NO nii…

WOW… Joudsin just koju Los Angelese Eesti maja jaanipeo yrituselt… MINU jaoks oli see 12stkymne USAS elatud aasta jooksul esimene Eesti maja Jaanipaev.. Ma olen lihtsalt nii laisk olnud, kuid motlesin, et enne kui Hiina kolin, naitan ka oma nao ara, ja vaatan yle need naod kes seal on…

Minu arust taitsa palju nägusid oli.. Kyll tuttavaid, kyll vôôraid, kyll somewhat tuttavaid, ja siis neid keda yltse koha ei oleks tahtnud näha. Sellised yritused on minu jaoks omamoodi huvitavad. Mulle meeldib jälgida inimesi.     Lihtsalt vaadata kuidas keegi käitub, kuidas keegi autoukse kinni lööb, kuidas keegi oma naise/mehe/kaasa mis iganes eest hoolitseb..    Ja seekord ma nägin palju.

Kui aus olla , siis tegelikult ma olen väga tagasihoidlik inimene. Ma pole see kes kohe juurde jookseb ja  ytleb et — OI OI OI< MA OLEN SINUST KUULNUD, voi OI kui armsad lapsed sul on,  voi isegi seda, et WOW, sa naed nii hea valja.. Ma olen ” SILENT” jalgija paris mitu korda , enne kui ma kedagi konetan voi nime kysin.

maletan et Kodused Eestis pidasid mind selle tŏttu väheke ylbeks, kuid ma ei saa sinna midagi teha. Mulle lihtsalt ei MEELDI small chat.   Mulle meeldib mu tutvusringkond kellest ma hoolin, keda ma austan, kellega ma saan olla aus/ylbe/ rōve/ hoolitsev/ armastav/– YHESONAGA kellega ma saan olla mina.. Kuid selle minani on tegelikult pikk tee.

Ja tagasi tanase juurde.  Markasin neid  “Uustulnukaid”  , keda kohe markad ja tead et nad on EESTIST sest nad käituvad eestilikult. Mis see on  kysite..  Ei midagi erilist, kui oled Eestlane ja pikalt Usas elanud siis tead.😉 ä

Eesti maja rahvas siis tana — LEila– MEIE kōigi lemmik– Grill master… kallis Kadi ja Kristel ja Kadri, ja Kaja  ja uus tuttav Katrin. Palju KKKKKKKKKKKKK

LOPUKS ometi kohtasin ka yhte oma FB ( facebook ) tuttavat kellega oleme kassi hiire mangu pidevalt mänginud– Margitit—…  aastaid olen ta nagu Okutis ja FB;is vahtinud, ja kui olengi plaane temaga kokku saamiseks teinud on miski selle hajutanud…

Kohal olid ka Brad Jurjensid ja Vanilla Ninja  Maarja kivi ja mingi tuttav kuulus Make up Artist Kadi ja veel Juuksur Kristel ja caterer MALL… DAMN … CA RULES!!!

I already miss my “peeps”  :(

PS…Ikui tahate mind Facebookis kohata siis olen Diana Saare Tan nime all seal🙂 Kohtumiseni🙂

One thought on “NO nii…

  1. killuke ütleb:

    Paistab, et oli vahva olemine!
    Mina kipun ka rohkem olema selline kõrvaltjälgija, kuigi elu Kanadas on mind kindlasti paljuski muutnud.
    See eestlaste äratundmine on mulgi selge, pilk, olek ja midagi veel, sellist tuttavalikku tagasihoidlikku! Huviav on samas see, et ma tunnen ka ameerika-eestlased ära, sest enamasti on nad palju valjuhäälsemad ja enesekindlamad kui kanadalased🙂 Aga pole ju imestada, USA on ju “maailmavalitseja”😀

Lisa kommentaar

