Nii Naljakas..

AAAHHH, Gabrieli  kooli lopuni on aega jaanud 20 paeva. Kool loppen 23 juuni ?? mIks nii hilja kysite/ KUID selleparast et terve aasta oli nii kuradima palju vabu paevi. KYll opetajad streikisid, kyll olid  district’is mingid segased ajad, kyll olid imelikud ebavajalikud koolivaheajad_ NAGU PRESIDENTIDE SYNNIPAEVAD– milleks neid veel vaja  tahistada…

Kuid jah, viimae koolipaev on 23 juuni. Paev parast Gabrieli 9dat synnipaeva🙂 LOPUKS, peale 8 aastat suutsime ta synnipaeva Reserveerdia ta TAPSEL SYNNIPAEVAL:) alati oli kas paev varem voi hiljem. Ja seekord siis 22 juuni Scooters Jungel’is.    www.scootersjungle.com

Ma ikka veel ei suuda uskuda et mu 8 aastasest saab 9 aastane🙂 kui ma peaksin Teda Reginaga vordlema, siis.. TYDRUKUD ikka arenevad 3 aastat kiiremini. hehe… Gabrieli mottemaailm on ikka veel Peerude ja kakade, ja rovedustega seotud… ma  pooritan paevas sada koarda silmi selle yle kui ta tuleb mu juurde ja PEERETAB mulle “nakku” ja siis jookseb kova haalega irvitades minema.  OIH.. Ma raputan vaid pead ja ytlen— NOH, that is all you got??/”/   AAH.. lapsepolve roomud😀

Mehed/poisid on ikka midagi muud kui tydrukud…. AUSONA.. te ei usu kui palju ma igatsen taga Reginaga tydrukute poodides shoppamisest, Regina vois paar tundi yhes poes ringi uurida, ja riideid selga proovida…

Kaisime tana Gabrieliga talle asju ostmas.– ta vaatas riideid- naitas napuga, see on ok, see ka  vist sobib- need pyksid tunduvad ebamugavad, ja  see  jakk on lihtsalt ROVE…

NO KYLL MEIL OLI LOBUS .. irv.  Kui  olin ta riietege jarjekoras  oma korda ootamas, niheles ta nagu tal oleksid ussid pyksis, ja hadaldas, iga 30 sekundi parast, et  Are we almost done  laheme koju, ma ei viitsi oodata, mul on korini, etc.   Ma vaatasin talle otsa ja ytlesin —   5 minutit veel– mille peale ta hakkas veel rohkem nihelema– OMG MOMMY, 5 minutit on PIKK AEG? mul laheb selle aja peael koht tyhjaks….

Ma inult naersin..

Elu Meestega on midagi muud kui elu sega summa suvilas koigiga😀

miss my princess Regina

Lisa kommentaar

