Uus paev…

http://obit.oconnormortuary.com/obitdisplay.html?id=708509&listing=Current007

Pyhapaev oli vaga vaga vaga raske paev. Pyhapaeva varahommikul ma teadsin et midag on juhtuma hakkamas. Regina hakkas oosel kella 2 ajal raskemalt hingama ja sygaval kopsus oli korinat kuulda… Andsin talle valuvaigisteid, ja  tal hakkas vaheke parem.

Kella 8 ajal hommikul aga laks asi hullemaks. Avasin Regina silmad ja vaatasin mis toimumas…. Pilk polnud ilus… AJu oli ta juba narkoosi alla pannud, ja tema ilus pruun silm oli muutnud varvi mustemast mustemaks (DIaleted pupils). Helistasin Hospice , lootes et  ytlevad et KYLL KOIK SAAB KORDA>.. kuid .. Oe asemel helistas mulle tagasi hospice director ja ytles , et ta on meie poole teel. ….

9.10 tahtis Gabriel meie Pere pilte teha. ESIMEST KORDA  NOUDIS GABRIEL MIDAGI. Ta sattis kaamera peegli peale, vajutas timeri peale, ja jooksis kiiresti pildidle.. Pilt tehtud, jooksis ta    kiiresti fotoka jargi ja tagasi voodisse… SEl ajal kui me Gabrieli kiitsime, olime me koik ilusasti Regina ymber, Nick Regina parema kae pool, mina ja Gabriel vasemal.  Hoidsime fotokast kinni ja … korraga kuulsime imeliselt kiireid hingetombeid. NAGU liblikas oleks tiibu lehvitanud.. umbes 6 imepisikest valjahinget ja siis yks sygav sissehingamine…  Me isegi ei pooranud  sellele suuremat tahelepanu.. Kuid siis  regina pooras oma pea paremalt vasakule ja jai avatud silmadega mulle otsa vaatama… Me vaatasime Nickiga yksteisele otsa,  ma surusin oma pea vastu regina rinda  ja sain kinnitust  sellele et vaike syda oli lakanud loomast… Pisaratel polnud loppu.  Vajutasin Regina silmad kinni,  ornalt vajutasin ka ta huuled kokku, ning  hetkeks nagin Regina lodvestuvas naos rahu….

Tean miks REgina valis selle hetke…  Muidugi kangelasena ootas ta ara oma synnipaeva- FOREVER 10.  KUid… KUid ta nagi, et Nick, Gabriel ja mina  oleme veel olemas ja me suudame oma eluga ilusasti edasi minna. Ta teadis sel hetkel et  ta suutis meid taas kokku viia, ja  oli meie onne kuuldes ning nahes onnelik ning just LET GO…. Ta ootas seda PERFECT HETKE>….  Ja kui ma motlen tagasi  selle viimase paari nadala peale, ega perfektsemat hetke poleks olnud ka….

Hospice joudis 5 minutit hiljem, sobrannad samuti.. Me pesime teda,  panime talle  ta lemmiks oosargi selga ja veetsime temaga ilusa hommikupooliku. . Ta jai meiega kella 9sast kuni kella 1ni parastlounal.

Koige raskem hetk oli siis kui matusetalitajad tulid “minivaniga”  Reginale jargi….    Regina rind sydamekohal oli veel ikka soe.. Kogu ylejaanud keha aga jaakylm..

Kui Regina viidi  “resorty”,  ei suutnud ma maha rahuneda. . HAKKASIN koristama nagu segane… Ma tundsin et Midagi hairib, kusagil on midagi “musta”, …  poole kyyrimise ajal sobranna helistas ja kysis  mis ma teen.. Ytlesin et koristan..  minuti jooksul oli ta mu majas ja hakkas kooki kyyrima… Koristasime ja nutsime ja kui paari tunni parast koik korras oli istusime diivanile ja valasime endale yhe korraliku  Viinakokteili…  Ja nutsime veel… ja veel ja veel….

Esmaspav moodus mul samuti planeerimise all. Hommikul helistasin Saddleback Kirikusse, Lake Forestis.  Tegin nendega plaanid.  Yhesonaga 80% asjadest on aetud….

Peale  kiriku  600 kohalise Telgi reserveerimist, laksime Nickiga jousaali.. MEIE ESIMENE KOHTING YLE PAARI AASTA🙂 ja kui jousaalis piisavalt vesistatud oli aeg minna Matusetalituse byroosse MAKSE MAKSMA.   ONNEKS, ONNEKS, oleme saanud paarilt abistavalt firmalt  vaheke raha et aidata, ning samuti andsin teada obituaris et Lillede asemel palun annetage raha Talbert foundationi REgina Fondi…. Lilled surevad paari paeva parast… Rahaga aga saame anda Reginale teda vaariva  CELEBRATION OF LIFE    .

