Vaikus

Tanane paev on olnud yks vaiksemaid ja rahulikumaid paevi Regina jaoks. Ta  magab ja magab ja magab. ta posed on ornalt Roosad ja  punnis tanu steroididele. Aegajalt ta rind touseb — mark et ta ikka veel hingab. Ta sydametoo on vaga ebaregulaarne   ning votab vaid moned hingetombed minutis. Nii kurb on korvalt vaadata . nii abitu tunne on . Tahaks aidata, , kuid pean vaid leppima sellega et  olen teinud koik mis teha oleme saanud. Kuid tahaks teha rohkem…. Hoiame vaid ta katt ja paitame ta pead ja yteme talle kui tubli ja kui vapper ja kui armas ta on. …

17 thoughts on “Vaikus

  1. kukupai ütleb:

    Leebet ja rahulikku lahkumist!
    Regina hing on peaaegu teisel pool juba…

  2. lepatriinu ütleb:

    Kallistan teid ja ja paitan õrnalt Regina pead. Olen mõtetes teiega.

  3. Trulla ütleb:

    Armas väike tüdruk.😦
    Püsigu see rahu temaga!

  4. p6rgukiz ütleb:

    Regina teab, kui palju te teda armastate ja kui kallis ta teile on.
    Ja see on kingitus kõige vägevama poolt (kus ja kes ta siis iganes poleks), et te saite Reginaga koos olla 10 aastat, et te õppistite teda tundma, et te naersite ja nutsite koos.
    Ja teil on ilusad mälestused sellest koos oldud ajast, see on peamine.

    Kõik see on väga valus, aga kord juba on nii, et sünnime ja siis sureme. Kahjuks mõni liiga vara.
    Aga inimestele ei ole rohkem antud, kui ta jaksab kanda.

    Rahu teie südametesse ja Reginale ilusat teekonda sinna, kuhu ta läheb ja kus me kõik kord jälle kokku saame…

  5. väikemari ütleb:

    Olen lugenud seda blogi juba õige kaua aega ja iga kord tulnud tagasi lootes et väike Regina saab terveks..
    Diana su perele anti võimalus veeta Reginaga 10 ime toredat aastat🙂 Nüüd on kahjuks tema kord minna..
    Aga ta valvab teid pilvepealt ja ei unusta Teid iialgi..
    Südamest kõike head,ja tea et ka võõrad inimesed hoolivad teist .

  6. Elen ütleb:

    Olen mõtetes ja tunnetes teiega!

  7. dakki ütleb:

    Pisarad voolavad ja lóppu ei tule. Nii lópmatult kurb on. Väike armas Regina, suur pai talle. Jóudu teie perele.

  8. kris ütleb:

    Maailma lõpus on kohvik, kus kunagi kohtume kõik…
    Seal jääb iga armastus alatiseks alles. Olge tugevad.

  9. kadri ütleb:

    Olen seda blogi pikka aega lugenud, saatnud mõtetes ingleid tervist tooma ja sisimas lootnud, et väike Regina, kel on looduse poolt kaasa antud nii suur süda, nii suur elutahe ja nii palju positiivset energiat, mida jätkus kui päikest kõikidele tema juuresolijatele ja lähedastele, paraneb sellest raskest ja salakavalast haigusest.
    Kurb on, nii kurb.
    Olen võõras teile, kuid Regina lugu liigutas mind väga.
    Nii palju armastust, nii palju valu, muret, samas rõõmu IGAST elatud hetkest.
    Miski sundis mind taas astuma läbi teie blogist ja lugema, kuidas Reginal läheb.
    Regina on laps, kes nagu öeldakse, justkui aimates üürikest elu, põles heleda leegiga. Ta armastas elu. Tal oli suur õnn sündida nii toredasse perre, kus on imearmas vend ja armastavad vanemad.
    Ja iga kord ma mõtlen, et miks on nii, et meilt võetakse ära just need inimesed, kes oleks väärt kõige enam elu. Need kõige-kõige kallimad, paremad, toredamad, targemad…

  10. Elin ütleb:

    Ükskõik, mida ma ei tee, ükskõik, kus ma ei oleks, liiguvad mõtted teie peale… Loen sinu blogi ja pisarad tulevad silmadesse… Tahaks midagi lohutavat öelda, aga tean, et sõnadest hetkel ei piisa… Vähemalt teadke, et oleme mõtetes teiega ja kõige selle halva juures on hea näha, kui rahulik on väike Regina ja kui ühtsed olete teie.. Tugevad kallistused teile, Diana!

  11. hunditädi ütleb:

    kurb. ükski vanem ei tohiks oma last matta. elu ei ole õiglane. oled parim vanem oma lapsele olnud ja ükskord saate uuesti kokku. vastupidavust

  12. katre ütleb:

    Ma ei suuda selle mõttega leppida…..
    Regina…Inglike!!!!!!!

  13. mariann ütleb:

    Olen ka täiesti võõras teile.Sattusin kunagi blogi lugema ja olen jäänud siiani.Ääretult kurb on,sõnadest tuleb puudus,tahaks kõige soojemad ja parimad soovid ja mõtted teile saata…Lohutuseks on ainult teadmine ,et nii on Reginale määratud ja varsti on tal hea…Olen alati suure huviga oodanud uusi sissekandeid aga viimastel päevadel olen kartnud avada seda blogi.Igakord loodan südames on juhtunud ime ja on suurepärased ja rõõmsad uudised aga…Pidage vastu,paljud on teiega mõtetes ja palvetes!Kuidas küll maailm saab olla nii ebaõiglane,miks?

  14. Üks teine Helle ütleb:

    Ma pole küll usklik,aga palvetan teie eest.

  15. marjusha ütleb:

    süda lihtsalt lõhkeb.. ilusat hüvastijättu!

  16. Kaugelt ütleb:

    See väike tüdruk on lühikese aja jooksul puudutanud väga paljude inimeste südameid – see on imeline asi! Sõnadest jääb rohkem kui puudu, aga olete me mõtteis ja südameis. Pai teile!

  17. Signe ütleb:

    Kallis Regina!
    Ma küll ei tunne Sind, aga Sinu lugu läks mulle väga valusalt südamesse.
    Olen mõtetes nii Sinu kui ka Sinu lähedastega.

Lisa kommentaar

