“lapsepolvest” maletan.. Inimene jai haigeks, suri ja siis oli matus, ning booom… keegi millesti enam ei raakinud.  Kusagil oli avatud kirst, rahvas soi ja joi  tehti pilte..keegi kusagil nuttis. ..

Ausona..vahel on tunne et midagi ei saa aru.

Regina situatsioon viimased 4 paeva on olnud vaga vaga segane. Teisipaeval arkas ta yles. Oli ok, louna ajal laksin ma kinno ja ta oli ok. Kella kahe ajal  kui kino labi , sain Nickilt texti et KIIRESTI KOJU,.. Kihutasin- ( just kihutasin, 35 miili tunnis ..irv) koju. Regina oksendamas, silmad pahupidi,  peavalud, Ei  suuda pead pysti hoida… Nick nutmas,, Ma yritasin siis mingit kainet moistust hoida kuidagi, kuid ei tulnud see yltse valja,  lohkusin kogematta paar noud, unustasin kus rohud on, jne…. Lopuks saime Hospice care oe katte ja ta toi meile terve portsu rohtusid.  Panime Regina taas steroididele ja SUPER doos steroide toi ta taas maa peale tagasi. Ta pole teisipaevast saati oksendanud ja peavalusid kannatanud…. KUID. KUID KUID… FUCK Cancer, FUCK  FUCK FUCK.

Steroidid aitavad valuga, paistetusega, Kuid tunda on et  fucking kasvaja kasvab. NAGU mingi  umbrohi.. kasvab ja kasvab ja kasvab, ja mida rohkem ta kallal tootad seda kiiremini ta tagasi kasvab… Kuidas ma seda tean???  Tean , tark olen ;)…. Regina kone on  vaga vaga vaga raskesti arusaadav,  Regina  ei suuda aru saada lihtsatest nouannetest… ta ilastab … kuid…

KUID, ta suudab meile kallistusi jagada ja oelda paevas mitu mitu korda kui palju ta meid  armastab. Ta suudab naeratada ja naerda kui naeb midagi naljakat, ta suudab  palju.. Kuid ta ei suuda voidelda vahiga..  Seda koike on vaga vaga vaga valus kirjutada.  Iga paev on kui kingitus, iga paev on  yllatus mis siis nyyd saama hakkab.

Kallistused, armastus , lohnad , puudutused . .. mote sellest et yhel hetkel see koik kaob on   valus.   Kindlasti moni teist arvab ,et SUCK IT IN, see on ELU… Mis fuckin’ elu? Elame 21’s sajandis, ja ikka  pole seda ravi kusagil?   KOIK on selle neetud raha taga.  .. Kus on need neetud doonorid kes kulutavad raha  miljoni dollariliste autode peale >?????

Anyway.. Mul pole orna aimugi mis homne paev toob.  Koik paevad on erinevad. Koik paevad on  omamoodi kingitus… Stay tuned._MG_1480

19 thoughts on “

  1. Endine Meremäelane ütleb:

    Seda teksti lugedes nutan praegu. Ei kujuta ette kui raske see kõik võib olla, mis ise selles situatsioonis teeksin, ilmselt oleks hullus minemas. Ma ei suudaks kainet mõistust hoida. Aga sinu pere on supper ja iga päev koos armastatut inimestega ongi kõige kõige tähtsam hetkel Reginale

  2. nodsu ütleb:

    sonad on tyhjad ja voimetud.
    Taiesti voorana, kes kyll lootusrikkalt vaid viivukest teie vahivoitluses jalginud on, tunnen tyhjust ja sygavat kurbust neid ridu lugedes.

    Ema Syda- ilmselt siiski yhendav joud, mis aitab naistel teineteist moista, samas sellises olukorras loob vaid hagusa kujutluse KUIDAS see tunduda voiks ja sellest piisab, et ka pilk hagustuks ekraani vaadates.

    Mul on KOHUTAVALT KAHJU- kui see kahjutunne vaid midagi vaart oleks- saaks kasvoi iga inimese kahjutundest yhe paevakesegi juurde. Midagigi.

    Loodan, et saad veel lugematu arvu neid maailma armsamaid kallistusi!

    – kui oleks vaid midagigi, millega aidata saaks…

  3. lagrits ütleb:

