EE

Jatkuks eelmisele loole.. Alustan koigepealt Reginast:). Andsin tana Reginale 45 minutilise  massagi.. Hoorusin temalt “surnud” naha maha. Nyyd ta jalad ja kaed on ilusad roosad, ja saravad. Uskumattu mida higistamine ikka  jalgadele teha voib. Samuti yllatas Regina mind oma  energiaga tana. Kuigi ta on paev labi silmad kinni . Osalt sellele et steroidid, mis aitavad tal aju maha rahustada, on aga hoopis ta muskleid sooma hakanud, ja silma musklid said kahjuks esimesena kannatada.. ja ta naeb meid mitmekordselt. :(   ELu on imelik.. Rohud on imelikud. Oleks jah hea kui saaks “roheliselt” elada ja koike ilma rohtudeta, kuid kahjuks see pole voimalik.. POLE kunagi voimalik olnud.  Anyway.. Regina  on yleval, kuid tal on silmad suletud…

Kallistasin teda ja musitasin teda ja  ytlesin kui tubli ja kui tugev ja kui vapper ta on ( iga paevane jutt), ja et kui palju me teda austame ja temast hoolime…. JA muidugi ytlesin talle  ikka ” I love you Baby”… Ja mulle yllatuseks sain vastuse… Kuigi ornal inglihaalel ja vaga raskesti arusaadavas  inglise keeles, kuid ma sain aru — I LOVE YOU TO MOMMY– OLEN oodanud temalt mingit verbaalset vastust juba mitu mitu mitu mitu paeva… AAAHHH. Tanane paev oli tanu sellele 5le sonale MAGICAL meie jaoks :)  Nyyd magab ta ilusat rahulikku und🙂 Love you my fairy🙂

Keegi kommenteeris et Ka eestis ning mujal maailmas on vahihaigete arv kasvamas…  Olen sel teemadel arstidega mitu, mitu, mitu vestlust maha pidanud… NIMELT. Kuigi viimase aasta jooksul on maailmselt avastatud rohkem vahihaigeid LAPSI ( JUST LAPSI), ma ei raagi taiskasvanutest, sest paljud on selle vahi oma eluviisiga ara teeninud…( MITTE KOIK, paljud,)… lapsed aga on ohvrid… VANASTI, isegi 6 aastat tagasi  paljud lapsed jaid haigeks, ja surid  paari kuu parast ja nii asi jaigi. Vaga paljud neist surnud lastest aga olid vahihaiged , kuid nende arstid olid neid valesti diagnoosinud.. kas siis gripiga, voi  mingi kopsuhaigusega ( MIDA vahk voib tekitada), voi siis mingi imeliku haigusega millest keegi kunagi kuulnud pole.  Paljudel kordadel  lapsi isegi ei lahatud, kuna arvati , et GRIPP mis gripp ( ja vahil ning gripil on paljud sarnasused ), oksendamine, tihti palavikud,   kehavalud, peavalud..jne. KUID kuna meil on olemas internet, BLOGIJAD nagu mina, (  lugesin EE kommidest et minusugused inimesed on haiged ja masohistlikud.. ) alright siis,   ARSTID , kes hoolivad rohkem-   tanu sellele on ka avastatud rohkem vahkkasvajaid / leukeemiat/   rohkem.  Kudi kahjuks surevad igal aastal  kymned tuhanded lapsed ikkagi vahki tanu just arstide saamatusele ja  et NEMAD ON KOIGE TARGEMAD< ja vanemad argu muretsegu…  kind of kaitumisele. Kallistused koikidele emadele ja toetajatele kes on yle elanud selle mida meie iga paev selle viimae 5 aasta jooksul oleme yle pidanud elama.   KES otseselt sellega seotud pole , ei saa sellest aru. Olen ka nii mitugi tuttavat vahile  kaotanud.. KUID LAPSED  pole seda ara teeninud, ja kui keegi tuleb napuga vibutama, et see et REGINA vahk on minu syy, on pysti hull ise. On geneetilisi kasvajaid, mis liiguvad polvkonnast polvkonda  voi hyppavad yhest polvkonnast yle ja siis voilaa ilmutavad end uuesti.. Kuid on selliseid kasvajaid millest keegi aru ei saa.. Yks neist on Regina kasvaja…   Kuigi on  s PNET, on ta  nyyd ennast  ajuripatsi kylge kookinud ja lehvitab meile… CATCH ME IF YOU CAN… ja seekord ei saa seda keegi kinni pyyda…  Regina vaid teab kui hull asi tegelikult on. REgina on see kes  voitleb lopuni, Regina on see kes on selles koiges kangelane🙂 Meie vaid suuname teda oiges suunas, .

