Midagi muud ka vahepeal:)

Kolisin  Nickiga USAsse 1998 aasta , esimesel Juunil. Ja jain.  ( Nick kolis 3 kuud varem kui meie ).

Olen kogu selle aja siin olnud Algul tavalise turisti viisaga, siis sellest viisast sai lopuks mingi legaalne INS number koos tooloaga, ja peale seda peale monda raskust saime ka oma Green Cardi katte. Ja nyyd  siis asjad nii kaugel et Olen Ameeriklane, PABERITE jargi.

Peale oma Mai synnipaeva saatsin paberid ara, siis kutsuti sormejalgi tegema ja 9/11/2009 oli mul siis see kurikuulus Intervjuu, millega sain ma vaga hasti hakkama :)  Yks lihtsamaid eksameid mu elus🙂

JA . KUi intervjuu labitud, laksin koju ja ootasin. Ootasin kuni 28nda Oktoobrini.

28nda Oktoobri hommikul kusagil kella 10 ajal soitsin Sobranna ja Gabrieliga Pomonasse, ( LA county Fairgrounds, building number 4). Kohale joudsime palju varem, nagu mulle kombeks on saanud. KUid ma polnud  esimene. Umbes  100 inimest olid juba jarjekorras, ja rahvast saabus muudkui juurde. Gabriel ja Beth pidid lopuks teise ukse taha minema, kuhu saadeti koik kylalised. Kuna ma olin esimeste seas, sain kohe kolmandasse ritta istuma. Istusin mingi tunnikese seal . Yhel pool umbes 60 aastane Aasia mees, ja teisel pool 40 aastane Mehhiklanna. Toolid olid  ebamugavad ja vaikesed. aga noh, kannatame ara.

LOPUKS siis , kusagil yhe ajal loodi selle advokaadi vasaraga 3 korda lauale, ja   tseremoonia vois alata.

15 minutit juttu, vandeid,  videoid ja siis saalist valja ning meile anti katte “Certificates”. Tana hakkan siis passi taotlema. Lahen Costcosse, teen passi pildid, siis postkontorisse USA passi taotlust sisse andma..

Eesti passi minu kaest ara ei voetud.. ( NICKI voeti hiina pass ara). Mis tahendab seda, et tulevikus  on taitsa lootust selleks et EESTI ja USA vahel   solmitakse dual Citizenship leping.. Eks nais.:)

Nyyd oleme jah se peaaegu ALL AMERICAN FAMILY… Koer on vaid puudu…

9 thoughts on “Midagi muud ka vahepeal:)

  1. Mannu ütleb:

    oi, palju õnne, Diana!🙂

  2. Tiia ütleb:

    Palju õnne!
    Tubli ja tugev oled!
    päikest teile sinna!

  3. killuke ütleb:

    Palju-palju õnne!!!

  4. margit ütleb:

    Õnnitlen! Ilusad pildid!

  5. margit ütleb:

    Õnnitlen! Ilusad,rõõmsad pildid!

  6. Laura ütleb:

    Tere Diana!
    Ikka vaatan aeg-ajalt su lehte ja ausalt öelda imetlen seda jõudu ja kõike mis sinus on! Miks meil Eestis inimesed nii õelaks muutuvad, kui vähegi õnnetum elu. Ka mina ise olen muutunud natukene negatiivsemaks peale õe kaotust, aga jah siis leian jälle jõudu, lihtsalt peab ELAMA! ELU ON JU SEDA VÄÄRT!Elul on ju nii palju pakkuda, seda lihtsalt peab väärtustama.
    Soojad tervitused sinu perele ja õnnitlen kodanikuks saamise puhul!!!

  7. Zicy ütleb:

    Palju Õnne🙂

  8. Piret ütleb:

    Nägin sind täna öösel unes. Me RÄÄKISIME, ehkki pole seda ju kunagi häälega teinud.

    Palju õnne sulle aga sel toredal päeval. Tore lugeda sinu argipäeva kilde. Muide, üks USA iluuisutaja Caitlin Malloryle saab detsembris tõenäoliselt Eesti kodanikuks. See passi allesjäämine on ka huvitav fakt.

Lisa kommentaar

