:):):)

Olen pikalt moelnud kas jatkan oma blogiga voi mitte. Mitte et mul millestki kirjutada poleks. ON, paljust on, iga paev on . Isegi oosel on.  Kuid tunnen vahetevahel et koorman koiki oma Bullsihit’iga. Ma tean et igal lugejal on oigus   siia mitte tulla, kuid vahetevahel ikka eksib keegi siia ara  keegi kes ei saa aru minust, voi miks ma pean nii negatiivne vahel olema.   Ytlen ausalt. Ma pole negatiivne vaid siin blogis. Olen nii monelegi inimesele otse haiget teinud. SOnadega, tegudega.. Mis iganes.  Ma ei saa nende ees vabandada ,  saan vaid oelda. Yritan et jargmine kord ma pole nii hull… Noogutan vaid kaasa? KUID KAS see on ka oige???  SEe on see kuramuse Toe/vale suhe.

Yldiselt laheb meil hetkel vaga hasti.  Gabriel on super tubli. Ausona noh, vahel  tal on oma evil hetked, kuid ta saab aru , et keegi ei tegele temaga kui ta  halvasti  kaitub🙂 Koolis laheb tal ka vaga hasti ning on super kaaslane oma klassikaaslastele . Ta on ka  vaheke kontrolliv, — just like his MOmmy, kuid  vahel on see taitsa oluline.  Gabrielile meeldib arutada maailma probleemide yle. hetkel on meil aktuaalne teema Gay/lesbian ja miks kuidas . ja kas Emme ikka ei saaks ka “tydruk” sopra omada, et Issist lahti saada, kuna Issi sunnib liiga palju klaverit mangima… IRV.. Vahel ma kohe naeran kovasti ta argumentide ja soovituste yle :):):):)

Gabriel on samuti vaga suur Minu ja Nicki austaja😉 Tema jaoks Mommy +Daddy  vordub Armastus.  Ja ta kaseb mul alati peale matemaatika ylesannete loppu kysida ” MOM, Please ask what Mommy+daddy equals :)…

Ja selle juurest hyppan siis kiiresti Minu ja Nicki juurde.  Nick oli suur MESS kui ta Hiinast tagasi tuli. Iga oised  tundidepikkused nutumaratonid.  Ta ei suutnud yltse enam oosel magada. Ja ta ei tahtnud ka minuga raakida. Sain ta niikaugele , et ta hakkas minuga raakima. Ennast avama Regina suhtes.  Ma lubasin et ma ei avalda tema motteid tundeid blogides… Regina juurest liikus jututeema MINU JA NICKINI.  Kuigi nick ytles paar kuud tagasi et OK Diana, teeme Mis sa tahad, yritame uuesti. Siis viimane kord hiinast tagasi tulles oli tal meel muudetud ja ta ei tahtnud meiega edasi minna. Ta oli segaduses….

Viimased kaks nadalat istusime oosel kuni kella 1he, kaheni yleval , lihtsalt raakides. Mis on tema vead, mis ma arvan on minu vead, MIS ma arvan on TEMA vead ja MIS TEMA arvab on minu vead.  Ja kus me valesti laksime, mida valesti tegime… Raakisime, nutsime, vaikisime.. Kuid  kahe viimase nadala jooksul oppisime yksteist taas tundma.  🙂 2 paeva Enne seda kui Ta hiina tagasi laks,  leppisime kokku, et  meie 28ndal Detsembri 11stkymnes pulmaaastapaev jaab meie Esimeseks ning ka Viimaseks PUlmaaastapaevaks mille me lahus oleme :):):):):). Me koik oleme super happid et yritasime yle vaadata oma vigadest, yle vaadata draamast mis mina korraldasin, draamast mis tema korraldas.  Me   tahame koos edasi minna ja koos vanaks kasvada🙂 KUID , see tuleb vaikese hinnaga… Kahjuks :.. Voib nii juhtuda et Umbes aasta parast kolime me koik Hiina. SEe on vaheke Extreme situatsioon, kuid  nyyd olen ma selleks valmis🙂 Isegi loodan et varsti , varsti.. 🙂

