28 September.

28s september oli ilus paev. Omamoodi ilus. Tais segaseid tundeid, sonu millest oli raske aru saada, nouandeid mis ei kolanud kuidagi loogiliselt. KUID , see oli paev mis ei lahe mul kunagi meelest. Esmaspaeval, 28ndal Septembril  oli Regina “arasaatmine”. Voi nagu siin viimasel ajal on trendikas kutsuda- Celebration of Life.

Esmaspaeva hommikul  kiirustasin Saddleback Kirikusse fotosid ja REgina asju ara viima. Telk number 2  ootas meid avatud ustega.  Peale seda kiirustasin tagasi koju et Kypsetada kaneelirullikesi ja Regina lemmik kaneeli  suhkru rullikesi..

Kuna mul oli koik juba varakult ette ara planeeritud, siis Regina surma jargne nadal oli vaga sujuv.  Mu Kallis Party Planner Risa   On minu jaoks maailma andekam inimene. Ykskoik mis ta ka ei tee, koik on PERFECT. See kord vottis ta enda peale Matuseprogrammid, Regina fotoga margid ja kirikutelgi kaunistamise.  Palju tood yhele naisele, kuid ta sai koigega hakkama. Muidugi ei teinud ta seda tasuta.  KUid kuna me oleme sobrannad olnud aastaid ( oigemini 3 aastat ), sain temalt vaga toreda ale.   Samuti kypsetasid Regina sobrannade emmed ja sobrannad kypsiseid, ja  muid Regina lemmik maiustusi :):):):) .

Kui me kella kahe ajal kirikusse joudsime ( laksime tund varem et kindlad olla et koik on nii nagu me tahame ), olid  koik asjad tapselt nii nagu me tahtsime. Koige suurem shokk oli tegelikult O’COnnor Mortuary ( matusebyroo) auto seal… REgina armas roosa kirst oli just autost valja tommatud ja nad olid teda valmis kiriku telki  viima..  Hingasin mitu korda sygavalt sisse ja  valja…

Umbes 2. 45 ytlesin et ok, hakkame siis asjadega pihta, sest esimesed inimesed olid juba kohal.  Lasin O’connor Meestel Regina armsa roosa kirstu avada ja CELEBRATION algas.    Pean ara mainima , et  Regina nagi vaga  , vaga, vaga ,  vaga hea valja.  Mul oli vaga raske teda vaadates uskuda, et ta pole enam meie keskel. Ta nagi valja nagu ta magaks vaga rahulikku und. Tapselt sellist nagu ta oli teinud viimased paevad …

Avatud kirstu tseremoonia jaoks panin eelnevalt kokku 20 minutise fotoshow muusikaga, mis   kordas ennast iga 20ne minuti tagant ( duh). Regina fotod synnist kuni Surmani.. SObrannadega, tuttavatega,  meiega..jne.

Kell 4.05   andsin O’Connor Meestele marku, et on aeg kirst kinni panna ja alustada siis ametliku osaga. Meie jaoks oli see viimane kord Reginat naha. VAGA raske hetk .   Saan aru miks moned “psyhhid”, oma kallimaid peale surma kylmkappi topivad ja  neid eal aastaid hoiavad enne kui politsei selle”kuriteo” avastab….. Pisarad, pisarad, pisarad…

Vaatasin kiirelt kiriku telgis ringi.  Koht mahutab kusagil 580 inimest  ( toolid),.. Peaaegu  koik toolid olid taidetud.. vaga hea ja soe tunne  oli et nii palju inimesi tuli Reginat austama ja temaga hyvasti jatma..

Kava panin ma ka juba varakult kokku. Teadsin juba ammu mis ma tahan ja kuidas ma tahan. Meie Pastor Samuel Lewis pidi kahjuks pere  probleemide tottu Californiast Tenneseesse soitma, ja me olime selle yle vaga kurvad, KUID ta motles pingsalt selle yle , keda ta tahtis ennast  asendama.  Ta viis meid kokku yhe teise Saddleback kiriku Pastori Pat  Giraldiniga.   Vaga Hip ja  positiivne pastor. Vaga hea energiaga.

Programm oli vaga sujuv. Pastor Pat  alustas palvetusega. Peale seda  laulis Rebekah  kaks laulu – Amazing Grace ja You Rise me UP.

Peale laule Raakis mu kallis SObranna Xochitl  Reginast . MEie ja tema lapsed on sobrannad/sobrad olnud  8 aastat…

Regina Sobranna Heatheri kone luges ette nende pere tuttav TYra.

Kathy Bell pidas vaga inforikka ja sydamliku kone.. KUID mulle koige olulisema kone pidas Dr. Loudon.   Ta on REginat opereerinud 4 korda ja Kiiritanud korra.  Tanu temale pidas REgina vastu 5 aastat…  Ta oleks meid suutnud veel aidata, kuid seekord juba vaga jubedate tagajargedega…😦

JA siis.. Ja siis luges Pastor Pat  Nicki Kirja Reginast..  Kui ma kunagi koik koned tuttavatelt ka katte saan, siis  trykin need siia ara ka.  Inglise keeles kahjuks.

