WHAT???

.Rutiin… Peale seda kui olen andnud REgina ta hommikused rohud, kallistused, kontrollinud yle ta jalad kaed, silmad korvad , vahetanud ta magamispositsiooni, tulen ma alakorrusele  Gabrieli hommiku rutiiniga tegelema. Nick sellel  ajal kobib kohe REgina korvale ta und valvama. Kui Gabriel oli kooli saadetud muside ja kallidega.. TEgin lahti oma blogi. Laksin kohe My Dashboardile Kommentaare kinnitama… HMH. Kuidagi palju komme on .. Mitte ei saa aru mis toimumas… Siis vaatan oma lugejate arvu ja kes kust tulnud on…. PRAEGUSE HETKEGA  10 000 ( tanase lyhikese paeva jooksul). Ikka veel ei saa mitte kui millestki aru.. Motlesin,et kas toesti  keegi on mingi kett maili kusagile teele saatnud.. Kehitasin olgu ja ytlesin endamisi. TOre on ilusaid toetavaid sonu lugeda. Aeg ajalt votab endal ka silma marjaks.. Kuigi enamuse bloge kirjutan ma ka pisar silmas…

Ronisin siis oma Gmaili  ja  sain kirja oma O~elt Eestist , kes kysib– KAS tead et Teist on artikkel taas kirjutatud…  Mul loi veri keema, laksin vist yle keha punaseks ja hakkasin kuumetama.. MIS artikkel, mis teemal, APPI, APPI, APPI. KES kirjutas, MIKS… Avasin siis artikli variseva sormeliigutusega ja …  WTF?? SUreva lapse ema blogib oma kannatustest?? WHO ?? ME??? siin siis see artikkel.

http://www.ekspress.ee/2009/09/17/varia/45175-uus-avameelsus-sureva-lapse-ema-blogib-oma-kannatustest

Mul toesti pole arikli vastu midagi. Oleks nagu keegi mind enne ka hoiatanud.  Mu elus on hetkel piisavalt igasugust draamat, ja nyyd mingil maaral muretsen et iga hetk potsatab mailboxi mingi negatiivne kiri kus keegi soimab mind haiglaseks ebanormaalseks inimeseks…  Kuigi mu blogi on avalik, ei sunni ma kedagi seda lugema.  Kes sellele satuvad teevad oma vabast tahtest,, ja kui nad avastavad , et see blog pole neile voivad mu “haiglasest hobist” suure kaarega ringi kaima hakata.:) Olen tuge ja vaga vajalikku ifot  saanud teiste samas olukorras olevate emade/isade/perede blogidest.

Blogima hakkasingi selleparst NII EESTI, kui ka INGLISE keeles et informeerida me tuttavaid nii EESTI, HIINAS, kui ka USAS. Aeg ajalt kirjutan tuttavatele ka emaile, kuid ma ei joua 100 emaili kirjutada. Isegi kui paeva jooksul mull ehelistab 4-8 inimest , siis 8ndale inimesele selgitades tunnen end robotina. EI mingit tunnet, ei mingit emotsiooni… Puristan info kiiresti valja ja vaadaku ise mis nad selle paari lausega siis pihta hakkavad…

Reginal oli taas vaga vaga rahulik oo. Pidin talle valuvaigisteid vaid korra andma. :):):):) Kell on hetkel 9.05 hommikul. REgina magab ondsat und. Ta avas oma silmad hetkeks   ja sulges  need taas🙂 Suutsin talle ka ko~rrega paar veetilgakest suhu pigistada ..  Not fun, but we have to make it work🙂 Selle viie aasta jooksul oleme nii mitmestki tokkest yle hypanud, ja mul on tunne et koige korgem toke on veel ees..  Votame vaikselt hoogu…

(( KAllistusi teile koigile)))

18 thoughts on “WHAT???

