armastus!

Lisa kommentaar

