Regina surmast on moodas kuu.  Aeg on lainud tegelikult vaga kiiresti. Voibolla ka selleparast, et me oleme alati midagi teinud. KUigi paevad tunduvad PIKEMAD, ja vahel istun DIIVANIL kaed ryppes, et NO MIS MA SIIS nyyd tegema hakkan, pole aega.

Koristan, opetan Gabriel, kooli, koju, tuttavatega jalutamas, jousaalid, ohtusoogid, hommikusoogid, rohkem koristamist, pesu pesemised, porandate kyyrimised.. REgina asjade sorteerimised ( mis votab alati igaviku, kuna iga asi on omamoodi special), KUID olen otsustanud vaga paljud asjad ara anda, voi siis poletada. ( Omad pohjused).

Gabriel Igatseb Reginat meist vist koige rohkem. Ikka veel, ei suuda ta magama jaada ilma et arutleb selle yle KUIDAS REginal ikka minna voib, ja kas ta ikka naeb kui me tema asjadega mangime, ja  kas ikka on voimalik et Me Reginat taaskord tulevikus yles leiame, kuna gazillion inimest sureb arvatavasti selle aja jooksul ara, ja kuidas on ikka nii ja naa.. JA ma siis vastan nii ja naa. ..IMG_1231

Iga paev  on meie saatjateks pisarad. Mitte kyll paevad labi, kuid kui tuleb Reginast  jutuks, voi naeme poes midagi, VOI kui keegi tuttavatest on vaga heasydamlik ja hooliv ja kasutab just neid oigeid sonu, siis  pisarad on kerged tulema..KUid  vahetevahel on ikka nii et– MONI tuleb juurde  ja yhtleb, oi kui kahju, ja nii edasi, ja mul on “SONADEST” taiesti ykskoikne tunne.  See emotsionaalne  balants on kuidagi  hairitud, kuid ma saan oma paevas taitsa hakkama:)

SUured tanud koikidele sobrannadele  ja sopradele  kes on mind nouks votnud kuulata.  JA POLE nou andnud mida teha, sest sellisel juhul void SUUNATA kedagi kuhugile suunas- et, kuule, mul on selline tuttav, kes teab midagi blahblahblah, ja kui sa kunagi  arvad et sul voib tema abi vaja minna, siis  palun helista mulle..

Ja tanud neile kes on mind endaga “oue” kutsunud. Kui aus olla, pole mul tahtmist tympsu sees istuda, ( ja enne olin paras Clubitaja…),  Oleksin hea meelega taielik coutch potato koos sobrannadega, ja ryypaks veini  kaminatule  ning sobiva muusika saatel, ning arutaks teemadel– KUI MINA VEEL NOOR OLIN …

JAh. Igatseme REgina jarele.  Autosoidul vaatan tihti tahavaatepeeglisse ja   kujutan teda seal istumas ning muusika rytmis liigutamas, voi oma DS’i voi minu iPhone’i mangimas..   Flashbakcs…

Samuti tunnen kergendust peale seda kui olen ta fotosid paar tundi vaadanud ja motisklenud iga foto juures  mis me just sel ajal tegime ja miks me arvasime et nyyd oli vaja pilti teha…

Palju on veel segaseid tundeid, kuid palju on ka selle aja jooksul selgeks saanud.   Tean et minus on palju joudu ja energiat tegeleda asjadega mis mulle/meie perele huvi pakuvad. Tean et leian taas aega oma soprade ja sobrannade jaoks, ning tean ka seda, et I TAKE NO SHIT from no one…. Karm…

8 thoughts on “

  1. viki ütleb:

    Lapse kaotus on asi mida ma ei ole kogenud ja loodan ka niipea mitte kogeda….oma sisa kaotuse najal tean seda tunne kuidas ma praegugi 7 aastat hiljem vaatan asju või on situatsioonid, kus mõtlen, et huvitav mida tema soovitaks või teeks.
    Mina ka kusjuures ei kannata inimesi, et nö “viisakusest” selle mokaotsast tunnen kaasa ütlevad. Kui ma ei suuda midagi öelda, siis ma ei ütle ja lihtsalt kallistan aga see väike fraas on lausa karvu turritav…eks see sõltub, mõned minu tuttavad laidavad, et ma sedasi arvan.