Eesti ekspressi artiklist… Mind ei hairi see et artikkel oli kirjutatud. Tanan teidi koiki , kes muretsesid MEIE heaolu parast.  Ausalt oeldes oli ise ka hetkeks  pettunud. Kuid so what. f  Mul on hea meel et suutsin mone inimese endast vaga valja viia, 😉;);) nii et ta pidi mulle kohe isiklikke emaile saatma hakkama. Tahelepanu saavutatud,   SCORE!!!!!   AUsona, ma ei saa sellest aru, miks moni peab  end PUUDUTATULT tundma sel juhul? kadedus et Reginast raagitakse rohkem kui temast? hmh. huvitav.    Yhesonaga, me raagime sinust..  loodan et oled seitsmendas taevas :)  .. Olen ka vahel kade,  armukade,   kuid ma ei soovi halba…   uuuhh. parandan.. Soovisin halba  paaril korral ,kui inimene oli seda ara teeninud.. ja soovin edasi. oleme koik inimesed.

Lahen nyyd lopuks teleka ette.  Olen paeva labi yleval istunud ja mone arvates mitte kui midagi teinud… lahen siis nyyd teleka ette midagi tegema…… Picture 063

19 thoughts on “EE

  1. Kristi ütleb:

    🙂 piisab nii vähesest, et rõõmus olla! Tubli võitleja tüdruk oled, Regina. Saadan veel portsu häid mõtteid sulle ja sinu perele. Ma mõtlesin teie peale isegi oma tänases unenäos…

    Aga sinu arvamust vähihaigete laste arvu kasvu tõusu kohta kinnitan minagi. Eks see ole vist tingitud ka nüüd tõesti varajase diagnoosimise võimalikkusest.

  2. Tiia ütleb:

    süütasin küünla ja palvetan teie eest!

  3. merle ütleb:

    Hea Diana,

    Tea, et toetajaid.. tundmatuid ja tuttavaid on sul seal ja siinpool merd väääääga palju :: ja et EE artikli üllitas meie lapsajakirjandus, kellel on taaskord sensatsiooni tarvis ja kellel pole absoluutselt delikaatsuse tunnet ollagi. Kurb iseenesest aga paraku on kodustele eestlastele inimsus, kui selline, väga-väga võõras. Peamine on, et leht müüb, et tööd jagub.
    Loodetavasti see ehk ka kunagi muutub! (optimist minus loodab seda)

    Seniks aga palju jaksu ja jõudu nii Sulle, su perele ja Reginale!

    Oleme mõttes teiega…ükskõik siis mis saatusel varuks saab olema🙂

  4. Kristel ütleb:

    Uskumatult vaprad olete! Kuigi jah, ega muud valikut vist polegi ju… Kogu perele – eelkõige emmele-issile, vennale ja muidugi armsale Reginale kõige paremad soovid, rahu, meelekindlust ja vaprust selle kõige ületamiseks! Soovin südamest, et suudaksite õige pea tunda rõõmu ja olla taas õnnelikud!

  5. lagrits ütleb:

    Las koerad hauguvad, karavan liigub edasi.
    Mina, naiivne, olen seni arvanud, et blogitekstide tsiteerimisele ja piltide kasutamisele Eesti meedias laienevad nii AÕS kui ka (antud hetkel isegi olulisem) ajakirjanikueetika. Võta näpust!
    Kommentaator- ja meilinähvitsatega on nii, et nad ei näe tavaliselt enda ninaesisest kaugemale. Ainult suletud ja autoritaarsetes ühiskondades ei tohi haigustest ja probleemidest rääkida, et luua imelise ühiskonna illusioon.
    Pai!

  6. kukupai ütleb:

    Regina, you made my day!

    Need sõnad, mida Regina Sulle täna ütles – kõige armsamad, mida üks ema kuulda võib….

  7. Sija ütleb:

    Kullakallile Reginale musisid ja kallisid ja teile jaksu

  8. viki ütleb:

    Ma lugesin ka eile suure hämmastusega seda artiklit ja …mõruda mulje jätti, ertiti kui nüüd mõistad, et see polnud kaaskõlastatud :S
    Mõnus kuulda, et Regina reageerib ja veel sedasi🙂

  9. Võru tüdruk ütleb:

    Sama siin – nõme Eesti ajakirjandus… Kust kuradist nad küll arvavad, et neil on kõigeks selleks õigus??? Ärge lihtsalt pange tähele, see pole hetkel ÜLDSE oluline!Reginale pai!