    Mõtlesin teile just paar ööd tagasi, kui laps reisil olles haigeks jäi. Et kuidas ma pabistan juba väikese palaviku pärast, kuid tegelikult polegi ju nagu häda midagi. Aga ema süda valutab ikka.
    Olete ikka väga vaprad.
    Mõned nädalad tagasi sain teada, et veel üks tuttav on asunud kuulutama vähk-tekib-valest-mõtlemisest-usku. Kõrvalseisja küsimuse peale “Kuidas saab 8kuune valesti mõelda?!?” hakanud “teadjanaine” kokutama, et siis on hoopis teised põhjused…
    Üks tuttav kristlane ütles kunagi, et usk aitab surmahirmust üle. Mind küll ei aidanud, süütute laste kannatused ületavad ikkagi ka parimate muinasjuttude raviomadused.
    Mõtlen, et miks ma ei oska olla nagu Väike My “Muumitrollist”, kes siis, kui jäänaine väikese orava ära jäätas, ütles: “Ma olen ainult kas rõõmus või vihane. On sellest oravale abi, kui ma kurvastan? Aga kui ma jäänaise peale vihane olen, siis võib juhtuda, et ma teda kunagi jalast hammustan.”
    Maailm on üks pagana ebaõiglane paik ning oleks vaja väga palju Väikesi My’sid, kes mõttetute asjade peale miljoneid kulutavaid inimesi jalast hammustaks.
    Kahjuks on nii, et järjest kavalamad haigused on ikka pool sammu ravist ees. Vahel ei aita ka raha. Aga isegi kui sa seda tead, mõtled ju ikka, et kas oleks veel midagi, mis aitaks…
    Ma olen seda korduvalt mõeldnud, et kui jumal oleks olemas, siis oleks ta ammu häbi pärast vaikselt orbiidilt kadunud, sest käest läinud ilmaelu oleks piinlik pealt vaadata.
    Kui ongi olemas mingi koht nimega “seal”, siis ainus lohutus on, et seal pole vähemalt muresid. Aga sellega on raske, et mitte öelda võimatu leppida. Eriti laste puhul.
    Jaksu ja tervist! Pole küsimustki, kas imesid võib juhtuda. Neid on juba juhtunud, Regina on lihtsalt imeline laps!

  4. kukupai ütleb:

    Lohutada ei oska, ainult jõudu soovida….
    Iga päev kui kingitus – just nii see on….

  5. metsapiiga ütleb:

    Üks Eesti ravitseja, Viktor, ütles mulle kunagi, kui teda oma hea sõbra juurde viisin (IV staadiumi maovähk), et alati on lootust !
    Oma lapse valu näha on maailma raskeim katsumus. See nõuab meeletut pingutust, et selle kõigega toime tulla.
    Olen selle põrgu läbi teinud ja… isegi kui öeldi, et kõik on väga-väga halvasti, käitusin Sinule vastavalt – s.t ei andnud alla. Meil vedas. Mu poeg on tänaseks 20-aastane (10.a-kui ta väga-väga haige oli).
    Soovin teie perele suurt jõudu, et valule vastu panna. Last aidates ennast ei säästa ja valul on laastav jõud. Vaid üksteist toetades saab hakkama.

  6. marika ütleb:

    Jumal küll, miks peab elu nii ebaõiglane olema!?!?

    Olen võõras, kuid mõtetes iga päev teiega…ja loodan, loodan, loodan…lootus sureb viimasena…

  7. sille ütleb:

    Iga päeva hommikul on mul esimene käik arvutis siia lehele, kohe järgmine orkutisse. Kogu aeg olete mul mõtetes, kuid kahjuks pole sellest abi. :S
    Iga päev kui kingitus – see on väga ilus mõte.

  8. Ann ütleb:

    Kunagi lugege John Kehoe “Vaimujõuga 21.sajandisse”. Sealt võivad tulla mõningased vastused,kes suudab sellesse NII REALISTLIKULT suhtuda.Ise ei suuda,aga võib-olla peaks?

  9. marje ütleb:

    olen Sinu blogi jälginud aastaid
    praegu on kõik sõnad on tühjad…
    kallistan kõvasti

  10. marjusha ütleb:

    suur ja sügav kurbus teie pärast… hoian teid mõtteis ja südames…

  11. killuke ütleb:

    tahaks nii väga midagi teha, mis võtaks kurbuse ja mure ja haiguse, aga oleme nii neetult võimetud siia maailma loodud…
    oleme ikka mõtetes teiega…

  12. eve ütleb:

    olen samuti võõras, kuid su blogi on väga ammu üks neist lehtedest, mida päevas mitu korda avan.
    olen mõtteis teiega. pidage kuidagi vastu! palun!

  13. katre ütleb:

    Minagi võõras…
    Kaitsku ja hoidku Teid Head Inglid!!! Diana, Sa oled super ema…respect!!!

  14. Sinu blogi lugeja ütleb:

    Loen ja nutan… Valus on… Väga valus on…. Kallistan teid.

  15. kris ütleb:

    Olen samuti kaua jälginud, kuidas Reginal läheb… jõuetus tuleb peale … aga saadan teile mõttes jõudu ja vastupidavust, kuigi lohutada pole kuidagi võimalik selles olukorras. Armastus jääb igaühe südamesse ikkagi alati alles…

  16. Elin ütleb:

    Tahaksin jätkuvalt midagigi öelda, mis teid aitaks… Uskumatu, kui vapper on Regina ja kui vastupidavad olete teie… Valus on kõike seda lugeda… Oskan teile vaid mõtetega toeks olla… Soojad kallistused teile…

  17. Hele ütleb:

    Ma ei saa lugeda vaid nutan ja nutan. Kust te saate kyll jöudu …? Kust, kust on tulnud sellised haigused mis raastavad inimhingesid, kogu yhiskonna. Jöudu, möistust – köik mis on ylevalt ette kirjutatud seda me ei ole vöimelised muutma.
    Leila ema

  18. Helen ütleb:

    PISARAD VOOLAVAD JA SINU VALU J6UAB MINUNI..
    ole tugev!!!

  19. Heidi. ütleb:

    Lugesin ja lugesin ja pisarad hakkasid voolama ja lopuks hakkasin taiesti nutma:(
    No kus see oiglus kyll on???Miks see peab nii olema?Kysimused millele vist ei olegi vastust:(
    Ole tugev ja pea vastu!!!!

Lisa kommentaar