Yhesonaga Koik info mis te Regina matuste kohta teada tahate on O’connor  Mortuary lehekyljel.  Lisasime sinna ka Obituary, voi siis surmakuulutuse. Seal on ka juhendid kus miskit toimub ja millal.  Samuti… Tean et on inimesi kes helistavad ja kysivad kuidas aidata. KUI tahate aidata, siis ainus soov on see, kui toote mingi soogiaine endaga. PALUN peab olema PAHKLIVABA- ei maapahkleid, pekaane, kreeka, kookos voi mandleid. Regina oli vaga tugevate allergiatega, ja kui ma avastan et mingi maiustus on kas voi vaikesegi pahkliga tehtud, siis laheb see kohe prygikasti.. SAMUTI ei tohi olla poest ostetud maiustusi voi snacke…. Aitah🙂

Planeerimist on veel palju, palju palju…  KUID tahan olla sada % asjadega kursis, sest tean Reginat koige paremini.  Paljud inimesed on  kysinud et kas nad saavad midagi RAAKIDA matustel. Olen paljudele EI oelnud, kuna  nad kyll teavad Reginat minu blogi kaudu, kuid  Reginal polnud nendega lahedast sidet…

Anyway… Ka tanane paev on olnud segane. Hommikul REgina kooli direktor   teatas lipu tseremoonial   vaga viisakalt ja noudis minute of SIlence Regina auks…  ja , siis jooksis terve rodu inimesi mulle kalli kalli andma… ( viin Gabrieli hommikuti kooli).

Tean et see eesolev aasta tuleb raske aasta. Pyhad on ees… halloween, tanupyhad, joulud,,, uusaasta,. korvitsate  kaunistamine, joulukuusele ehete panemine…  Regina lemmik tegevused on igas pyhas sees…  Olen paar korda ka toidupoes nutma hakanud kui tavaline HOW ARE YOU  on kysitud… u REally wanna know?? huh?

Gabriel on tubli. Ta on ka nutnud ja oelnud kuidas ta igatseb REgina jargi….   Ta tahab teada vaimudest  ja hingedest ja elust kusagil mujal… Ja raagime talle nii palju kui me teame.🙂

Igatseme, armastame, nutame.. Tunded on segased.. Kuid  ma ei tunne et kaime udus…  TUNNEN et regina on kusagil lahedal. Voimas tunne on ….

http://obit.oconnormortuary.com/obitdisplay.html?id=708509&listing=Current

19 thoughts on “Uus paev…

  1. Kristi ütleb:

    Jõudu ja jaksu teile kauni ära saatmise korraldamiseks!

    Ma loodan, et sa edaspidi ka kirjutad oma pere tegemistest, mõtetest. Kirjutamine on teraapia- tunnen ja tean seda isegi. Blogi kaudu olete mulle kõik väga armsaks saanud

  2. Tiia ütleb:

    Kallis Diana!
    Tahan,et teaksid,et olen mõtetes teiega…
    Midagi lisada oleks äärmiselt eba südamlik.
    tean kui valus teil on ja seda ei saagi sõnadesse panna.
    Imestan kui tugev ja vapper sa ikkagi oled.suudad ka praegu veel nii tugev olla ja inimestele plogisse kirjutada.
    mina ei suudaks…oleksin masenduses ja omas mullis.
    ole sama vapper edasi!!!sa oled meile kõigile eeskujuks…
    Armastame sind!
    Ja kõike ilusat teie päevadesse selle suure valu kõrval!
    elu on nii ebaõiglane!

  3. Kaku ütleb:

    Kogu teie pere on väga väga vapper! Ma loodan, et oled paljudele eeskujuks mitte ainult kõige raskemast raskusest ülesaamisel vaid iga päev enese ümber olemasolevaid hinnates! Mulle küll oled!
    Kõigi aastate jooksul, mis ma Sind olen lugenud, oled mulle tähtsaks saanud!

  4. Made ütleb:

    Regina ongi veel Teie lähedal ja aitab teid. Usaldage oma esmaseid mõtteid ja tundeid, sest tema hing suhtleb teiega Teie hingede kaudu ja annab endast sedasi teada. Tihti suudavad minejad oodata mingi olulise hetkeni, nagu Regina ja see on tõesti super. Öeldakse, et hing lahkub universumisse neljakümne päeva jooksul, selle ajani oleks hea, kui talle kogu aeg põleks küünal. Minu Paula hing oli paar nädalat soe, siis muutus jahedaks ja mingist hetkest ta enam ei olnud mulle füüsiliselt tuntav. Hinge liikumine on nagu kerge õhu liikumine, ka on see nähtav küünlaleegi kiire värelusena (kui toas ei toimu muud õhu liikumist tuule ja inimeste tõttu). Gabrieli hoidke ja toetage väga,väga. Sest hirmud ja igasugused küsimused veel tulevad ja siis vajab ta väga teie turvalist julgustust. Teie pere lugu on nii sarnane meie omaga. Rahu ja ilusaid hetki Teile!

