Aeg moodub kuidagi vaga vaga kiiresti.   Pole harjunud sellise kiirusega.  Alles oli 20 september ja nyyd juba 6 oktoober.  Igatseme ja leiname koik omamoodi, omal ajal, oma kiirusega ja omade motetega. Meil koigil on need  imelikud norkuse hetked erinevatel aegadel. Nickil kui ta telekast naeb mingit regina lemmik manguasjareklaami, minul kui ma meie lemmikpoodidest mooda jalutan voi hommikuti ylesargates markan.. DANG, ma pole harjunud selliste rahulike hommikutega..

Selle “lyhikese” aja jooksul oleme kokku puutnud paljude inimestega ja paljud on jaganud oma kurbust meiega. Kirjad, emailid, kallistused, lihtsad noogutused.  Millegi parast arvatakse ysna tihti et leinavad inimesed ei kuule sosistusi voi ei nae napuga naitamisi. KUID me naeme ja kuuleme. meie meeled on nyyd veel erksamad,.. Naeme kuuleme ja tunneme koike paremini, tugevamalt, valusamalt.

Ma tean et KOIK motlevad head kui meile midagi ytlevad ja kaasa tunnevad. KUID, kuid , alati on kuid. Kui kuuled paeva jooksul liiga palju neid “valesid” kaasatundmis avaldusi,  ei suuda ma enam positiivselt naeratada ja oelda… TOESTI VOi, REGINA On nyyd jumala “syles” paremat elu elamas, REALLY?

TOesti voi,  MIs on siis see pohjus, selgitage mulle kohe nyyd…???

ja mu lemmik. MA SAAN SUST ARU.. Alright? ytle siis mulle kuidas on MINUL oige leinata ja kuidas ma siis tegelikult ennast tunnen?

Seda rida voiks jatkata  . Kuid tunnen kuidas monel lugejal karvad kuklas pysti vihas tousevad ja nad omapai motlevad- What a ungrateful bitch….

EI ole. Olen inimene tunnetega inimene, kes on aeg ajalt ka teiste tundeid riivanud. Ja olen kindel teen seda ka tulevikus.  Kuid me koik leiname omamoodi. 🙂 Ara yrita mulle oelda et see  mis ma tunnen on vale ja ma ei peaks sellest raakima.  MA JUST PEAKSIN SELLEST KOIGEST RAAKIMA. Kui te ei soovi edaspidi mu “segaseid” ennast avastavaid bloge lugeda, te ei pea tagasi tulema🙂

Ma tahan taaskord ennast avastada. Tahaks oma eluroomu tagasi saada ja naeratada ennast syydi tundmata.

Voibolla ma lahengi kunagi kooli. KUID nyyd pole oige aeg.

Hetkel on Nick taas Aasias tool. Gabriel ja MIna oleme siis enamvahem kahekesi. Hoopis teine  elu on hetkel. Poiste asjad, poiste mangud, poiste see ja too.  Ausalt.. pole koige hullem, kuid tunnen puudust Tydrukute  mangudest, filmidest, tunnetest , itsitamistest..

Tunnen puudust Regina kallistustest.. Ja seda ka Gabriel. Ohtuti nutab ta ysna tihti patja ja ytleb et Igatseb Regina jargi.:(  Hakkasime koos Regian vanu asju poletama, kuna see pakub gabrielile mingit rahuldust. ( vanad markmikud millest ma regina pildid valja loikasin ja albumitesse panin, etc). Gabriel joonistab ise Reginale naljakaid pilte , ja siis poletame neid koos.  Igal ohtul vaatab Gabriel aknast valja kuu ja tahtede poole ja tunneb huvi millisel tahel on Regina tana oosel.. Kuid yhes on Gabriel vaga pettunud. TA ON  vaheke pahane et mina ja Nick temast vanemad oleme…. ta on kindel et me sureme HASTI KIIRESTI ARA ja saame Reginat enne teda naha..

12 thoughts on “

  1. sille ütleb:

    Kulla Diana, väga raske on kirjutist lugeda. Kui olen seda meelt, et kirjuta ikka edasi.
    Mina saan aru küll Sinu pahameelest. Ka mina ei suudaks aru saada mõttest, et mu lapsel oleks NÜÜD parem elu??? Mis jutt! Samas, eks nad üritavad Sind lohutada. Tean omast käest, et leinaga üksi jääda on väga kerge. Olen kaotanud ühe sõbranna seetõttu, et tema tõmbus eemale ja ei tahtnud suhelda ja mina ei julgenud ennast peale pressida.
    Ma olen Sinuga nõus, et iga inimese lein on erinev ja keegi ei saa öelda, et on see õige või vale.
    Ole sama tugev edasi!
    Kallistan teid!

