Mul on nalja nabani…

No nii. See Agentide avatud maja on labi. Laguna Nigueli linna reeglid naevad valja nii et, AGENtidele moeldud paev on vaid neljapaev, ja  nende jaoks tehtav avatud maja PEAB OLEMA NELJAPAEVAL.. yleyldiseid “open House”, saame teha palju vajalikuks peame…

kais kusagil 40 agenti. Ma ise lahkusin kodunt, sest   mis ma ikka  narveerin asjata kui vohivoorad mu maja super kriitilise pilguga yle vaatavad.. KUID .. Liz, meie agent oli nii tubli , et andis koikidele agentidele  kysimustiku- Mis on hea, mis on halb, ja mida peaks muutma…

KOIK OLID YHEL NOUL ET MAJA ON SUPER PUHAS… ET kas keegi elab ka majas voi?? kuidas saavad sahtlid korras olla… NALJA TEETE VOI.. mu sahtlid on total mess.  KOIK ON MESS< vahemalt minu jaoks… Nii et sellist kommentaari saada oli lihtsalt super hea..🙂

KUID, negatiivsus– maja on liiga ” kaasaegne”,s elline tunne nagu keegi ei elakski siin, vaja rohkem asju sisse panna, YHESONAGA- muudame meie maja teatrilavaks….  VOi siis teine komm- 2 tuba peavad kohe oma varvi muutma – roheline ja punane varv on liiga “jubedad”…        MOOBEL vajab valjavahetamist… WTF?? tegelikult ka… MIDA kuradit?  Uued omanikud voivad ise moobli valja vahetada. Kui nad suudavad 1,2 milli dollarit meie maja eest maksta, siis suudavad nad 100 000 dollari eest upgrade teha…  MORONS!!!!

KUid koige parem meel oli mul kommi eest– PERFECT HOUSE, WITH PERFECT VIEW, and PERFECT ENERGY. Uskumatu kui raske on ” maja myymine”… KOik otsivad midagi muud. VAJA ON VAID YHTE INIMEST KES YTLEKS JAH. VAID YHTE oiget.. ALati on koik  just selle YHE taga..Kus sa oled see yks😀

Kuid mul on aega. MUL ON PALJU AEGA>:) Voin oodata aastaid kui vaja on😀  Tean et koik saabub omal ajal.  Vahel kiirustamine RIKUB asja… Ootan seda oiget aega,         Kui meie agendid ytlesid  meie maja myygiks voib minna maks 6 kuud, siis ma arvan et akki aasta .. Oigemini loodan. MAKSIMUM hinna saamiseks olen ma nous olema kannatlik kodu perenaine😀 OOTAN ja ootan ja ootan, ja viilin kyysi ja vahin haigutades telekat ja kirun maailma..😀

KUiD elu on ilus. Mis sest et vahel  esitatakse mulle taldrikul sidrunid. Votan siis need sidrunid ja pigistan need viina kokteili sisse.. ja elu laheb  taaskord edasi.:D

Armastust😀

4 thoughts on “Mul on nalja nabani…

  1. ave ütleb:

    I LOVE your pictures and picture of you is amazing! You will sell the house, like you said, you need time, only time.
    A.

  2. kukupai ütleb:

    Üks küsimus: kas Ameerikas ostetakse siis maja koos kogu mööbliga? Meil üldiselt köök ja vannituba jäävad uuele omanikule, ülejäänu kokkuleppel.
    Mul õde müüs oma maja ligi kolm aastat, siis alles ilmus õige ostja. Nii et kui saad endale ootamist lubada, siis oota aga rahulikult, küll ükskord tuleb just see, kellele kõik sobib…

  3. caliwitch ütleb:

    😀 EI osteta. Yldiselt kui moobel on hea, ja UP to Date.. siis vahel kysitakse palju moobel extra on. MEIL on aga koik vaga vana. Lapsed olid vaikesed ja ei hakkanud uut mooblit ostma. Nyyd on oige aeg koigest vanast lahti saada ja uuesti pihta hakata😀 Kuid inimesed tihti siin rendivad voi laenavad voi ostavad uue moobli, et majale vaartust juurde voluda…

  4. Helen ütleb:

    See on kummaline jah, et siin kui maja tullakse vaatama, siis loeb vaga mis moobel on, mis kujundus, mis varvi seinad on. Koik peab voimalikult neutraalne olema. Ennast mingi praeguse elaniku moobel ega seinavarv absoluutselt ei huvitaks. “House staging” on siin suur ari.

Lisa kommentaar