Ja niipalju siis  elust Ilusas South County  piirkonnas..  Tanupyhad seljataga🙂 Ilusad tanupyhad olid :):):) Olin tanulik koigile teile kes mind toetanud on nii yhel kui teisel moel.   Tean et ei suuda teile koigile kunagi tagasi tasuda, kuid  AITAH ET OLETE OLEMAS  OLNUD :):)

21 thoughts on “:):):)

  1. jaana ütleb:

    Proovi ikka blogiga jätkata🙂
    Edu teie perele ja ka pikka abielujätku.
    Sa kirjutad hästi ja ma arvan, et sa ei koorma kedagi. Lõppude lõpus on igaühe enda valik, kas lugeda või mitte.

    Jõudu.
    Lugeja Jaana.

  2. sille ütleb:

    Mul on jätkuvalt hea meel lugeda, et teil kõik tasapisi paremuse poole pöördub. Hiina kolimine on ehk heagi, mulle küll meeldiks vahelduseks Hiinas elada. On nagu uus algus.
    Kallistan teid!🙂

  3. sille ütleb:

    Ahjaa, tahtsin veel lisada, et blogi ikka edasi. Ja ole nii negatiivne kui tahad. Kuskil on ju vajaennast välja ka elada.

  4. niisama ütleb:

    Blogi ikka. Iseendale, mitte teistele.

  5. Mannu ütleb:

    Jaaa! mina ka kahe käe ja jalaga poolt, et Sa edasi blogiksid.
    Küsimus: kas sel laua taga tehtud pildil on kõik eestlased? naisterahvad nii Eesti nägu igaljuhul🙂

  6. Liisapereema ütleb:

    Palun blogi, lihtsalt huvitav lugeda kuidas eestlanna elu on🙂

  7. Elen ütleb:

    Aitäh ilusa postituse eest. Loen ja silmad märjad, rõõmust märjad.

  8. Pisarates ütleb:

    Mega! Et koos edasi lähete! Alati on kergem lahku minna, kui kokku jääda ja mul on hea meel, et valiste selle raskema tee:) Gabrielile oleks seda kõike hetkel liiast, kui te lahku läheksite….aga Hiina on nagu uus algus ja jätka kohe kindlasti blogimist! Edu ja õnne!!!

  9. Trulla ütleb:

    Seda on rõõm lugeda, et te siiski olete otsustanud oma suhet mitte jätta vaid ikka koos püsida ja üksteise jaoks olemas olla. Kriisidest läbi tulnud suhted on pärast palju tugevamad ja paremad. Sest need on näinud ka halbu aegu. Mul endalgi üks selline siin ja tõesti kindlam tunne on nüüd koos olla.

    Gabriel on teil naljanina🙂. Hoiab teil ikka naerukillukese igas päevas.

    Jaksu ja edu!

  10. marjusha ütleb:

    mina olen ka negatiivne ja seepärast mulle just meeldib, et on veel teisigi, kes asju niisama ilustama ei kipu.

    et viitsisite rääkida – vau! säästsite hulga raha pereterapeudi arvelt. seal oleksite teinud täpselt sama.

    hiina? ülilahe!

  11. Mary ütleb:

    Appi, Hiinasse! Mina küll ei julgeks.. Küll te olete ikka tublid! Ei ole siin blogis midagi nii negatiivset! Vastupidi, elujulgust on!

  12. killuke ütleb:

    Kindlasti ei saa midagi jõuga ja sunniga teha. Kui ikka jaksu ja pisut indu, siis ära ühegi teise arvamise pärast blogimist jäta!

    Mul on hea meel, et olete saanud omavahel asju selgemaks rääkida! See on minu meelest hirmus suur asi. Minu ema-isa läksid lahku, kuid olude sunnil pidid ikka korterit jagama, ja nad vaikisid ja vaikisid… Sellepärast sunnin end vahel lausa jõuga mõne riiu või konflikti puhul asjad selgeks rääkima.
    Eks meilgi ole raskeid hetki olnud. Aga vahel need hetked hoopis ühendavad ning õpetavad teineteisele toeks olema.