  2. setumutt ütleb:

    Mul on nii hea meel lugeda, et tunned endas jõudu ja energiat ja ei ole ennast musta masendusse sulgenud. Juba ainult Gabrieli pärast ei saaks sa seda teha (aga sa ju tead seda :))! Ja segastele tunnetele on ka aega vaja… Näed ajapikku isegi, et aeg aitab seda sasipundart pikkamisi lahti harutada. Keep on going! Kuigi olen jätkuvalt teie perele võõras, mõtlen siiski iga päev sinu perele ja hoian teile pöialt! Soovin teile vaid parimat!

  3. sille ütleb:

    Aeg läheb kiiresti tõesti. Jõudu teile!

  4. kukupai ütleb:

    Regina ei kao Sinu elust kuhugi, Sa lihtsalt õpid tasapisi elama teadmisega, et ta pole enam Sinu silma- ja käeulatuses…
    Tohutult armas, et Sul on sõpru, kes ei lase Sul musta auku vajuda, kes teavad, mida Sulle öelda ja mida ütlemata jätta.
    jah, ka mina olen kogenud, et mitte igaühe öeldud kaastundesõnad ei puuduta, need on moe- ja kohustuse pärast ning ei tule südamest. Jätan ise sageli ütlemata, kasvõi kallistan või puudutan niisama, sest on olukordi, kus kõik sõnad tunduvad võltsid. Vahel ei tea, kas Sulle siia kommentaarigi kirjutada, aga kirjutan siiski, et lihtsalt öelda – mõtlen Sinu ja teie kõigi peale ning soovin jõudu ja vastupidamist…

  5. katrin ütleb:

    hoolimata oma raskest haigusest tundus Regina kui kõige õnnelikum laps maailmas. Piltidel on tema silmis selline helk, mis ütleb: `´Ärge muretsege, kõik läheb hästi!!´`. Olge tublid ja hoidke üksteist.

  6. lilith ütleb:

    Sa oled uskumatult tugev ja samas ka väga haavatav.Ära kuula teiste soovitusi,sinu sisetunne ütleb sulle,mis on kõige õigem.Inimene on palju tugevam kui arvata võib ja tegelikult käitub õieti oma sisetunnet järgides.Soovin Sulle kõike seda,mida sa sooviksid endale ise.Olge tublid ja varsti paistab jälle rohkem päikest ka teie perele.

  7. kris ütleb:

    uskumatu, nägin teie peret telekast! täiesti juhuslikult avasin teleka (mida meie kodus avatakse umbes üks kord nädalas ühe kindla saate vaatamiseks) ja sattusin nägema Regina ristimist Meeksi kirikus. Diana, sina olid blond🙂 kui palju vett on merre voolanud sellest ajast saati ja mis kõik on juhtunud…

  8. Mary ütleb:

    Tere! Lugesin aastaid teie blogi, aga siis, umbes aasta tagasi kaotasin teid ära. Otsisin ka, ei leidnud enam ja nii see jäi. Ja nüüd leidsin Karuemal järelhüüde ja avasin uuesti teie blogi! Ma lugesin pool ööd… Pisarad silmas… Mitte kunagi varem ei lasknud ma sellist mõtet pähe, et Regina lahkub, teie blogi oli nii soe, tore ja positiivne! Selle aasta jooksul ma ikka meenutasin Reginat. Kord Tallinna trollibussis Teie õde Sijat nähes nii tahtsin küsida, et kuidas läheb, aga ei julgenud… Kartsin, et lihtsalt riides keskealine inimene pahandab teda tülitamisega. Nüüd mõtlen iga päev, eriti õhtuvaikuses teie peale… Kogu teie armsale perele parimate tervitustega kaugelt Eestimaa külakesest!

Lisa kommentaar