  2. setumutt ütleb:

    Mõistan ka su pahameelt. Kuid võib-olla lähevad inimesed teid nähes nö krampi? Väga raske on üldse midagi mõistlikku teile tänases olukorras öelda, sest ükskõik, mida ütleme, tundub see totter, vahel isegi rumal. Ütlemata jätmine tunduks aga kohutavalt ebaviisakas. Nokk kinni – saba lahti… Lollus on siiski öelda, et ma saan aru, mida sa tunned… Kindlasti on ka inimesi, kes ei saa üldse pihta mis toimub ja panevad oma võltsi kaastundega ikka täitsa puusse! Inimesi on ikka väga erinevaid! Ps Väga ilusad pildid!

  3. kukupai ütleb:

    Ühinen Sillega – Sina ei ole midagi valesti tundnud ega teinud. Üldse – pole olemas õiget ega valet viisi leinamiseks.
    Jah, inimesed ütlevad igasuguseid asju lootuses, et Sul hakkab sellest kergem… Aga tõepoolest, kõik võtab aega ning keegi teine ei saa kiirendada midagi.
    Usun, et Sul on ka seal sõpru, kes mõistavad ja on toeks just siis kui vajad ning just nii kuidas vajad. Ja kui meie teised kasvõi blogikommentaarides Sind pahandame, ütle aga välja, me tõepoolest siin kaugel ei tea ju, kuidas Sina tunned. Me võime mõista püüda ja oma nappide oskustega toeks ja lohutuseks olla kui lubad….

  4. Elli ütleb:

    Kirjuta ikka, kuidas teil läheb. Hea on see, et sa pole üksi. Gabriel aitab raskematest hetkedest üle saada. Veel – igaüks elab oma leina ikka ise läbi ja igaüks teeb seda just nii, kuidas tal kõige parem on.

    Ootan järgmist postitust.

  5. Trulla ütleb:

    Oh seda Gabrieli küll. Saadan talle tervitusi! Ta on hästi tubli teil ikka. Ehkki õe lahkumisega leppimine ja rahulikuks tagasi saamine tal ju kerge pole. Aga ta on väga tubli poiss!

    Ja leinamine on ikkagi midagi niisugust mida igaüks omamoodi läbi elab. Ja räägib ka sellest niipalju kui ise tunneb, et tema hingele vaja on – ja vahel ei taha rääkida, sest peab asjad iseenda sees selgemaks settida laskma… ja vahel on tahtmine rääkida, et mõned mõtted ja tunded vabaks lasta enda seest.

    Jaksu, Diana!

    Aeg ei kustuta olnut. Aga ta vähemalt pehmendab algusaegade hingepiina ränkust sedamööda kuidas elu edasi kulgeb ja päevad mööduvad.

    Muidugi oleks parem olnud, kui Regina poleks kuskile läinud ja oleks ikka veel teiega. Teiega oleks tal kindlasti parem olnud kui nüüd hingena (või astraalkogumina) kuskil hõljuda. Aga kahjuks ei saanud kõigest püüdmisest hoolimata midagi parata, et asjad läksid nagu nad läksid. Selline see maailm on, vahel päris vastik kohe😦.

    Ehkki ma hingede maailmast küll suuremat ei tea, aga oma lähedaste ja tuttavate kirjeldusi nende selle valla kogemustest kuulates olen arvamisel, et siiski päris olematuks ei muutu meie lähedased ka siis kui nad enam inimkujul meie kõrval ei kõnni. Kõik need inimeste kogemused oma lähedastega, kes inimkujul enam ei eksisteeri, aga ühel või teisel moel endast siiski märku on andnud – no mina küll arvan, et midagi selles asjas on.

  6. katre ütleb:

    Eks tegelikult ongi nii, et neid sõnu polegi olemas mis sind lohutaksid….
    ……sest mittekeegi ei tunne seda mida tunned sina….
    anna meile palun andeks…., et me ei oska olla
    Aga siiski usun, et siin pole kedagi kes sind arvustaks või hukka mõistaks. ja kui ongi, siis las nad olla…omaette:(

  7. Liz ütleb:

    Olen ka lugenud ning kaasaelanud Teie elule seal ning elu on nii krdma raske mõnikord, et ei suuda üldse olla. Täna saime ka teada, et meie 5a pojakesel võib olla ajus midagi, homme uuringutele ja siis peaks teada saama. Mõtlen sellele, mida te olete seal läbielanud ning kui raske see saab ka meile olema….ma vaatan oma rahulikult magavat pojakest, kellel pole aimugi, mida arstid kahtlustavad ning mis temaga toimub….
    Soovin teile kõike head

  8. Helina ütleb:

    Mina usun, et aeg parandab kõik haavad, kuid arme ta kahjuks ei võta. Valu ehk väheneb aastatega, kuid ma ei usu, et see tuikamine kaob.
    Niikaua kui inimene on meie südame küljes, jäävad meiega ka kõik emotsioonid, mida temaga elu jooksul jaganud oleme.

