Kuidagi vaikne ja rahulik on

Viimased 2 paeva on olnud imelikud paevad. Eilne (  esmaspaeva oo vastu teisipaeva a teisipaevane paev),  oli vaga vaga vaga vaga jube paev. REgina vererohk oli vaga korge, sydame too taiega hairitud, hingamine 4-6 hingetommet minutis. Ode ytles meile et nautige tanast paeva temaga… Muud nagu polnudki tal vaja meile oelda.  Olin 36 tundi magamatta, nutune, olime Regina juures … JA siis koik muutus.  Regina kakas meil” maja tais”, lopuks peale kolme paeva ka pissis ja hakkas rohitsema.. Peale seda laks koik tagasi normaalsuse piiridesse.  HIngamine 8-10 hingetommet minutis, vererohk normaalseks, ja syda rahunes.

Muidugi on ta meil valuvaigistite peal ja Ativanil samuti et ta meeli rahustada.. Yhesonaga drugged up.    ta pole nyyd9 paeva soonud, ja on esimene paev joomata. Kuna  vererohoh on nyyd korras, voime siit lootma hakata, et nyyd hakkab see vaikselt langema ja asjad hakkavad ilmet votma…Hirm on muidugi kogu aeg naha all , et akki see hetk just ongi see viimane hetk… Keegi ei oska seda ette oelda.  Kui eile arvasid arstid ja oed et Reginal on loetud  minutid siin ilmas, siis tana kehitas ode vaid olgu ja ytles, temal sonad puuduvad. Regina writes her own ending. She does not want to copy anyone…. 

(( Aitah et kaite mind aeg ajalt lugemas:) ja jatate endast armsaid ja  avatuid jalgi maha. Koik te aitate omamoodi, koik te olete omamoodi toetuseks🙂 Luv you back🙂

24 thoughts on “Kuidagi vaikne ja rahulik on

  1. Ulli ütleb:

    Ma olen enam kui 2 aastat teie kohta peaaegu et iga päev lugenud ja teile kaasa elanud! Siiani pole julenud kirjutada, sest ei tea, mida öelda. Ainult ühe kaardi olen Reginale saatnud. Ei tea tegelikult, kas kohalegi jõudis.
    Igatahes.. Kuigi ma pole teie pere kunagi kohanud, olete mul iga päev meeles ja palvetan teie eest tihti. Et võiks sündida ime, et teil oleks rahu, tugevust, tuge ja kõike muud, mida vajate!
    Ma tahtsin lihtsalt öelda, suur tänu Sinu blogi eest. Seda on kindlasti raske pidada, kuid see on viis, kuidas inimesed igal pool maailmas võivad saada puudutatud Regina elust ja sellest, kes ta on! Tema lugu aitab inimestel olla vapram ja väärtustada enam seda, mis meil on.

  2. Mannu ütleb:

    Kõige armsamad pildid maailmas on need, kus isa on pisikese tütrega koos. Ma ei tea, võib-olla on see minu kiiks, aga võtab pisara silma neid Regina tänaseid pilte vaadates (mitte, et mul iga kord siin sissekandeid lugedes, pisar silmas poleks, aga..)🙂

    Soovin, et teie silmadest nähtavad lootuskiired iial ei kustuks, et neist oleks paljupalju abi!

  3. kukupai ütleb:

    Ikka ja jälle kingitakse teile natuke aega juurde🙂 Regina on võitleja, võitleb kuni jaksu on… Ta on eriline ja teie olete erilised, et olete suutnud panna nii paljusid inimesi kaasa mõtlema ja tundma…
    Mõtetes ikka teiega….

  4. Helen ütleb:

    ma ka loodan imet, ja regiina voitleb iga sekund meile imesid tehes🙂 ta on ikka 1 t6eline silmar66m!!
    Kalli-kalli
    Kaunis Printsessi pilt😉

  5. Eva-Ly ütleb:

    Mina, nagu arvatavasti paljud täna, sattusin siia just Eesti Ekspressi artikkli juhtimisel.

    Südantlõhestav on näha oma last piinlemas…olles ise kahe poja ema suudan vaid oma kõige jubedamates ettekujutustes seda kujutleda mida võite tunda teie, Regina ema ja isa😦

    Minu palved ja kõige soojemad soovid ja mõtted lähevad siit Tartust teie poole teele ja loodan, et hetked, mis teil veel ühiselt on suudavad pakkuda nii Reginale kui teile, tema ema ja isa, unustamatuid emotsioone, mida aastate pärast meenutada ja Regina õdedele-vendadele rääkida!

