Ma motlesin, et kuna ma  tegelikult olen jatnud selle blogi ja lugejaskonna unarusse, siis ma nyyd kirjutan igasugustest  mis iganes toimumas asjadest teile…

NO nii, maja myygis.  ENNE kui maja myyki panime, raakisime meie agendiga, kelleks MINA otsustasin valida Liz and TY. ANd on siinkandis super myyjad. Yhesonaga, me huumorisooned ja energiad on samal tasandil kah.. Noh muidugi, esimeseks soovitusek oli- Kuigi varv on ilus, peame selle ymber muutma ostjate jaoks.  Valisime varvi,   otsisin varvijad ( kes tegid juuuuubeda too kusjuures vaga lohaka… ), kuid too sai tehtud.  Nyyd on siis meie maja “TOGA”, ( varvi nime), selline soe beezikas varv…

Samuti organisseerisin kapid korda, sahtlid korda,  ekstra rampsust saan lahti homme ( teisipaeval),           pesin sahtlid seest ja valjast,  ostsid uued WC poti isted ja installisin.. Uued vaibad ja aknakatted…  Yhesonaga enne kui myyd, pead maja myygiks valmis panema, et MYYKS HASTI !!!! Inimesed kes ostavad- eriti esmakordsed ostjad vaatavad mis on toas, mitte seda mis selle toaga saaks ette votta.  ONNEKS on meil Graniit  koogipind vahtrapuust kappidega. Ja  Pergo porandad all, ja uued vaibad yleval. SEE OLI JUBA suureks plussiks.

Meie miinuseks on  koduymbrusekujundus- tegime selle viimati 9 aastat tagasi, ja  kahjuks see ei nae nii varske valja. Olen istutanud varvilisi lilli siia sinna, et pilk “koledamatelt kohtadelt  ara meelitada .. Meie agendid ytlesid, et SUPER!! alright : )..

Armastame meie maja. Tegelikult ka. Paljud me tuttavad ytlevad et LIISIGE valja, kuid milleks. MA TEAN, et liisimisega on omad peavalud. Inimesed kes siia majja tuleksid, ei kohtleks seda nagu oma kodu ,  Alati on oht saada hulle majade ryystajaid, kes looksid seintesse auke, ja lohuksid koik ara enne kui valja kolivad…  Ma parem alustaks hiljem uuesti otsast peale .:D uues kohas, uue energiaga🙂

Nicki mure aga– Nick on ka vaga spirtuaalne . .. . Tema suuremaks hirmuks on see…  mone teie jaoks kolaks see naljakalt kuid, Nick kardab et Regina ei leia Meid enam peale maja myyki yles…  Ytlesin Nickile, et kui Regina on onnelik ja rahul leiaks ta meid koikjal yles, kui tal on aga UNFINISHED BUSINEsS, siis on teine lugu… seniajani pole meid keegi kollitanud :D… hehe…

Gabriel TAHAB et me maja maha myyks ..  Gabrieli unistus on osta kolmekordne maja mis on kolm korda suurem, sest siis saab ta peitust mangida nii, et keegi teda yles ei leia. hehe..  Ytlesin talle, et  sel juhul peab ta leidma endale uue ema, kes synnitab veel 10 last, kellega ta peitust mangida saab, sest MINA OLEN  oma  synnitamised ara teinud, ja ei taha moeldagi sellst et tulevikus peaksin veel kellegi mahkmeid vahetama ( peale oma   lapselaste muidugi)… VUIH, isegi mote sellest et peaksin iga paari tunni tagant yles arkama, ja rinnaga toitma ja mahkmeid vahetama ja YUCK…. Ma voiks veel 10 korda synnitada, kuid ma ei taha last. Synnitus ja valu ja rasedus on need mida ma tegelikult nautisin… hehe ;)Nii et kui keegi tahab last saada, siis ma olen nous 9ksaks kuuks  ohtuse veiniklaasi nous ara jatma…😉

OI kuidas juhus nii et Maja myyki panekust   jargnes jutt kellelegi teisele synnitamisest.??  WOW,  CRAZY lady  on loose .. hehe..

aga soovige mulle edu NELJAPAEVAL. OPEN HOUSE> kusagil 60 inimest jookseb  meie majast sel paeval labi ja loodame et leiame ka ostjad :D:D:D:D

HOmme pestakse aknad, ylehomme KORISTAN ennast segaseks, neljapaeva hommikul kypsetan kaneeli rulle et maja lohnavaks teha , ja siis kaon. Ma ei taha kuulda negatiivset voi positiivsed feedback’i. Tahan et see maja leiaks kiiresti positiivsed uued omanikud😀

LUV DI:D Kui maja myyb 1,1 miljoni dollariga ja kiiresti, siis akki veedan kuukese ka eestis enne kui kolin Hiina😉

5 thoughts on “

  1. p6rgukiz ütleb:

    Edu maja müümisel🙂 Kindlasti on nii ilusale kodule ostja olemas.
    Kahju on kindlasti ära kolida,s est mälestusi on ju palju, aga elu läheb edasi.
    Ilusat suve Teie perele🙂

  2. Sille ütleb:

    Loodan, et teil läheb müügiga hästi. Oma kodu müük on raske 8olen selle 5 aastat tagasi läbi teinud), aga uus algus ka tore.🙂
    ja omal kombel ma isegi mõistan Nicki muret. mul võiks ka samasugune mure pähe tulla.🙂

  3. Maarika ütleb:

    “installeerisin WC poti istmed…. ” hea mutt :-)))))))

  4. caliwitch ütleb:

    irv.. Mis teha noh. Mu arust vaga oige sona😉

  5. killuke ütleb:

    See mitmekordse maja jutt tuleb tuttav ette. Meie nooremad võsukesed arvasid ka kunagi, et peaks ikka treppe rohkem olema🙂 Mina aga elasin esimese Toronto-aasta majas, kus oli treppe liigagi palju ja nüüd on just sellepärast meil väike bungalow, kus trepp viib ainult keldrikorrusele.

    Igaljuhul edu müümisel!!! Mina olen ainult ostnud ja müügiga pole õnneks veel tegelenud, aga kõik need korrastamised on sõprade käest kuuldud lugude põhjal tuttavad. Olen ka väljaüürimise suhtes skeptiline (oleme vahel mõelnud, kui Eestisse läheme, et ei müüks maha), aga kõigi nende hirmulugude peale üürnikest, kes majast ei hooli, paneb ikka mõtlema… Tean ühte, kes ei saanud viimaks üürnikke välja, sest siin on nad hirmsalt ära kaitstud, ja ta pidid viimaks maja ikkagi maha müüma, et neist lahti saada!

Lisa kommentaar

