Viimased paevad on olnud omamoodi katsumus meile koigile. On olnud pisaraid ja naeru,  vaikusehetki ja segadust ja koike muud. Kuid oleme endale oelndu RAHU , AINULT RAHU ja mingil maaral oleme selle rahu ka saavutanud.

ALustan sellest et kirjutan MIKS me planeerime Regina matust… MIKS ei tee me nii nagu Eestis, et Inimene sureb ja alles siis hakkame planeerima.

Vot ei taha nii, miks peab nii tegema kui on ka teisi voimalusi.. Usas on SURNUD ari,, suur ari. Ja tavaliselt  neid inimesi kes on sygavas leinas  ja ei sudua sirgelt moelda , kasutatakse 100% ara.  Yhesonaga- parem on planeerima hakata nii vara kui voimalik, et leiad selle oige  Matusebyroo firma , kus hinnad on oiged, mis on kodule lahedal, kus koik on oigesti tehtud..

Mina otsustasin kasutada O’COnnor Mortuarit. Meie kodule lahedal, ja on olnud siinkandis 1898 aastast alates. Ning neil on olemas koik mis ma tahan, ning ka palju extraid.

http://oconnormortuary.com/services.fun.general.php

Kirjeldan seda protsessi. . O’connor on teine matusebyroo kuhu ma laksin. Esimene oli kodunt liiga kaugel, KUIG mulle meeldis rohkem kuidas nad asju ajasid. nad olid minuga ausad algusest peale ja teenisid sellega minu  austuse.  MA ei teadnud et Laste matused ja teenused selle ymber on 50 % se alega. Nad ytlesid selle mulle kohe ara. Samuti tegid nad mulle suure surnuaia tuuri, naidates ara koik voimalused, ja kus miski on. Kuid kuna see on kodunt 30 minuti kaugusel, siis otsustasime et aahh. ( muideks , teen seda koos sobrannaga, Nick eelistab sellest koigest eemale jaada), ytles mulle vaid et  ta usaldab mind 100% ja mis iganes ma otsustan  on  vaga oige, kuna ma olen alati teadnud mis on meie jaoks parem…..( vahel kysitav, kuid….)..

Eelmisel nadalal siis otsustasin O’connor isse minna. SObranna Julee  oli autojuhiks ja nii me siis sinna soitsimegi. See on meie kodunt umbes 4 km kaugusel.  Esmamulje sellest firmast on vaga hea. Ilus , korras, puhas, muusika mangib, kallis moobel..etc.. Meid pannakse “koosoleku” tuppa laua taha ja oeldakse et meie ” sales” person tuleb kohe… Minut hiljem astub tuppa lyhemat kasvu   umbes 45 aastane maheda haalega  arvatavasti juut ( mu sobranna arvas seda, kuna ka tema on Juut).. MAHE, mAHE haal… yuck… ma raagin talle  siis ara meie loo, mis me tahame,kuidas MA koike tahan  jne.. Mees vaatab kurva naoga mulle otsa, ja noogutab kaasa ja ytleb. OH , kui kahju.. oh oh oh..  . Mina pooritan mottes silmi kuna  teadsin et nad on mingi treeningu programmi labi teinud kuidas suhelda sellises kohas KLIENTIDEGA> .. siis votab ta valja hinnakirja…. MIS mina tahana maksab 4500 dollarit, plus lapse kirst, plus  veel umbes 600 dollarit… UM… jargmiseks votab ta valja  lepingu ja ytleb– NO NII, KAS TE OLETE VALMIS, ma pean teilt terve rea kysimusi kysima…. .

Ma vaatan Juleele otsa ja ytlen.. um, ok.  TEad, sinu hinnad on LIIGA korged.  ME just tulime Fairhaven Mortuaryst ja seal anti meile 50% alet alla 12  aastaste jaoks.. JA veel ekstraid peale… jne…

mees vaatab mulle sygavalt  otsa, kuid ma naen ta silmis seda .. YOU  FUCKIN’ BITCH,,,, pilku…… ytlesin talle ka seda, et kahjuks ma ei ole valmis sinuga sellele dealile alla kirjutama kuna hetkel on koik RAHAS, ja meil on veel umbes 20 000 dollarit medical bills ( YUP , ikka veel), ja siis sinu hinnad ..  Tom vaatab mulle ikka veel otsa ja ytleb… OOTA palun, ma lahen ja raagin oma manageriga…  sest ma OLEN KINDEL , et meil pole alla  3 aastastele alesid….. Nii kui ta toast valja astus, vahetasime mina ja Julee nii mitugi .. You FUCKING motherfucker …. kind of vestlust… Ega me endale Mercedest pole ostmas… Jutt kaib 9 aastasest armsast tydrukust, mitte mingist vanast pururikkast  vanamutist voi mehest kellel on mitu  mitu accounty raha tais..