  6. sille ütleb:

    Ei oska minagi midagi lisada. Reginal on uskumatult tugev elutahe. Ja ülehomme sünnipäev.

  7. Mati ütleb:

    Lugedes teie blogi tundub et maailmas ei ole olemas piisavalt mõjusaid sõnu millega teid toetada. Soovin teie perele rahu ja armastust! Usun et selle blogiga olete paljusid puudutanud!

  8. Mari-Ann ütleb:

    Jumal andku teile kõigile armu. Olen nelja lapse vanaema ja võtan südamesse ning elan niisuguseid asju väga kaasa.

  9. riin ütleb:

    Lugesin EE-st artiklit ja tulin kohe veebipäevikut arvutisse lugema.. Soovin Teile energiat vastu pidamiseks ja imedesse uskumiseks! Te olete oma lapsele hea ema!

  10. Kristi ütleb:

    Tere! Olen kahe väikse lapse ema. Täiesti juhuslikult sattusin teie pere blogi lugema mõned nädalad tagasi. Olen mõtetes teiega. Jõudu, jaksu teile kõigile. Olen ise lootuses, et ehk Reginaga juhtub ime… Selline elutahe annab lootust.

  11. Merka ütleb:

    Tere kallis Diana!

    Soovin tervele perele vaid jõudu ja üksteisemõistmist. Seda on teil tohutult vaja. Olete väga jõudsalt võidelnud kõik need aastad ja suudate veelgi…

    Olen mõtetes iga päev teiega…. (tean mida sa tunned)

    Kalli, kalli…

  12. Liis ütleb:

    Ma soovin Teile südamest jõudu.
    Mul on väga kahju, et peate kõike seda läbi elama.
    Reginale suur pai.

  13. Ing ütleb:

    Usun, usun imedesse!
    Uskuge teie ka, nii palju kui veel jaksu on, uskuge!
    Kallistan Teid, armastan Teid!

  14. rebell ütleb:

    Tere! Meil siin Eestis ajalehes kirjutis. Kartsin selle pärast, meil vahel liialdatakse. Loodan et Tiina Jõgeda palus Teilt luba ja see sissejuhatus Teid ei häiri. Olen pikalt kaasa mõelnud, oskan ainult hingejõudu ja meelekindlust soovida. Üks vanaema.

  15. anu ütleb:

    täna eesti ekspressist said tuhanded eestlased teada sellest blogist, reginast, teie armastusest…nii minagi. see ei jäta kedagi puudutamata, kes loevad. oleks kõik lapsed nii armastatud ja hoitud nagu teie peres! armastusega, anu

  16. heli ütleb:

    olles ise kaotanud lähedase inimese vähkkasvajaga võideldes, tean vaid üht, me peame suutma lasta lahti ja rahus laskma ära minna…. see annab jõudu. olijatele aga soe soovitus, elage see kurbus endast kuidagi välja…. see tekitab tulevikus muidu tervisehädasid, mina ei suutnud nutta 4 aastat kahjuks.

  17. Laura ütleb:

    Kogu südamest soovin, et teil kõik hästi läheks, kõlab rumalalt, aga nii ma soovin. Jõudu ja jaksu teile. Kahe väikse lapse ema Eestist

  18. Sandra ütleb:

    Tere!
    Palju jõudu ja jaksu teile!
    Regina on väga armas Printsess.

  19. terje ütleb:

    Nii väga tahaks loota, et minu pisarate võrra valad Sina neid vähem… Head soovin, head.

  20. siret ütleb:

    Tere Palju Palju jõudu ja jaksu teile .Käin ikka aeg ajalt teie blogi lugemas ,viimasel ajal aina rohkem igal hommilul ärgates panen arvuti taha ja jälle loen kuidas teil läheb ! Kuigi ma teid ei tunne mõtlen ma väiksese printsessi peale iga päev .Olge tugevad

  21. KaiE ütleb:

    Imede aeg ei ole läbi ja Regina teab, et teda vajate. Armas-armas laps! Hoidke üksteist!

  22. ann ütleb:

    See foto silmast..Ma ei oska öelda,mida see silm kõike ütleb …Nagu Mona Lisa,vaata teda mispidi tahes,ta jälgib sind!Ta jääbki teid jälgima,kallid inimesed!

  23. Kaku ütleb:

    Ma just tahtsin kirjutada, et kas Sa tead, Sinust on artikkel lehes! Juba nägin, et ka tead. Kahju, et ajakirjanik (paraku vist eneseomaselt) Sind ei teavitanud.

    Olge ikka väga vaprad, nagu senini, pidage palun vastu!

    P.S. Nickil lahe särk.

Lisa kommentaar

