HEAD SEDA AASTAT:)

Aeg on vastikult kiiresti moodunud. Alles oli too aasta ja nyyd on juba see aasta🙂 hehe.  Vabandused et ei bloginud pikalt.  Eestis olles netiyhendus sakkis ja kui seda oligi, siis ei tahtnud pikalt arvuti taga aega veeta.😦 Kuid oli vaga vajalik reis minu jaoks.  Arvasin et tuleb raske soit ja olemine, kuid ei olnudki.  Hullem oli siia ( Ca koju) tagasi tulla. Uksest sisse astudes juba tundsin seda emotsioonide koormat mis hetk hiljem kohe mu sisemusest ennast valja pressima hakkas…Ja seda pisarate naol.. Olen nyyd veendunud et ei saa selles majas vanaks kasvada….Liiga palju ilusaid kuid nyyd juba haigeid tegevaid malestusi.  Eestis olles meenus kuidas Regina Nickiga lumele 2005/2006 aasta talvel lumeingleid tegid ja kuidas me suusatamas ning kelgutamas kaisime. meenusid tema ponnistused Eesti keelt oppida … meenus palju, kuid need malestused ei teinud haiget, vaid toid naeratuse mu nakku🙂

Ja eestist siis– Mis ma tegin.. Soin, join ja soitsin yhest punktist teise. Mahaistumise aega mul palju polnud. AInult siis kui Nick HIINAST otsustas mind yllatada, vedades end “haaletajana” setomaale, istusin maha… Nimelt arvas ta et on vaga tark tegu mind peale joule ara roovida ja Rootsi viia. NO  ja laksingi. Oma 11stkymnenda pulmaastapaeva tahistasime laevas Baltic Queen. Meie yllatuseks olid kohal ka yks mu kunagine SUPER hea sobranna EVE oma mehe ja lapsega ( Mons ja Ida).. Oli toeliselt lahe neid niimodi kohata. Maailm on ikka kuradi vaike… Kohtusin nendega veel teinegi kord, kuid seda siis kui mu lend Rootsist Londonisse oli tyhistatud, ja ma paaniliselt  motlesin MIDA KURAT TEHA. Onneks vahetasime Evega telefoninumbreid ja ta oli mind nous ooseks oma armsasse vaikesesse korterisse mahutama🙂 Veetsime meeldiva ohtu A le qoc ja Gin toniku seltsis ::):):):) THANKS:)

aga jah. Eestis olles roovis Nick mind siis rootsi. Mul olid somewhat plaanid et TAHAN EESTIPARAST vanaasta ohtut, tulevargi ja shampusega ja mu singer vinger sinna koik juurde. Kui Nick mulle Hiinast helistas, siis ta uuris mis plaanis ja kellega ja kus, ma kui ma talle ytlesin et MUL tapseid plaane veel  pole, kuid voib nii juhtuda siis ta ytles ahah, ja ma rohkem isegi ei moelnud sellele.. KUI ta aga 23nda ohtul uksest sisse astus  siis sain ma vaga aru miks ta neid kysimusi oli kysinud. OLEKSIN pidanud talle  otse ytlema et TAHAN eestiparast vanaasta ohtut… KUid selle asemel veetsin selle Rootsis, Delsbos farmerite kylakeses Nicki kunagise parima sobra ja paduusklike peres, … Voib olla oli see tema moodus mulle teada anda kuidas TEMA eestis ennast tunneb, kuid Rootsi asemel ma oleks parem HIINA lainud ( tean, olen tanumatu julm hing).. Olin lihtsalt pahane et KUIDAS TA JULGES MIND EESTIST ARA VIIA…😦 Kuid saime hakkama. Gabrielil oli Rootsis lahe. Talle meeldis et keegi suutis temaga lopuks inglise keelt raakida. Talle meeldis lumes mollata ja soome kelguga ringi kihutada :)  Talle meeldis hotellis hommikust syya ja soojal potil istuda ;)… hehe.

Peale rootsis kaiku ( 1mesel  jaanuaril)  lendasime peale vaikesi lahkarvamusi Gabrieliga tagasi Eeestisse ( nick tahtis mind Rootsis hoida 3nda jaanuarini, mille peale ma tostsin paris kova haalt ja ajasin huuled mossitades prunti).  Kylastasin tuttavaid, vaike party siin ja seal, shoppamised ja aeg saigi labi. 2 1/2 nadalat moodus vaga vaga vaga kiiresti. LIIGA kiiresti. Mulle oleks olnud vaja veel yhte nadalat.

KUID minu jaoks oli see MAAILMA ILUSAM TALV.   Lumi, varvid, taevas, lumesajud, inimesed kes kannavad sooje riideid selleparast et KYLM ON MITTE SELLEPARAST ET talvel nagu peaks .heheh  Ma nautisin Iga eestis oldud hetke.. ka neid , kui ei saanud ennast iga paev pesta, tanu sellele et maal pole veel seda kaasaegset veevarki.:( Tanu sellele ei taha Nick ka palju aega maal veeta. .. Kahjuks … Ja privaatsus… Oleme harjunud  yksteisele ruumi andmisega ja vaikusega…

Ma tahan tanada koiki teid kes votsite aja hetkeks maha ja yritasite minuga Eestis olles kokku saada. Ma tean et paljud teist ootasid mind endale kylla, kuid ma pole majast majja tormaja.  Ma lihtsalt ei joua koike. Tahtsin somewhat puhata ja teha korragi asju mis mulle meeleparased on. .. Yks neist on Tartus ning Tallinnas ringi kondamine.  Voru on ja jaab minu jaoks liiga vaikeseks.:(

Igatsen juba Eestit ja ootan jargmist aega…. Nick lubas 2011…. Vaatame mis saab….

5 thoughts on “HEAD SEDA AASTAT:)

  1. ka eemal ütleb:

    Ma juba ammu ootasin, et millal sa ometi kirjutad:) Jatka kindlasti uuel aastal blogi pidamist! Sinu seekordset sissekannet lugedes muutusin emotsinaalseks,eks ka see, et oled eemal kodust ja seda lugedes, tean, mida tunned….Nickist niii armas, et ta sind niimoodi ylltas ja Gabriel on imearmas laps! ja Sa oled tugev ja fantastiline naine! Onne, armastust ja edu uuel aastal!

  2. Elin ütleb:

    Tsau! Väga kena, et jõudsid väikeste viivitustega kenasti tagasi koju! Kahju, et nii vähe trehvasime, aga eks jõulud ja aastavahetuse üritused tegid oma selektsiooni… Mine tea, äkki järgmisel korral on rohkem võimalusi😉 Igatahes, anna kindlasti teada, kui taas Eestisse plaanid! Seniks parimat teile!

  3. Liisapere ütleb:

    Ohsa, Hiinast Settu… Vat see on alles tase!

    Ma täitsa vaatasin ringi pilguga, et käskisid ju tulla ja tere öelda, kui mõni blogilugeja sind näeb… aga ei näinud. No mis siis, ikka tervitan sind!

  4. Sille ütleb:

    Tore, et reis Sulle hästi mõjus!🙂
    Ja kindlasti ei tahnud Nick mitte midagi muud kui lihtsalt koos olla. Aga vahel lihtsalt pole ajastuse koht meestel see kõikse parem.🙂

  5. Liilia ütleb:

    Tore on lugeda ,et teil oli eestis hea:) Olen päris pikkaaega lugenud teie blogi ja uskumatu kui tugev naine te olete:)
    Palju armastust,õnne ja tervist teie perele:)

Lisa kommentaar