TOm tuleb tuppa tagasi ja kaes on tal hinnakiri.. VABANDADES… OH, Ma vabandan,  jajajaja. meil on alla 12 aastastele lastele ale 50 %. Ma toesti vabandan. ja samal ajal annab mulle PABERI mis kirjutab suurte tahtedega  laste hinnakirja… AGA noh, kuna koik on ARI siinkandis, siis nii ka lapsed,. ja midagi pole teha. KUI MA OLEKS olnud suures leinas, oleks ma aktsepteerinud selle FULL price  teenuse  ja nii oleks ta saanud 50%  boonuse endale…

..   Ytlesin talle, et see muudab paljutki, ja  nyyd olen ma nous teda kuulama ja asjaga algust tegema.  Kirjutasime lepingule alla.   Ma ei pea midagi enne maksma . .. KUID nyyd on mul vahemalt koht olemas, et kui REgina sureb, SIIS ME TEAME kuhu ta laheb.   JA nemad teavad mis plaanid meil on.HAIGLATEL pole siin surnukuure. Koik kaib matusetalituse firmade kaudu…

Samuti valisime endale “kiriku”, oigemini koha kus kogu action toimuma hakkab. Kirikunimeks on Saddleback Church. Yks suuremaid ja voimsamaid siinkandis. ONNEKS ei  pea me talitust kirikus tegema:) Kiriku ala on JUBE SUUR, nagu linnake, ja nende pastor on ylemaailmselt tundud. Rick Warren. Kiriku juures on kolm SUURT telki  ( ohu konditsioneeriga, SUURE teleriga kus CD slidewhow saab mangida,  Mahutab kusagil 600 inimest, saan pakkuda suupisteid, kohvi….. Yhesonaga… KOik kellega ma raakinud olen on ABIVALMID, nous aitama ja seda tasuta..

kes tahab voib uurida… http://www.saddleback.com/index.html

Loodan et saate aru , MIKS ma planeerin seda koike NYYD. MUl on aega, mul on infot, mul on mida teha , selle asemel et ennast haigeks muretseda. MIKS muretseda???? ma tean mis on toimumas ja olen seda alati teadnud , et kunagik saabub see paev mil ma pean TEGEMA seda mida ma teen hetkel… Palju on veel vaja planeerida.

KEs  raakima hakkavad, kes paar laulu esitavad, kes suupisteid toovad, kes kohvi toob, kes  vaatab et Lapsed hulluks ei laheks ja  korda looks, kes selle “telgi” aitaks ara kaunistada ( on olemas),   .. Yhesonaga, ma tahan et koik oleks PERFECT!!!!!!! and no other way.

Hetkel on Regina rahulikult magamas. Ta ei kuule enam hasti, ta on tihti segaduses, tema malu on korrast ara,  ta hoiab oma silmad paevad labi kinni, kuna ta ei suuda enam selgelt naha….. KUID, Kuid ta  ikka ytleb meile et Armastab meid rohkem kui  kedagi teist, armastab meid rohkem kui suur on UNIVERSUM:)  .. JA siis suleb ta taas oma silmad ja puhkab:) ja puhkab ja puhkab… KUid ta tahab palju teha. Vahel arkab ta hommikuti ja NOUAB arvutit.. KUID ta ei suuda enam ka vasakut katt kontrollida , ja see teeb ta vaga kurvaks😦 ta tahab telekat vaadata, kuid ta naeb koike mitmekordselt, ta tahab ise syya, kuid ei suuda kahvlit hoida … Ta tahab istuda, kuid joud on kadunud… Valus on koike seda kirjutada ja kirjeldada, kuid MA toesti ei TAHA iga 5 minuti tagant telefoniga raakida  ja sama juttu mitusada korda paevas yle korrata. Loodan et saate aru kui ma ei vasta emailidele voi telefonile voi textidele.

Samuti tahistasime me REgina 10ndat synnipaeva 18 paeva varem:) Regina lihtsalt tahtis nii:)

13 thoughts on “

  1. Helen ütleb:

    50% ala lastele seda ma ei teadnud isegi.
    me hoolitsesime ka oma naabri eest 2006 kellel oli kohutav vahk, ja me planeerisime ka tema matused ennem ara – see on jah tavaline siin usas vist.
    aga mu pisarad muudkui voolavad kui sinu kurbusekoormusest loen

    elu laheb edasi kyll jah, aga eks siis 1 paev korraga see toimub..

  2. Sinu blogi lugeja ütleb:

    Nii kurb kurb on seda lugeda. Nii masendav on vaadata neid pilte…
    Minu lapseke oleks praegu 15 aastane, suur neiu juba… Ka tema viis ajuvähk kui ta oli 4-ne.
    Anna andeks et sellest kirjutan, aga kõik tuleb jälle endal meelde, sest lapse surm jääb painama kogu eluks.
    Vaprust teile sinna. Jumal on ebaõiglane:((

  3. killuke ütleb:

    Nii kurb… loen ja nutan ja tunnen, kui jõuetud me tegelikult siin elus oleme…
    Sa oled lihtsalt imeline oma laste kõrval ja tubli, et ei lase Põhja-Am matuseäril end alt tõmmata. Tean just juhuseid, kus leinaga on inimesed valmis ei tea mis endale pähe määrida laskma.