    Hästi palju häid soove, et ikka kenasti kõik läheks🙂

  13. ka niisama ütleb:

    Tundub, et minu komm on vist k6ige nukrama tooniga seni, lol… kuna olen siin lugenud sinu ja Nicki suhte raskustest juba pikemat aega, siis ma v6tan julguse oelda, et ega see Hiinasse elama minemine inimesi muuda. Mitte miski ei muuda. See on tore, et raakisite, aga mingi aja moodudes tuleb mingi kivi ikka vahele jalle… Ja siis veel uus keskkond Hiinas takkajargi. South County’s on sul lahedal veel s6psid. Ahh, mis ma plakutan… Aga see selleks, Nicki sa tead ja tunned, et mis tulla v6ib ja saama hakkab, olete ju kaua koos olnud ja kyll sa Hiinaga ka hakkama saad… mis keeles sa seal suhtlema hakkad ja kus koolis/mis keeles Gabriel kaima/6ppima hakkab?

  14. Mamma ütleb:

    Mul oleks hoopis teemaväline küsimus, kui võib. Kuidas Regina vanavanemad elavad ja selle kõigega toime tulnud on?
    Tean, kui palju hellemalt mammad-papad oma lapselapsi armastada võivad. Muidugi armastavad emad-isad ka väga väga oma lapsi, kuid mingisugune eriline soojus tuleb ehk vaid soonelistest kätest ja vanadest silmadest.
    Kuigi see küsimus ei ole üldse teemakohane, olete ehk siiski nõus jagama seda teemat meiega. See mure on mind kaua vaevanud, viimaks võtsin julguse kirjutada.

    Soojust ja armastust Teie peresse, Diana. Hoidke üksteist. Nicki silmad avaldavad tema sügavust ja leina. Kui ta nutab, siis laske tal seda teha. Side isa ja tütre vahel on väga tugev ja eriline. Loodan, et ühel päeval sünnib ime ja kõik Teie küsimused saavad imepärase vastuse ja valu kaob.

    Kaunist jõulukuud,
    Lihtsalt mamma

  15. lilith ütleb:

    Väga tublid olete.Palju on neid paare,kes suudavad oma probleemid omavahel sirgeks rääkida?Ja oi kui palju on paare,kes lähevad lahku just rääkimata rääkimiste pärast.ja Gabrielil on tõesti teid mõlemaid vaja.Ta on teil väga vahva sell.Ja mis puutub Hiinasse,siis see polegi ju midagi utoopilist.Mul õnnestus mõned aastad tagasi seal viibida ja mulle meeldis nende elu filosoofia ja suhtumine ellu.Ma arvan,et kõik läheb hästi kui te ise seda tahate.Olge tublid ja ikka püstipäi edasi.

  16. kukupai ütleb:

    Kui jaksad, blogi edasi, just enda, mitte teiste pärast. Kes loeb, see loeb, vägisi ju kedagi ei sunnita😉
    OLete Nickiga uuesti alustamas, seda oli rõõm lugeda. Muidugi on pikk ja raske tee veel ees, kuid kui tahate, saate hakkama…
    Mina ei taju siin blogis sugugi Sinu negatiivsust, vastupidi – suurt tugevust ja vastupidavust.Oled aus ja otsekohene, see muidugi võib mõnele haiget teha. Aga küllap leiad Sinagi kord viisi, kuidas ebameeldivaid asju välja öelda nii, et seda mõistetakse ja ei solvuta.
    Gabriel on tõeline päikesepoiss🙂

