Tana oli taaskord selline imelik paev. Arkasin hommikul yles mottega, et FUCK, tanane paev on scre

wed. Nii palju teha, nii palju joosta ,, ja nii edasi.. KUID minu yllatuseks oli koik kuni kella 2heni lihtsalt super hea.

6 arkasin

6.30 tegin Cardiot, samal ajal  kui Gabriel soi ja vaatas telekat

8.30 hambaarstile  lihtsalt puhastus, kuid seekord olid mu hambad eriti tundlikud. jep, vanaks hakkan jaama…

ja siis arvasin et ok. nyyd hakkab pihta. Elame Laguna Niguel’is. Pidin nimelt votma oma paberid  mille me nickiga kusagil postkontoris notariseerisime ( usas kaib notariseerimine  kahku, iga teine inimene omab siin vist notarti pabereid). .   Power Of Attorney  pab

erid…  POA tahendab seda, et kui Nick on HIINAS< siis ma saan koik otsused tema eest ise ara teha. Kui  maja tahan myya , siis myyn, kui pangakontosid tahan tema nimel avada, siis saan, kui pangakontosid tahan  tyhjendada SIIS SEDA SAAN KA TEHA.. irv… kuid pohi teema on see maja asjandus. Kuna ta on Hiinas hetkel, siis pean koik otsused tegema ise, ja see POA on vaga vajalik asi… KUID et see joustuks pidin selle ka kohtu majas ara “recordima”,  Kuid kohtumaja asub meist kusagil 35 km kaugusel, ja freeway liiklust ei tea keegi kunagi ette, ja siis veel parklad seal, ja siis see hull rahvamass, ja jarjekorrad..etc.. ANYway, laksin siis  selle courthouse webilehekyljele ja mu heaks yllatuseks avastasin et neil on ka kontor meie kandis ( 5 minuti tee meie kodust autoga soita).. Votsin siis paberid kaasa, astusin Laguna Hills Civic keskusesse sisse ja ytlesin.. I  have to record these papers…   Mulle oeldi et laheb kusagil 5 minutit , kui koik paberid on oigesti vormistatud… NA

d votsid mu 4 lehte, faxisid need SANTA ANASSE, 5e minuti parast tuli vastus et jah,   paberid on korras, ja nyyd on mul siis POA .. 21ne esimene sajand RUULIB..  Varsti voiks koik olla web camera vahendusel, et jarjekorrad ja asjad kah… irv… Istun kodus diivanil  voi koristan, kuid silma nurgast jalgin arvutit et millal see number siis minuni jouab. hehe…

Noh.. Loodan et NICK pole veel hirmust kringliks krambistunud.. Kes teab millega ma  hakkama saan , kui mulle nii palju voimu katte korraga antakse.. Pole nagu harjunud😉

Yldiselt, sellised tyhised yllatused teevad meele alati heaks…

Kuni kella kahest kuni kolmeni ma magasin, sest millegiparast ei suutnud silmi enam lahti hoida.

Ka tana tiirutas mu majas paar peret et vaadata kas mu maja ikka kolbab neile.. No big deal. mul on palju aega oodata seda OIGET!!!!

Ja siis kusagil 5e ajal kuulsin  paarilt LA tuttavalt et kusagil jalle värises maa.. Mina ei tundnud midagi, kuid  vaatasin webist jargi ja tosi ta on… Nyyd taaskord ootame suuremat varistamist… Ega seegi tulemata jaa..

DI.

One thought on “

  1. marjusha ütleb:

    njah, meil siin on digiallkiri, mis väga palju aega ja käimist kokku hoiab.. igatahes hea lugeda optimistlikust tegutsemisest;)

Lisa kommentaar

