Vahepeal naabrite draamast kah :)

Ytlen ausalt, mul on hea meel et mul on terve hunnik super haid naabreid🙂 Veiniohtud kodudes,  ohtusöögi ohtud restoranides, matkad etc… KUID mu teema laheb selle yhe naabri suunas, kes pole  selle 9 aasta jooksul paremaks muutunud.

ALustan sellst et 20 päeva tagasi koputas ta mu uksele ja kysis midagi taolist, et kas temast tohib saada meie maja maakler… ( ta on  66 aastane Taiwani mutt- asiaat noh). Nickile ja minule pole ta kunagi sympatiseerinud, kuna midagi on alati “off” tema puhul… ANyway, kui  ma talle ytlesin et meil on maaklerid olemas, kysis ta akki taitsa suvalt et – KUIDAS MU TYTREL Läheb??? Ma vaatasin talle otsa ja ytlesin, et REGINA SURI  8 KUUD TAGASI ARA.. ta ytles, oi jah, ma pole teda valjas mangimas nainud..

NYYD— Ta teadis et Regina on ara surnud- Ta kysis sama kysimuse kuu peale regina surma, siis 4 kuud tagasi ja nyyd siis 20 paeva tagasi.  Kui aus olla tousid mul karvad yle keha turri ja mul oli tahtmine ta majast valja visata, KUID ka tema abikaasa on “suremas” , on juba kuu aega voodi haige olnud ja palju tal enam jaanud pole, siis ma lihtsalt hingasin sygavalt sisse ja välja ,ja ytlesin- REGINA SURI ARA PAEV peale tema 10ndat synnipäeva. Ta kallistas ja ytles, oih, sorry,  mu mees on ka vaga haige. etc.. Ma ausalt oeldes pooritasin silmi, sest ma olin sellest juba 4-5 korda kuulnud. nii….

Neljapaeval— meil on prygi paev markasin et mu prygikastid on kuidagi  vaga prygist pungil. KOIK KASTID- Me maksame kuus 80 dollarit prygifirmale, ja koiugil meie tanava inimestel on omad prygikastid-  roheliste asjade jaoks, recycle,  ja paar tavalist prygikasti mis mahutavad  NADALA prygi vabalt ara… anyway. hakkasin siis oma prygikotte kastidesse paigaldama, ja FUCK— ta oli mu kastid tais toppinud. MA OLIN TAASKORD VIHANE!! Siis kuulsin naabrite kaest, et ka nemad on pidevalt  seda naist nainud nende prygikaste   enda maja korvale tombamas, paneb oma kotid sisse ja siis taaskord veeretab korvale…

JA SIIS TANA— kui meil oli community garage sale – yhesonaga, koik inimesed meie  yheksasajalise majaga elamukompleksis  kellel on midagi yleliigset, myyvad oma asju kopikate eest.  NII KA MINA!! Panin lihtsalt oma asjad  myyki ja Teenisime gabrieliga kusagil 80 dollarit- ( tegime dollari sale).

Asjad mida ei ostetud panime karpidesse ja siis teeaarde, sest annetuste vastuvotu auto soitis ringi ning andis meile tax deductible  lehekese, ning korjas meie ylejaanud asjad tanavalt ara..  ARVASIN ET KA MINU ASJAD LAKSID SINNA AUTOSSE-

KUID oma rodul olles markasin,e t HM.. mu naabril on imelikult tuttavad 2 lillat kasti  tagahoovis tais imelikult tuttavat TRANI( kaekotid, raamatud, ja moned riided).  Tegin sellest ka pildi,  ja homme lahen koputan talle uksele, et milleks ta  need asjad ara “varastas” kui talle endale pole neid vaja?  Yhesonaga, votan oma KASTI TAGASI ja viin sellele annetusi vastuvotvale firmale, sest kindlasti on keegi kes neid asju kasutaks🙂

OK. tanane LET IT OUT SeSSION on vaheke ajuvaba ja motetu, kuid taielikult asjalik.  Ma olen yldiselt  naiivselt roosa ja rõõmsameelne, kuid  nii kui vähekegi torgid saab minust yks kylm ja kole nõiamoor….

3 thoughts on “Vahepeal naabrite draamast kah :)

  1. kukupai ütleb:

    Ilmselt oled ammu juba isegi aru saanud, et Su naabrinnal on psüühilisi probleeme, kas varane dementsus või midagi taolist… Siin pole midagi peale hakata kuni ta endale ja teistele otseselt ohtlik pole.
    Mul oli taoline naabrinna, pärast mehe surma kergelt segamini, unustas süüa ja ‘kaotas’ vahetevahel oma kodugi ära, ilmus tänavapühkimisharjaga meie akna taha ja küsis – kus siin see tänav on.. Eks ta lõpuks hooldekodusse jõudiski, ei tundnud oma peretki enam ära😦
    Sulle soovin kannatlikkust, siinkohal bitchimine paraku ei aita…

  2. caliwitch ütleb:

    Haigusest dementsusest on asi kauguel… Ta voib 5 minuti jooksul ara seletada terve oma eluloo ja ka naabrite omad… Tal kaib koik yhest korvast sisse teisest valja ja nii edasi. Ta on klaveri opetaja ja opetab tervele naabruskonnale klaverit, ja jalutab paeva MIILE MAHA yhest majast teise jalutades. Ta teab mis on poodides hinnad, millal on allahindlused etc..Samuti on ta ka maakler ja TEENib Asiaatidele maju myyjes top dollarit.

  3. murueit ütleb:

    Minul oli üheksa aastase eluperioodi jooksul neljakordses korterelamus teisel korrusel mutt,kes kõik need üheksa aastat küsis,kui ma temast mööda astusin,et : “kuhu korterisse te lähete?” N. ö. naabrivalve justkui.Ühesõnaga ta tegi seda surmani.Kord sai ka käratatud,et kas te olete loll? Ta hakkas nutma ja ütles,et ta näeb mind alati esimest korda…

Lisa kommentaar