  5. sille ütleb:

    Te olete nii tublid, te saate hästi hakkama. Kindlasti on Gabrielil väga raske. Kuna ta on poiss, siis võib ta oma nutu ja mure endasse matta. Ärge uskuge, kui ta ütleb, et kõik on korras. Kindlasti esimesed pühad ilma Reginata on need kõige raskemad. Aga te olete äärmiselt tublid.
    Sooviksin, et saaksin tulla mälestusteenistusele, kahjuks vahemaa…:(
    Rahu ja jõudu teile!

  6. kristina ütleb:

    Kallis Diana,

    Regina ongi kogu aeg Sinu lahedal. See on alati nii, kui lahedased meie ymbert reallselt lahkuvad. Seda on tunda ja Sa tunned seda kogu aeg. Eriti tihti saate suhelda unenagudes. Tean seda omast kaest.
    Ole tugev, see on vaga raske aeg, aga Sa oled kogu aeg fantastiline olnud. Regina ei saanud syndida paremasse peresse, Sa olid koige parem ema talle.
    Suured kallid, alati teie perele moeldes,
    Kristina ja Hanna

  7. Anni Lahe ütleb:

    On elu lühike. Üksainus hetk. Üks viiv.
    Aer murdub sõudjal. Järgneb äratriiv.
    Peost voolab elamiseks antud aeg kui liiv.
    V. Osila

    Diana, kullake, Nick ja Gabriel – Austin !

    Südamlik kaastunne teile kalli tütre- ja õekese kaotuse puhul.
    Ei ole lohutust leinale, ei ole vaigistust valule. Aga ikkagi, olge tugevad, sest elu läheb ju edasi. Jõudu ja meelekindlust teile!

    Anni koos sõpradega “Maräkõstõst”

  8. marjusha ütleb:

    oh, võttis mindki, külma südamega naist, vesistama..
    jah, meie armsad oskavad lahkumisega oodata täpselt nii kaua kui vaja. minu isa jaksas mu ära oodata pikalt tööreisilt – kui tänulik ma selle eest talle olin.

    ma ei julenud varem öelda, et kui vähegi võimalik, peske ja riietage Reginat ise, sest ei tea traditsioone ja kombeid seal kaugel. mul on hea meel, et tegite seda ikkagi, kuna see on ülimalt teraapiline tegevus. pealegi on see veel üks võimalus oma kallist inimest armastuse ja hellusega kohelda ja seetõttu hinge rohkem rahu saada.

    mulle meeldivad samuti märgid. mu ema sai meeletut kergendust isa surmale järgnenud ööl meie kandis möllanud sajandi äikesetormist, mis päädis pikselöögiga ühte meie tamme täpselt samal kellaajal, kui isa lahkus. kegendushetk oli ka, kui matuste ajal kõige emotsionaalsemal hetkel keset lohutut vaikust üks linnuke rõõmsalt vidistama hakkas. surmapäeval puhkesid õide kõik meie õunapuud jne.

    igatahes, ma imetlen teid ja soovin, et ikka edasi jaksaksite! olete super perekond!

  9. kukupai ütleb:

    Kaunis lahkumine, armastavate inimeste keskel….
    Mis iganes teed, usalda oma südant, see on parim nõuandja…
    Kogu perele jõudu ja vastupidamist – koos saate hakkama ja Regina valvab teie üle!

  10. Pisarates ütleb:

    Kallis Diana,

    see on raske aeg, aga kardan, et kõige raskem on veel ees, siis kui need “toimetused” läbi on….sa oled kõik need aastad tegevuses olnud ühe eesmärgi nimel, et Regina saab terveks…ela edasi oma südame järgi, vii ellu oma unistusi, sa oled ja olid Reginale super mamma!!!ja ta on kindlasti happy, kui näeb et ta ema on õnnelik! See on maru maru raske, aga ma nii siiralt loodan, et sa suudad seda! Ja jää kirjutama!!!
    Ma loodan, et Regina ära saatmisest tuleb imeilus päev..mõtlen Teie peale

  11. Sinu blogi lugeja ütleb:

    Diana, sul on ees väga raske aasta…
    Praegu su aju veel ei saa aru, mis toimus ja mis juhtus. Ei võta omaks. Umbes kuu aja pärast jõuab see tegelikult kohale…
    Peale aastat hakkab vähehaaval kergemaks minema, õnneks.
    Ole tugev, iga asi saab kunagi läbi ja aeg parandab haavad või vähemalt ei ole enam NII valus…