  1. Ave ütleb:

    tyypiline v2rk, et ei v6etud enne yhendust ega kysitud luba, nagu see “evening-paper”, mis ka treib lugusid yksk6ik millest…ma isegi ei tea, mis peaksid nyyd legaalses plaanis ette v6tma…aga yks on kindel – pead endale lausa emailidele vastamise graafiku tegema, sest ma kujutan ette, et neid tuleb piisavalt palju koos abipalvetega, sest kahjuks on Eestis ja mujalgi v2hki haigestumine t6usuteel.

  2. Mari-Liis ütleb:

    Tere!

    Mina olen üks neist, kes sattus siia Ekspressis ilmunud artikli lugemise järel.
    On uskumatu, et lehetegemine käibki nii, et artikli peategelastega ei vahetata ühtegi sõna. Loomulikult on blogi avalik, aga sellegipoolest leian, et Ekspressi käitumine on tülgastav, seda enam, et tegemist on äärmiselt tõsise ja traagilise teemaga.

    Sirvisin Sinu blogi pisteliselt….Otsin nüüd juba mõni minut sõnu, mida öelda, aga sobilikke lihtsalt pole. Täiesti hämmastav, kui tugev Sa oled ja kui tugev on olnud ka Regina ise ning terve teie pere.

    Ma soovin teile kõike head ning eelkõige hingerahu!

  3. janka ütleb:

    Ka mina lugesin seda lugu Ekspressist ja arvan, et need inimesed, kes sellise loo lugemise peale mingeid negatiivseid kommentaare kirjutavad või isegi oma mõtetes midagi negatiivset arvavad, pole küll inimese nime väärt. Mina küll usun, et hoopis väga palju toredaid eesti inimesi tunneb südames kaasa väga vaprale eesti naisele, kes peab kodustest eemal nii suurt koormat kandma.
    Ma loodan kogu südamest, et teie ühiselt koos veedetud aeg oli kogu seda vaeva väärt ja oma kogemustest võin öelda, et mõne aja pärast mäletate ainult head. Ja Reginast saab kindlasti maailma kõige ilusam ingel pikkade roosade juustega.
    OLGE HÄSTI TUBLID!

  4. Kristi ütleb:

    Ka mina olen üks n.ö ekspressi ohver, kes Sinu blogile sealtkaudu jõudis. istun ja loen Sinu sissekandeid pisarad silmas. Kui ma vaid saaks kuidagi seda pisikest inglikest aidata:(. Kui, kui, kui….ma tean, et mitte ykski minu s6na ei leevenda teie valu, aga sydames ja m6tetes olen teiega. Kallid!!!

  5. kukupai ütleb:

    Õnneks oli see artikkel heas ja toetavas toonis kirjutatud, kuigi normaalne oleks olnud Sinult luba küsida.
    Kui kogemata kombel peaks kellelgi olema jultumust Sulle negatiivset meili saata – kustuta ära ja kõik.

    Soovin, et Reginal oleks ka edaspidi selline rahulik olemine armastavate inimeste keskel, nii palju või vähe, kui talle veel päevi antud on. Teile aga eelkõige hingerahu! Olete teinud kõik, mida suutsite ja enamgi veel…

  6. Kristi ütleb:

    Artiklist sain kuulda alles sinu blogi kaudu. Nukraks teeb tõesti see, et inimese mure/õnnetus on ajakirjaniku leib. Ja veel tagaselja. Õnneks küll positiivse alatooniga, aga siiski. Pisikesele Reginale saadan kuhjaga häid mõtteid ja soove. Teile,ema-isa-venna-, jõudu ja jaksu naeratamiseks

  7. marjusha ütleb:

    hakkasin siia ennast välja elama, aga siis kopisin kogu teksti hoopis ekspressi..

    teile tahtsin ütleda, et olen väga tänulik selle võimaluse eest teie elust osa saada. mu lapsed juba tunnevad reginat. nad on “tänu teile” hakanud teadvustama, et raske haigus ei tule alati suitsetamisest, nagu nad varem arvasid.

    imetlen sinu jõudu ka ülirasketel hetkedel oma tundeid jagada. see on tugevate inimeste tunnus. see näitab mulle juba praegu, et sa jääd ellu ja saad hakkama ka pärast seda, mis seisab ees. sinu pere koos sinuga!