Peale Nicki kirja  konetpidas Pastor Pat veel yhe kone  ja palve , ning sisi oli programmi ametlik osa labi. Sujundusime valja Tuvide ohku laskimise tseremooniale ( dove release)…   Kirjutaks koigest sygavamalt, kuid olen niii , niii vasinud. Koigest. Emotsionaalselt vasinud, fyysilisetl vasinud.

Kuid minu jaoks vaga emotsionaalne kuid samas Rahu hetk saabus siis kui mu armsad Eestlannad laulsid laulu – Uinu vaikselt  mu lind, ma valvan ju sind…. Maletan et paar aastat tagasi mainisin yhele oma heale tuttavale  , et KUI Regina sureb, tahan et see laul kolaks ta matustel eesti keeles.  Leila meenutas seda mulle, ja   aitas kokku ajada Eesti laululinnud.

LAUL kolas imeilusalt.  Ma laulsin seda laulu Reginale igal ohtul enne magamaminekut, ja Regina teadis selle laulu sonu eesti keeles, ning vahetevahel laulis ta minuga seda kaasa…. (()))

Eile oli Regina tuhastamine.. Taaskord vaga emotsionaalne paev. Tana ( kolmapaeval) , saime  lopuks ka REgina tuha katte ja toime ta koju, ning jatame ta koju. 🙂

Ma tahan tanada koiki  tulijaid, olijaid, kaasamotlejaid,  nouandjaid, vihkajaid, armastajaid.. Tahan tanada et olete olemas olnud ja  aidanud mul areneda , kohaneda… Elada , ning armastada…

Me igatseme Reginat vaga vaga vaga  vaga taga.  Ei lahe mooda hetkegi kui me temast ei motle.  Vaga raske on. Kuid ma tean et me saame hakkama…

18 thoughts on “28 September.

  1. Mannu ütleb:

    IssandIssand! Te olete nii vaprad! Nii julge samm Sinust kõike seda nii avalikult jagada, ka pärast Regina surma. Loodan, et see teeb ka Sinu olemise veidikenegi kergemaks..

    Laulan Teiega vaikselt laulu kaasa..

  2. marje ütleb:

    võib-olla, et kõlab kohatult, aga ma usun, et Regina omamoodi nägi seda üritust kas siis taevast või kuskilt tähe pealt ja jäi rahule

    imeline naine, EMA oled oma lastele

  3. murueit ütleb:

    Tõeline pühendumus elus ja surmas oma lapsele…
    Kas Ameerikas on a i n u l t krematooriumimatused tänapäeval?

  4. Ave ütleb:

    Ahhh, loen ja nutan siin… Endal midagi sarnast ju l2bi elatud, aga life goes on, kaunilt kirjutatud ja ainult jaksu edasi minna!

  5. Karen ütleb:

    Sa kirjeldad seda nii ilusasti ja armastavalt, et see tekitab südamesse helge tunde.

    Helgust ja rahu ka Sinu südamesse!

  6. merksu ütleb:

    Uinu vaikselt mu lind…
    Ma nutan hetkel nii et ei leia sõnu ja ei leia tähti klaviatuuril.
    Tunnen sulle kallis Regina ema ni väga kaasa….
    Regina kallis leiad lohutust taevas…

  7. dakki ütleb:

    Uinu väike Regina. Oled nii meeletult vapper ja aitäh et jaksasid jagada meiega oma raske päeva sündmused.

  8. marjusha ütleb:

    aitäh jagamast!

    mina tõesti ei kujuta ette, kui raske teil on, tõesti ei kujuta. aga usun ka, et saate hakkama.

    hea oli piltidelt vaadata, et suutsite ka naeratada.

    pidage vastu!

  9. Merli ütleb:

    Ma ei tea kuskohast Sa selle jõu võtad. Loen Su blogi ja iga kord suudad Sa mind oma mõõtmatute jõuvarudega üllatada.
    Ma ei hakka soovima, et pea vastu. Tean, et pead ja oled tugev. Pigem soovitaksin Sul nutta, nutta, nutta endast välja see valu ja äng.
    Tegelikult saab kõik ju ainult paremaks minna🙂
    Päikest Sulle sinna!

  10. sille ütleb:

    Ma imetlen Sind tõsiselt. Sa oled nii tugev ja avatud. Sul on nii palju jõudu selle kõigega hakkama saamiseks. Mäletan, kui mõni aasta tagasi Reginale anti aega vaid jaanipäevani. Ja te jätkasite võitlust, ei olnud nõus alla andma. Võitlesite edasi. Te olite ja olete jätkuvalt väga tublid! Jõudu teile! Nüüd on aeg Gabrielile pühenduda, ta on ju veel alles väike.

