Mida aeg Edasi…

Mida aeg edasi, seda vahem ma oma eestikeelsele blogile oma muresid kurdan ja roomu jagan. Lihtsalt nii on juhtunud, et sulgen selle lehe sama kiirelt kui lahti saan. Kuid tean kui oluline minu jaoks on olnud blogimine, kui oluline on minu jaoks olnud see et ma olen oma maailma teiega jaganud, ja ma pole kahetsenud mitte yhtegi sona mis ma kunagi olen oelnud.

Emadepaev seljataga… Emadepaeva eelne nadal oli taielik tunnete virrvarr. Koik eelnevad emadepaevad tulid meelde. Esimene, teine, kolmas… yheksas.. Maletan kuidas ta mulle hommikul SIBULAVOILEIVA voodisse toi🙂 Ise naeratades, kaskis hammustada ja oelda kuidas on. Votsin suure hammustuse ja ytlesin… “MAAILMA PARIM VOILEIB”… Ytlesin talle, et soon selle hiljem ara… Kuid kahjuks ei soonud.. Oleks pidanud pisarad silmas selle kiirelt alla kugistama, kuid ma peitsin selle ara ja valetasin REginale et NII HEA OLI, kuid jargmine kord pangu vaheke liha kah peale, et ma vaheke paksemaks saaksin minna..hehe
REgina oli meie maja “voileibade Kuninganna”, ta meisterdas selliseid voileibasid et , me pidime vahepeal naeru tagasi hoidma— Nuudlite ja porgandivoileib, toore sibula ja ouna voileivad… Meie koigi lemmik alfalfa idud ja kalkun…. Maletan emadepaeva “Brunch” aegu ( breakfast-lunch), maletan kuidas ta tahtis vaga hea emadepaevadel valja naha… viimase paari aasta jooksul, pani alati endale huulelaike huultele ja siis hiljem raakis nii nagu ei saaks huuli kokku panna tanu huulelaikele…..
Kuigi malestusd on ilusad, on tunne kurb. Ei taha enam ilusate malestuste parast pisaraid valada… Tahan , et naudiksin seda 10t aastat mis ta meie seltsis oli, ja maletaks koike naeratus suull.. mitte ei kahetseks, et miks, MIks, miks Tema….

Ja nyyd siis Maja. See maja, mis on meie kodu olnud 9 aastat on alates 13stkymnendast Maist , 2010 myygis Alghind$ 1,199 999 dollarit. Loodame et saame vahemalt 1,1 miljonit katte. Loodame … Maja myyki panemiseks palkasime paar inimest kes Seinad taaskord neutraalseks varviks, ja pisi vead ara parandaks… Maja naeb valja hetkel nagu see tegelikult isegi kuuluks sellesse communitisse.. Vaga suur ja puhas..

Taaskord UUS kelle jaoks voit, kuid minu jaoks kaotus. Uus kodu Hiinas ootab, Gabriel on Canadian International kooli juba vastu voetud, 4janda klassi alustab ta siis Pekingis… Uued tuttavad ootavad, Uus keel ootab oppimist. TUndub, et see aasta ongi meie jaoks UUS algus. Loodan et ka hea algus. Koik on oma kohale loksumas … Ootan vaid oma AHHAAA hetke…

3 thoughts on “Mida aeg Edasi…

  1. kukupai ĂĽtleb:

    Esimene aasta ju alles… Muidugi teevad need mälestused Sind kurvaks, ehk järgmisel aastal ja sealt edasi suudad juba naeratada ja tõesti nautida. Anna endale aega, Sa oled tõesti uskumatult vapper olnud…
    Suur elumuutus ootamas, eks seegi nõua energiat ja vaimujõudu. Aga blogi ikka, kas või mõne reaga anna teada, kuidas läheb🙂

  2. Elen ĂĽtleb:

    Suur tänu, et seda blogi pidasid. Algul nutsin Sinuga koos ja mul ei jätkunud sõnu Sinu toetamiseks. Viimased 1,5 kuud olen aga leidnud Sinu kirjutamisest jõudu ise ellu jääda.
    Aitäh ja jõudu uues riigis uue algusega.

  3. dakki ĂĽtleb:

    Oled olnud tóeliselt vapper ja tubli. Edu sulle uue elu etapi alguses ja et kóik läheks kóige paremini. Ja olen su blogi lugenud juba óige mitu aastat ja loeks veel edasi kui vaid jaksad kirjutada. Kóike ilusat Teie perele.

Lisa kommentaar