  10. Jõudu ütleb:

    Soovime jõudu Lõuna-Eestist! Pidage vastu!

  11. Krissu ütleb:

    Olen ikka end teie käekäiguga kursis hoidnud. Ära tee neist nõmedatest ekspressi kommentaatoritest välja, need inimesed mõtlevad, et maailm keerleb ainult ümber nende ning õnnetused ja hädad neid ei puuduta. Reginale palju kallistusi minu poolt.

  12. Liis ütleb:

    Ma lugesin EE artiklit ja juba paari esimese rea juures tikkusid pisarad silma. See tähendab siis, et mul pole mitte õrna aimugi, mida teie seal läbi elate.😦
    Aga ma soovin teile jõudu, et te oleks tublid ja jaksaksite lootust kõrgel hoida.
    Pisike Regina on nii vapper ja tubli ju.
    Kallid ja paid siit Eestist.

  13. Tiina ütleb:

    Olen ka ikka end Teie käekäiguga kursis hoidnud. Alati, kui blogi loen ja pilte vaatan, tulevad pisarad silma…Kurb nii kurb on…Soovime Teile sinna kaugele palju jõudu ja jaksu. Armastage üksteist. Kõige suuremad kallistused ja paid lähevad vaprale Reginale!!!

  14. Kristiina ütleb:

    Lugesin Teist samuti EEst ja tuleb tunnistada, et mind see artikkel puudutas südamest. Mul on piinlik, et Teiega ühendust ei võetud…kuid teisest küljest pani see nii mind (loodetavasti ka paljusid teisi) mõtlema elu hapruse üle ning valu üle, mis meid kõiki võib tabada igas eluetapis. Soovin Teile edu ja hingele rahu, olete andud ja kandnud rohkem kui paljud terve elu jooksul. Loodan, et suudate sõlmida saatusega rahu ning kannate Regina sära südames igavesti.

  15. Made ütleb:

    Lugesin Teist Eesti Ekspressist. Ma ei kommenteeri siin, kas see artikkel on hea või halb. Ma sooviksin kirjutada Sulle Diana oma kogemustest sureva lapse juurest. Ehk aitab see Sind natukenegi. Minu tütar Paula sai taevasse ingliks selle aasta mai kuus ja oli siis üheksa aastane. Ta sündis väliselt terve lapsena ja kõik oli normaalne kuni kolmanda eluaastani, kui ta hakkas aegajalt kukkuma. Siis kahtlustati tal epilepsiat, aga haigus süvenes järjest, ravimitele ei allunud ja mitu aastat ei osatud mingit kindlat diagnoosi määrata. Paula oli viie ja poole aastane, kui saime teada, et tal on ravimatu geneetiline haigus ja talle ei ole enam kaua elada antud. Nimelt puudus tal selline gromosoom, mis viiks ajust vanu rakke välja ja tal süvenes järjest ajukahjustus, mille tagajärjel tal taandusid pikkamööda kõik funktsioonid: kõne, peenmotoorika, tasakaal, neelamine, nägemine ja ka vaimne mõtlemine. Sellel perioodil tundus mulle, et saatus on nii ebaõiglane ja 21.sajandil tundub see täiesti ebareaalne. Koos haigusega kasvas aga ka leppimine saatusega ja tuli elada reaalsuses. Paulale oli see raske alguses, kui ta mõte oli veel korras, aga keha ei kuulanud enam sõna. Hiljem, kui ta vaimselt ka juba ümbrust järjest vähem tajus, ei suutnud ta vast midagi reaalselt mõista. Õnneks või kahjuks – ei oskagi valida – on Eesti sotsiaalsüsteem nii nõrk, et kõige selle suure vaimse, kui ka materjaalse probleemiga pidime me ise toime tulema ja hooldasin oma last kuni lõpuni kodus. Ta vajas viimased kolm aastat pidevalt aspireerimist ( röga eemaldamine kurgust), lisa hapnikku ja sondiga toitmist. Kuna ta ise ennast enam liigutada ei suutnud, siis tegin seda mina. Mul oli kodu nagu intensiivravi palat 24 tunnise järelvalvega, valvuriks mina ise. Peres kasvab meil ka Paulast kaks aastat noorem poeg, kellega on kõik korras Tema kasvas kõige selle kõrval ja tahtis ju ka omale tähelepanu.
    Elamine sureva lapse kõrval muudab sind palju. Sa mõtled ja tajud kõike palju peenemal tasandil, samas tegutsed väga reaalselt ja kainelt, tegeled ainult olulisega, sest sa tead, et su laps läheb su juurest ära. Ma tundsin ennast egoistina, et hoian oma lapsest nagu endast kinni. Aga ta ei ole ju minu OMA, ta on tema ise ja tal on oma aeg ja elu ja hing, nagu minul oma. Ja see, et me siia maailma oleme sündinud inimesena, on suur kingitus. Siis olen ma mõelnud veel nii, et miks Paula minu ellu üldse tuli ja mind oma emaks valis. Ma väga tänan teda selle eest.
    Meie eest otsustatakse palju kusagil mujal, kui me kuulame oma sisehäält ja laseme sellel ennast juhtida, siis on kõik õige. Siis on ka hinges rahu ja ei teki küsimusi. Olime pojaga Paula kõrval, kui ta suri. See oli väga ILUS. Sellel hetkel, kui ta hing kehast lahkus, ta haigutas ja ohkas väga kergelt. Minus tekkis hetkega täielik RAHU ja ma teadsin, et kõik on korras.
    Aegajalt mulle küll tundub, et ma ei ole normaalne, kuna ma seda nii rahulikult võtan. Aga see tuleb vist sellest, et tänapäeva elumudel võtab surma, kui midagi ebanormaalset, mis ei kuulu meile. Mõttel on väga suur jõud ja me võime sellega väga palju ennast ise aidata.
    Me peame oskama leppida sellega, mis meile antakse. Igale antakse nii palju, kui ta jaksab. Ka Sulle ja Reginale, sest Te olete väga tugevad ja jaksate seda kanda.
    Kui Su tütreke lahkub Teie juurest, siis tehke aken lahti. Nii saab Ta hing kohe rändama minna ja ärge Teda mõtetes kinni hoidke, vaid julgustage Teda ja laske Ta vabaks. Siis Ta leiab rutem oma koha Taevariigis.
    Jõudu Teile seal teisel pool vett!
    Made