  4. Lennuk ütleb:

    Mitte miski ei võta ära seda valu ja muret, mida juba aastaid enda hinges ja südames kannad!
    Kui aga koogiküpsetamine, kotletitegemine või mis iganes kokakunst sinule sel raskel ajal abiks oleks, siis olen käsi! Vaid vihja!

  5. kukupai ütleb:

    Siit kaugelt ei saa muuga abiks olla kui vaid heade mõtete ja soovidega…
    Oled väga kange naine ja tõepoolest tead, mis hetkel parim on. Jõudu igaks päevaks – just niipalju kui tarvis.

  6. KaiE ütleb:

    Mõtetes Teiega, kuigi kaugel ja võõras. Vaprust ja rahu Reginale ja siirad tervitused Talle sünnipäevaks. Tore, et seda tegite!

  7. Pille-Riin ütleb:

    Olen mõtetes teiega!
    Palju, palju jõudu teile sinna kaugele maale.

  8. Pisarates ütleb:

    Mõtetes teiega, f…life….
    Sa oled väga tugev, ilusat sünnipäeva Reginale, niii vastuoluline…..kurb on neid pilte vaadata. Hoidke teineteist veel….

  9. p6rgukiz ütleb:

    Kurb. Surm on alati kurb.
    Ja näha seda kõike kõrvalt on JUBE.
    Lohutada ei oska ja ei saagi, aga võtke üks päev korraga. Elu lihtsalt läheb täpselt nii, nagu on ette määratud.
    Ma matsin just oma isa ja tean, mida tähendab lein. Kuid matta laps, see on veel hullem.

    Ja palju õnne sünnipäevaks Teie printsessile, olgu ta tugev.
    Samuti Teie ise ka.

    Valus on, ka võõral inimesel.

  10. lillu ütleb:

    Aidaku Teid teie tugevus.Olen kindel ,et Regina lahkub teadmisega,kuidas teda armastati ja hoiti.Gabriel saagu aga teada ,et tal on oma kaitseingel kui see kurb aeg kätte jõuab.Ja muidugi Reginale südamlikud õnnesoovid sünnipäevaks!Olge vaprad ja pidage vastu!

  11. katarina ütleb:

    … uni on surma õde …

    10 aastaseks saamine on lapse elus v2ga t2htis.

    Rohkem s6nu lihtsalt pole, on ainult pisarad. Rahu.

  12. marjusha ütleb:

    jah, meil ei olnud erilisi probleeme ega dilemmasid: pere hauaplats, kindel koht, kus olime pere tähtsamaid sündmusi tähistanud (nüüd ka peiesid), ärasaatmine muidugi kodust, matusebüroosid vaid kaks (võitis meeldivama interjööri ja suhtlusega JA külmkambriga), lugeja oli vist ainsaks probleemiks (meil oli ilmalik matus). me ei teinud midagi enne, sest polnud lihtsalt vajadust ja pealegi uskusime, et antakse aega veel ja veel.
    KUI nüüd oleksime samas olukorras olnud seal, kus perel traditsioone veel polegi jõudnud tekkida.. lisaks veel mõnes mõttes teine äri- ja kultuuriruum… sul polegi ennast põhjendada vaja.

    reginale pai! tal olid sünnipäevapeol maailma kõige nunnumad muffinid!

  13. katre ütleb:

    Diana!
    Ma tean et pole olemas lohutavaid sõnu, aga siiski….kui see natukenegi aitab:
    Inimese Elu on väga pikk, ja maapealne Elu on kõige raskem kogu sellest teekonnast. See kes siit pääseb on Õnnelik. Kurvastavad vaid need, kes maha jäävad…
    Taevas Inglite juures on Regina terve ja rõõmus, tal pole ei valu ega vaeva….ja ta pole enam iialgi haige. Ja lõpuks saame me kõik kunagi uuesti seal kokku!!!
    Sisendasin seda mõtet endale kui kaotasin vähi tõttu oma mõlemad vanemad. Need laused ütles mulle üks Tark ja Vana Mees. Ta ütles veel, et ära minna saavad vaid valitud….meil mahajääjail on kahju et oma lähedastega vaid nii vähe koos saime olla!!! Ta nimetas seda Pääsemiseks!!!
    Ma pole küll sügavalt usklik aga lause “Laske lapsukesed minu juurde tulla sest nende päralt on taevariik..” mõjub kuidagi lohutavalt..
    Kallistan mõttes Teid kõiki. Soovin et Regina ei peaks taluma vähimatki valu….sest ta väärib ainult kõike head siin maailmas! Ja sina oled teinud kõik mis sinu võimuses, miljon korda rohkemgi veel! Sa oled Kõige Parem Ema Reginale, ta teab seda ja sellepärast on tal rahulik minna…
    Respect..

Lisa kommentaar