    Ma ei tea, mida sa tunned, aga ma tean, mis on lein. Olen üritanud endale selgeks teha, et keegi pole meist igavene ning meil kõigil tuleb varem või hiljem siit ilmast lahkuda, kuid.. see ei lohuta!
    See viib hoopis mõtetele, et kui me kõik sureme(varem või hiljem), siis milleks üldse pingutada?? Kuid tuleb uus päev ja paremad mõtted..

    Me ei tea, kus väike ingel praegu on, aga tänu sinule ja su perele sai ta oma elu nautida nii palju kui antud olukorras üldse võimalik oli! Sa oled üks tubli ja tugev naine! Mitte igaüks ei suudaks sellist raskust oma õlgadel kanda!

    Leina! Praegu on leinamise aeg, leina nii kaua kui su hingel vaja on ja leina täpselt nii nagu sa südames tunned.

    Sõna võib olla jõud, mis liigutab mägesid, kuid tihti peale on sõna lihtsalt väike tuuleiil, mis ei pane isegi puulehti liikuma..
    Ainult südamest südamesse on see, mis peaks liigutama!

    Et elu rohkem sulle nii rasket koormat kanda ei annaks!

  9. Kristel ütleb:

    “Ma tahan taaskord ennast avastada. Tahaks oma eluroomu tagasi saada ja naeratada ennast syydi tundmata.”

    Vot seda just tahakski Sulle ja kou Su perele soovida! Loodan, et see õnnestub Sul õige pea.

    Kaastundeavaldustest – pea vaid meeles, et ega keegi ei soovi ju halba… ja eks ongi ju üsna võimatu olukord ja reegleid ju pole, et kuidas siis täpselt käituma peaks…

    Rõõmu teie ellu!

  10. Kristi M. ütleb:

    Ema-süda…minu arvates suurim organ…
    Võtab vastu aga ka jagab armastust…mõistmist…hellust…etc
    Ja ometi peab vastu veel miljonitele erinevatele tunnetele- ühest äärmusest teise. Ei mahuks siia ära kõik see, mida see rusika suurune organ suudab mahutada ja endas kanda.

    Sinu “emasüda” on nii-niivõrd suur ja võimas, et ma ei suuda sõnugi leida..

    Sooviksin südamest Sulle midagi…aga ei oskagi öelda, mis see oleks, mida Sinu hing ja süda hetkel vajaks…lihtsalt ei leia õigeid sõnu…Ehk siis lihtsalt jõudu, kannatlikkust (eriti suhtlemisel teistega sel raskel ajal) ja palju palju vastupidavust. Ja palju toetust perekonnalt ja kallitelt inimestelt (sest nemad on need, kes lõpuks teavad Sind kõige paremini)

    Üks päev korraga…

  11. Sandra ütleb:

    Tere Diana,ma nagu paljud avastasid su blogi Eesti Ekspressi kaudu.Ma olen seda sellest ajast väga tihti lugenud ja tõesti nutsin südamest kui lugesin,et Reginat pole.Ja ka praegu tuli pisar silma,olen VÄGA emotsionaalne🙂
    Me kõik oleme kaodanud lähedase ja lausa uskumatu kuidas teie pere sellega hakkama saab🙂 Te olete nii vaprad!
    Ma tõesti loodan,et sa jätkad kirjutamist! Ei ole siin blogis midagi valet!Ei Su mõtted,tunded jne…Kuna see on juu SINU blogi ja sa kirjuta asju nii nagu tahad ja tunned!

    Tervitusi Eestist! Mina ja paljud teised mõtlevad teie peale.

    Päikest teile🙂
    Sandra.

  12. haldjas ütleb:

    Kallis Diana,

    lein on selline asi, et kõik, absoluutselt kõik, mida sa tunned, on õige ja sul on õigus seda tunda.

    Kui sa tunned, et sul on vaja nutta, siis see on õige. Kui sa tunned, et sul on suur kergendus, siis ka see on õige. Kõik, ykskõik mis. See lihtsalt on. Ja ma usun, et see on igayhe jaoks isemoodi, ma ei saa öelda, et ma saan aru, sest minu jaoks ei ole SEE side katkenud. Iga kahe inimese vahel on erakordne ja ainulaadne side ja selle katkemine teeb haiget.

    Aga siiski on lein eelkõige mahajääjate ja kaasatundjate lein. Sest see, kes läheb, läheb valgusesse ja ta näeks hea meelega, et sa talle mõeldes naeratad ja saadad talle oma mõttesoojust, mis aitab tal seal pool toime tulla ja annab veidi jõudu. Igayhel on oma põhjused olla siin kaua või vähe aega.

    Soovin sulle ja su perele valgust ja selgust ja jõudu🙂

Lisa kommentaar