    Blogi ikka edasi oma tegevustest.Olete nii omaseks saanud, et tahaks ikka teada, kuidas teil edaspidi läheb.

  11. Juta Heinsaar ütleb:

    Tahaks midagi öelda, aga lihtsalt pole sõnu. Lein ei mahugi sõnadesse… Puutusin Teie blogiga kokku alles hiljaaegu ja teie lugu liigutas mind niiväga, see ei saagi kedagi ükskõikseks jätta. See mõttekäik, et pärast siitilmast lahkumist saame me sellise elu, millest oleme siin unistanud, on mullegi väga hingelähedane, usun samuti sellesse. Soovin Teile ja Teie perele palju hingejõudu ning kõike kõike head!

  12. kurb ütleb:

    olen vaid kuu või veidi rohkem aega teie perega tuttav olnud selle päeviku kaudu, ja sellest päevast kui ma esimest korda lugesin ei ole möödunud päevagi, et ma ei mõtleks väikese vapra Regina peale! Ta tuleb mulle iga päev meelde, õhtuti kui oma lapsi magama panen ja päeval kui nende toimetamisi vaatan! Miks elu on nii ebaõiglane, et röövib headelt vanematelt nende väikeseid lapsi, süütuid lapsi! Iga kord kui sinu blogi lugesin, nutsin ennast magama! 20 septembri hommikul perele hommikusööki tehes oli nii imelik tunne ja terve hommikupoolik mõtlesin Regina ja teie pere peale, ja ma ei julgenud blogi lehte avada , süda nagu aimas seda ette… lõpuks 21 septembril lugesin! Mul on südamest kahju, et ei juhtunud IMET , sest terve mõistus tõrgub sellist asja vastu võtmast! Homme lähen oma tütrekese hauale, käime tihti pühapäeviti lastega ja mehega seal , viime lilli ja küünlaid! Minu väikesed tütred armastavad palju oma vanemast õest kes jääb meie jaoks alati beebiks rääkida. Tänagi uurisid nad kas tal sel pilvede vahel midagi süüa on , kes annab talle süüa, ja kas tal sõpru on? Regina on nüüd tema sõbrake seal! Hoidke teineteist kallis Tan family!väga palju jõudu teile!

  13. Tiia ütleb:

    Di sa oled ikka fantastiline!nii tugev ja tubli.oled kõik väga hästi korraldanud.Usun,et väike printsess jäi oma ärasaatmisega väga rahule.ma pole ilusamat ära saatmist näinudki.Te olete ikka fantastilised vanemad.
    Aga nüüd kallis Di pea püsti ja elu läheb edasi.Tean,et seda valu ei võta miskit ära aga usu Regiina on igal pool sinu tegemistega kaasas ja ta on nüüd sinu kaitseingel.Sa ei näe teda otseselt aga tea,et ta on igas lilleõies,igas linnus,igas pilvekeses,igas vihmapiisas ja igas sinu südame löögis.ta on kõikjal.
    soovin südamest sulle ainult jõudu ja jaksu elus edasi minna…
    kõike paremat soovides!

  14. Kaja Bearmom ütleb:

    karuema kallistused. ei tea, miks see vihmasadu küll siinpool maakera ei löpe….

  15. tiia ütleb:

    kui imelik on öelda, aga te tegite Reginale ilusad matused.
    pisikesele printsessile kaunis järelelehvitus.

    ei elavad ega surnud kallid lähe kunagi südamest.
    elage ja toetage üksteist ja leidke pisikesi rõõme päevadest, julgege naeratada.

    jõudu teile!

  16. Riin ütleb:

    südamest loodan, et sul on jõudu edasi minna, hea inimene oled:)

  17. Metsapiiga ütleb:

    Soovin blogi autorile südamest jõudu, et leinaga toime tulla.

    Lapse kaotamine ja puudumine igapäevaelust on korvamatu. Mitte miski ega keegi ei asenda teda.

    Loodan, siinne paik aitab Sind pisutki välja lasta emotsioone, kaotusvalu ja hirme. Jagatud rõõm olevat suurem. Kas valu jagamine annab pisutki kergendust ja tröösti? Ei tea.
    Oma blogis olen saanud rasketel aegadel võõraste inimeste tuge ja tundnud tsipa kergemini. Loodan, et saad leina ja rängimast rängimat kaotusvalu jagada.

  18. metsapiiga ütleb:

    Vabandan, et võtan kurva postituse alla veel kord sõna.
    Tahtsin Sind tänada Regina elurõõmu jagamise eest.
    Hindasin kirjapandut lugedes enda jaoks mitmeid olulisi väärtusi ümber. Ent arvan, et Regina lugu puudutas ka väga paljusid teisi lugejaid vahedalt ja siiralt.
    Mis peamine – ma ei karda enam paaniliselt. Nagu Sa saatusliku postituse lõpus kirjutasid “see on võimas tunne”.
    Tänu Reginale ja Sulle!

Lisa kommentaar