    ja veel. mina kogesin isa lahkumise järel suurest ja sügavast leinast hoolimata omamoodi katarsist, suurt ja lohutavat ja puhast RAHU tunnet. see oli peaaegu ebamaine. ma ei oska ennast hetkel kõige paremini sõnastada, aga tahan vist öelda, et pole vaja hirmu tunda selle “kõige kõrgema tõkke” ees. regina ümber on talle kõige kallimad inimesed ja lisaks hulk häid ingleid. teil on võimalus ikka ja jälle öelda, et armastate teda. kui teil õnnestub temast veel ka valu eemal hoida, siis tõesti, enamat polegi võimalik saavutada.

    üks pai reginale meie poolt ka!

  8. Tiia ütleb:

    eks minagi juhtusin siia just ekspressi kaudu.
    kuid see vast polegi tegelikult tähtis,seda ma ju tegelikult ütlema ei tulnud…
    kuidas alustada?…mida öelda?…ei leia sõnu!….tahaks nii väga aidata aga kuidas?…teame,et see on vist võimatu…
    vaatan te pilte ja imestan kui vapprad ja tugevad te olete olnud….kui palju ilusaid hetki on teil olnud…
    nät pisarad jooksevad ja lõppu ei tule…nii väga loodan veel mingile imele ja et homme näen kirja,et Regina kallike võitleb ja saab terveks veel….?!
    tean mida oled kallis Diana ja sinu pere üleelanud ja kuidas nutnud ja magamatuid öid ja päevi veetnud jne jne…
    olge veel tugevad ja loodame ikka veel kõikse paremat!inglikesed valvavad Regiinakest!
    kallid ja soojad paid teile kõigile.
    olen pisarais ja mõtetes terve öö teiega!

  9. Merli ütleb:

    Sattusin samuti Sinu blogi lugema EE kaudu..
    Lugesin seda ja pisarad tikkusid vägisi silma.. Valus.
    Oled uskumatult tugev naine ja usun, et seda blogi pidades teed õiget asja!
    Päikest Sulle ja Su perele!

  10. Liina ütleb:

    Tere Diana,

    mina olen su blogi lugenud juba aastaid. Rõõmustanud südamest, kui Reginal oli vahepeal aegu kui kasvaja ei tegutsenud, ja nüüd nutan koos teie perega.

    Võpatasin täna, kui ekspressi lugu nägin. Minumeelest oli see pahatahtlik ja mul on tõeliselt kahju, kui sulle on negatiivseid vastukajasid tulnud. Loodan, et siinsed kommentaarid suudavad sellele vastukaalu pakkuda ning tea, et tänu sellele blogile mõtlevad paljud inimesed (nii täiskasvanud kui lapsed) elule ja surmale ja haigustele hoopis teistmoodi kui varem.

    Olen mõttes teiega.
    Liina

  11. Risto-Pearu ütleb:

    Kallis Diana ja kallis Regina!

    Tõkked on selleks, et neid ületada,
    armastus on selleks, et sel hetkel meid aidata,
    kaaslased on selleks, et meid vajadusel toetada,
    pisarad on selleks, et raskus veidikegi kergeneks,
    ja siis on veel naer selleks, et me ei puruneks…naer, mis tuleb alati. Nii nagu taevas selgineb alati peale tormi!

    Ning siis on veel kuskil palju, palju ilusaid ingleid, kelledest vähemalt üks – nii tuttav ja roosade juustega – meid uute tulevaste raskuste eest kaitseb! Ja kui nii juhtub, jäävadki meile armastus ja kaaslased ja naer…ilma tõkete ja pisarateta.

    Rahulikule ööle järgneb kindlasti ka hea päev!

  12. nodsu ütleb:

    Uskumatu, et selliseid asju ikka veel ilma blogiomaniku loata prinditakse ajalehtedes- ja see pole isegi Enquirer vaid EE?
    … aga selge, et see on sinu probleemide listis kyll viimane asi, millele moelda. Positiivne on, et selle artikli kaudu saavad veel paljud inimesed ‘puududtatud’ yhe armsa vaikese tydruku vaprast voitlusest ja pere tugevusest… kahju, et see toob kaasa ka hulga ‘piiratud’kommentaare ja oelutsemist.