  16. Ing ütleb:

    Ärge tundke end puudutatuna sellest tühisusest, mida kirjutatakse. Teie kodus sündis miskit toredat, nii et ärge laske oma õnnehetke kellelgi röövida ja hajutada.
    Nautige päevi ja tunde ja hetki Reginaga, ta väärib igat hetke ja silmapilku meie kõigi eludest. Ta on jõud ja vaprus, ta on ingellik kannatlikkus, ta on armastus.
    Ka minu poiss on väga haige, kuid tean, et ta terveneb peagi, juba sellepärast et Regina nii tugev on peab tema ju topelttugev olema, ta ju vanem ja meesssoost ka:)
    Usun imedesse ja uskuge teiegi jätkuvalt. Nii võib saabuda päev, kui näete, et olete võõrutanud lapse kõigist seni antud ravimitest ja laps on elus ning õnnelik, elav:)
    Ei tahaks Teis kasvatada asjatut lootust, kuid lootus on siiski positiivsem tunne kui alla andmine ja leppimine saatusega. Nii et olgem positiivsed!!!
    Kallistan Teid kõvasti ja olen oma mõtteis Teiega

  17. […] Ee Jatkuks eelmisele loole.. Alustan koigepealt Reginast:). Andsin tana Reginale 45 minutilise  massagi.. Hoorusin temalt […] […]

  18. killuke ütleb:

    Rõõmustan Sinuga Regina sõnade üle. Nii vapper ja tubli! Kusagil südamesopis on meil ikka lootus, et äkki keerab kõik paremuse poole.
    Meie soojad soovid kõigile!

  19. mina ütleb:

    ekspress kustutas minu eilse kommentaari. panen selle siia.
    häbi tiina jõgedale!!

    uskumatu jultumus ja totaalne empaatiavõime puudus Tiina Jõgeda poolt, lihtsalt uskumatu! aga tuleb välja, et leidub ka selliseid ‘ajakirjanikke’.
    varas, olete, Tiina Jõgeda, EE läbimyygi tõstmiseks lähete võhivõõra sureva lapse kallale!
    kas teie pisike närune hing on nyyd rahul, et suutsite vargusega oma lehele tähelepanu saada?
    kas saate paar senti palgalisa, kui loo peale klikitakse?
    kui madalale võib laskuda?
    egas midagi – teile saab ainult soovida, et teile kunagi keegi samaga vastaks. tee teisele seda, mida soovid, et sulle tehtaks.

Lisa kommentaar