  17. Driin ütleb:

    Sinu blogi ei ole negatiivne, pigem on see just elujaatav ja positiivne vaatamata kõigile raskustele mis teid tabanud on. Olen seda blogi juba pikemat aega jälginud ja minu suurim respect Sulle ja Su perele- te olete väga vaprad ja tublid inimesed.
    Võiksid küll oma blogi jätkata, endale et välja elada kui vaja peaks olema ja natuke vb ka teistele kes seisavad eluraskuste ees, ehk süstib see neile pisut positiivsust🙂
    Edu ja päikest Teile sinna suure lombi taha🙂

  18. Lore ütleb:

    Armas Diana.
    Blogi ikka edasi,hea on sinust kuulda!
    Mõtlen nii tihti teie perele.
    Soovin südamest head.
    Pole midagi,et oled vahel negatiivne.
    Tead,nii palju tahaks öelda aga sõnad jäävad tühjaks
    tähenduste kohal.

    Jaksu ja edu!

  19. joanamari ütleb:

    Armas Diana!!!!
    Olete niiiiiiii tublid!!!!!!
    Tahan saata hästi palju head siit Eestist setumaa veerelt
    Meie eesti jõulukuu algas uduselt sombuselt ja et tali taeva ei jääks natuke naljakas jõululuule , mis mulle täna pähe pahvatas, Sulle sinna kaugele!!
    kõike kõige parematj a ilusat advendi aega!!!

    Selle aasta jõulu eel
    Pole olnud lumi teel
    Must on maa ja
    must on taevas
    hing ja ihu justkui vaevas
    Hommikul teed silmad lahti
    Ei saa aru, mis on lahti
    Aken seinas nagu oleks
    Valgust aga sealt ei tule
    Olgu hommik, olgu õhtu
    Aimab aju mingit ohtu
    Heitsin magama,
    siis oli õhtu
    Ärkan unest ülesse
    Ja mis ma näen.
    vastu vaatab jälle õhtu;)
    Ja siis mind valdab üleni
    Tunne selle sarnane
    Et ma olen väsind ära

    Kui ma olen väsin ära,
    rammestunud roidunud
    Väsitand end ilma kärast
    millest pole hoidunud
    Igatsen ma sinu juurde
    Hüpata su kaissu suurde
    minu selg siis ihaleb
    sinu silitusi,
    minu tallad ihkavad,
    sinu toetusi,
    juuksed aga igatsevad
    sinu helli paitusi….
    Ilma rõivasteta, ilma eheteta
    Tahan teha ainult ühte
    nõnda nagu mind kord loodi,
    tahan prantsatada sinu rüppe
    minu armas kallis oma voodi
    ärgata siis, kui on kevad
    jõuluaeg on mööda heland
    pole tarvis minna poodi
    teha kinke hullu moodi
    jõuluvana las siis teeb
    kingid minu lastele
    ja kui tal ei ole selleks raha
    mina anda ka ei taha
    sest mul seda lihtsalt pole
    raha raisanud liialt olen

    mulle kaissu lapsed tulgu
    ei siis ilmas ringi hulgu
    kevadel kui uni läind
    päike kõrgemal kui käib

    jõulupidu teha võib;)

    olen seda kuskilt kuulnud ,
    jõulud selleks talve toodud
    et siis aeg on kena valge
    aga enam pole talve valget
    siis või jõulud viia ära
    aega siis kui päike särab;)

  20. rebell ütleb:

    Tere! Häid lähenevaid pühi ja loodan et meenutad oma 11.-l aastapäeval ainult head ja ilusat! Olete mõlemad tugevad ja suure hingega, sest suutsite teineteisele öelda mis hinge vaevanud. Igas peres seda juba ei juhtu, no meil küll mitte veel, ehkki oleme 35 aastat teineteist vahel lihtsalt talunud. Otsustage omi asju ikka ühiselt edasi! Kui miski hinge vaevab, siis kirjuta! Üks vanaema, kes on siit kaugelt teile lihsalt kaasa elanud.

  21. joanamari ütleb:

    tere
    head seda aastat
    kuidas Sul läheb?!
    mõtlen ikka iga päev Sulle ja Su perele kui arvuti taga istun
    kõike kõige paremtat
    parimate soovidega
    marju Räpinast

Lisa kommentaar