  12. mariann ütleb:

    Armas Diana perega!Teil on kindlasti nii meeletult raske selle kõigega leppida ,kuid saatus teeb omad keerdkäigud ja maha jääjatelt ta kahjuks ei küsi arvamust.Püüdke leppida olukorraga kuigi see on kohutavalt raske.Te olete nii tore pere,lugesin ikka ja imestasin kogu aeg kuidas sa suudad nii tubli olla ja kus kohast seda meeletut powerit võtad.Pea nüüd veel vastu kõik need sagimised ja korraldamised.Siis pärast on aega mõelda juhtunu üle ja aeg edasi elada.Ära jäta kirjutamist.Jõudu ja vastupidavust.Regina on nüüd rahus ja on kindlasti uhke oma pere üle…

  13. Tiia Tiik ütleb:

    tere võõrad aga samas oma läbielamistes nii lähedased. Olen ise pidanud nägema kannatusi ja kalli õepoja uppumissurma järgset tragöödiat. See on väga raske, kuid kui on lähedaswd pereliikmed ja teadmine, et ta on meiega ja kaitseb meid. Uskuge, et seal on hea, kus meid ei ole.

    Rahu ja jõudu teie perele. Rääkige, kirjutage ja tehke seda, mida tahate ja tunnete.

  14. Kerli ütleb:

    Kallis Diana,

    Ma loen Sinu lugu ja nutan, kohe päris hullusti nutan. Siis vahepeal teen midagi muud ja tulen tagasi Sinu lugude juurde ja nutan kohe jälle. Sina ja Su pere olete meeletult tugevad ja vaprad! Meeletult!

  15. agnes ütleb:

    väga sügav kaastunne ..tore ,et jagasite oma mure teistega väga kurb ja nuttev tõsi elu lugu..Sina ja Su pere olete meeletult tugevad ja vaprad!

  16. Ann ütleb:

    2 aastat tagasi suri ka minu pereliige kasvaja tõttu. Natukene aega peale seda leidsin ma Sinu blogi ja olen sellest ajast peale Teie perekonna võitlusele kaasa elanud. Nutnud, rõõmustanud, lootnud koos Teie perega. Südamlik kaastunne Teile kõigile. Tean mida tähendab teadmine, et sulle kallist inimest varsti enam pole ja tean ka mida tähendab selle hetke kartmine, ootamine, ka mina nägin oma kalli inimese viimaseid hingetõmbeid. Eelkõige aga jään ma igaveseks mäletama kui hea, rõõmsameelne, sõbralik, südamlik inimene ta oli. Ka Teie võite üliuhked olla, et Teil oli ja Teie südametes ning mõtetes alati on, selline tore, vapper tütreke. Regina elu oli küll lühike, kuid see oli väga ERILINE, eriline selle poolest, et ta ise pidi küll nii palju kannatama, kuid Tema lugu on õpetuseks teistele. Tema lugu õpetab inimesi rohkem väärtustama oma elu, olema õnnelik, kui tegelikult on kõik õnneks olemas, mitte virisema nii palju. Regina elul oli oma ülesanne ja ta täitis selle, Te võite Tema üle olla super uhked. Ja teadke, et on keegi võõras, kes süütab Teie pisikesele Reginale küünla ja palvetab Tema hinge ja Teie perekonna pärast….ja ma pole kindlasti ainukene…

    Aitäh Regina, et olid olemas!

  17. Gadi ütleb:

    Tahtsin öelda, kui südamesse on see armas tüdruk mulle läinud, kuigi pole teda iialgi tundnud. Olen võõras, kuid mu süda oli mitu päeva raske. Tahtsin kallistada oma lapsi, kuid ei suutnud sedagi ilma kurbuseta teha. Eile öösel aga nägin Reginat unes ja hommikul silmad avades, oli taevas sinisest sinisem…Soovin Reginale head.

    Ma tahtsin soovitada A.Nekrassovi “Elavad Mõtted”. See on nii palju mind aidanud, loodan et aitab Sindki. Lugesin seda jälle eile…

    Anna andeks, kui sekkusin sinu privaatsusse, kuid tahan heade mõtetega toetada tervet su peret ja Reginat.

    Gadi

  18. Kaisa ütleb:

    Regina on teie ingel laps ka minul on oma ingel laps.Ta nimi on Kaimar.Ma aiman mida te tunnete see ei ole mulle võõras.Lugu lugedes nuttsin meeletult,aga samas tean südames et ta vaatab teie üle ja naeratab teile vastu,kui mõtlete talle….ta jättis vaid oma maise keha aga on teiega igavesti ja valvab teie üle.Olge tublid..pidage vastu…

Lisa kommentaar