    Loodan, et teil oli rahulik ja armas paev – kas toesti ytles ta tana:I love you?! sellisel juhul oli tegemist vaga special paevaga ja loodetavasti neid on veel natukenegi jargi jaanud…

    palju rahu teile ja armsaid koosviibitud hetki!

  13. Tuttav! ütleb:

    Dianale: ole tubli ja pea vastu, kõik sinu vanad kaaslased kodumaalt on sulle toeks ja jagavad kallisid. Regina aga on üks maailma vapram tüdruk, ta oskab võidelda ja teab koguaeg et iga võidetud minut on hea, sest saab olla koos oma vanematega, KES ON LAUSA SUPPER.
    Veel Dianale ära pööra tähelepanu nendele negatiivsetele kommentaaridele, need inimesed ei ole ise kunagi midagi sellist läbi elanud, ega saagi tundma mida see kõik tähendab. Kui üks kord ise satuvad sellisesse olukorda siis ehk suudavad mõista. Kõigile ei ole antud nii head ja suurt südant kui Teile.

  14. sille ütleb:

    Olin minagi selle arikli pärast tulivihane. Millegipärast arvasin ma kohe, et Sinult luba ei oldud küsitud. Väga ebaeetiline!😦
    Aga teile kõigile jätkuvalt jõudu. Ja ma imetlen Sinu rahu, mina oleks küll äärmiselt pahane.

  15. seep ütleb:

    Ma ütleks ,et artikkel on ju positiive mitte pahatahtlik. Jõgeda tahabki öelda, et see on okei tegevus blogida raskusest. Meie eestlased kipume kõike nii üksikult ja sisemiselt läbi elama, oskamatuses seda väljenda, mis tekitabki meis sellise sostiaalselt jõhra ühiskonna.
    Mina näed ainult selles artklis positiivsust ja järjekorset olen minagi võrra sotsiaalset harituma
    Loomulikult ebaeetline on kribada kellegist temalt luba küsimata.

  16. Lennuk ütleb:

    See blog on sinu väljund. Üksinda seda suurt kurbust, muret ja leina läbi elades läheks ju hulluks!!!
    Minule, kui sinu sõbrale on sinu blog asendamatu infoallikas ja olen ülimalt tänulik, et sa seda teed. Alati ju ei oska küsida ja mõnikord ei julgegi küsida ja seepärast sinu avameelsus siin blogil annab nii palju vastuseid ja infot.
    Nagu näed, on ilmas rohkem headust, kui kurjust – kui palju täiesti võõraid inimesi oma positiivse ja mõistva hoiakuga see artikkel sinuni tõi.
    Ja alati leidub õnnetuid viriseijaid. Igas asjas, igal pool. Neist ei pääse. Sina said endale lisaks südamilikke kaasaelajaid, nemad said endale veriseid vaenlasi.
    Jõudu sulle tänaseks ja homseks!
    Alati teile mõeldes,
    Leila

  17. Martti ütleb:

    Olen blogi jälginud ja teile kaasa elanud ning pöidlaid pihus hoidnud juba aastaid.
    Leidsin minagi Ekspressist suure üllatusega selle artikli. Julgesin seal kommentaariumis küsida, kas tõesti avastas artikli autor blogi praegu või otsustati sellest nüüd kirjutada lihtsalt selleks, et Ekspressile klikke saada. Kommentaar kustutati kuna see ei pidanud olema vastavuses “Ekspressi kommenteerimise reeglitega”, mis iganes need ka ei oleks:)
    Teile aga palju jõudu, te ei ole üksi!

  18. Piret ütleb:

    Hea Diana. Ma tegin seda. Kirjutasin oma mõtted Sinust ja teist. Ja Regina mälestuseks.
    Loodan siiralt ja südamest, et see ei häiri teid.

Lisa kommentaar

