Vaike probleem.. Mul sai just WordPressi tasuta ruum labi ja nyyd ei saa fotosid yles laadida.. OStsin just Blogerisse ( mu inglise keelsetele blogidele ) 200 GB ruumi, ja sinna saan laadida palju pilte tahan.. Hetkel  olen kahe vahel– kas  kolin blogerisse tagasi voi jaan wordpressi.. Mingil maaral meeldib mulle see WordPressi  draama rohkem , kuna ma naen kes on mu bloge kainud kiikamas, kust  kohast kainud,  palju vaatajaid  jne… .. Motlen veel paar paeva ja vaatan mis siis edasi saab…

Akki ikka kulutan vaheke raha ja ostan siia ruumi juurde… Mulle meeldib laiutada..:D

Nick on nyyd juba 2ks nadalat kodus olnud.😀  Olen taaskord oma kokakunstiga saanud hiilata .. OH, millist rahuldust saan toidutegemisest kui olen vaid mina ja pann ja tagaplaanil mingi taiesti  nilbe trance kaimas… Jah prantsuse toite tehes kuulan rohkem klassikalist, kuid kui tunnen et tahan koogis olla rohkem eksperimentaalne , siis panen oma  iPhone  systeemi ja alumine korrus rappub ..  Olen kindel et hakkan sellest vabadusest Hiinas puudust tundma , kuna korteris elades pean rohkem naabritega arvestama..  Ah, vaatame mis saama hakkab… maja ikka veel myygis , kuna pole saanud sobivat pakkumist. Mul pole aega mange mangida, ja niisama ka maja kaest ara ei anna.. Kui tahad tee oige pakkumine ja ara hadalda et see ja too ja kolmas pole sinu jaoks oiged…  Kui pole oiged ara tee ka pakkumist, sest kuidas saab nii olla et 1,1 miljoni dollari  eest maja ei sobi mitte kui kuhugile kuid 800 000 on sinu “dream home”????  COme on people… SEE ala kus me elame on  Meie kandis VIIMANE  ala kus on uuemad ehitised….     10 maja veel ja siis on LN ala valja myydud… Kuid raha raagib, ja tundub et Rahval on viimasel ajal vahem raha😦.. Kuid mul on aega oodata..😉 OOTAN ja ootan ja ootan ja  kyll ma saan selle mille ma olen ara teeninud😀

Raakimisteni..

di..

4 thoughts on “

  1. Kylli ütleb:

    Tere Diana.Mina olen sinu blogi lugenud juba pikka aega ja loen kindlasti ka edaspidi olgu see siis ükskõik kus kohas🙂
    Mäletan,et juba mitu aastat tagasi oli sul kokandusega omad plaanid.

  2. kukupai ütleb:

    bloggeris saab ka näha, kes, kust ja kui palju käinud, tuleb vaid üks väike vidin juurde lisada, extreme tracking nimelt. Mul on ja toimib. Teine võimalus teha wordpressi teise meiliaadressi alt uus blogi ning lisada viide vanale (ning vanasse panna viide uude). Aga küll Sa välja mõtled.

  3. Marjana ütleb:

    Sulle meeldib küll laiutada aga kui sa laeksid blogisse üles väiksemad pildid (1000px pikem külg nt.) siis kaoks sul arvatavasti vajadus ka lisaruumile. Ja piltide vaatamine oleks tunduvalt kiirem ja mugavam.😉
    Aga võibolla ei tea ma millest räägin…:P

  4. caliwitch ütleb:

    hehe Marjana…Ytlen ausalt.Laiutada mulle toesti meeldib…. Ma olen nii laisk et neid pilte ymber muuta ja toodelda..Laen need BOOM yles ja siis hyppa arvuti eest minema.. KUID , rohkem kui yks lugeja noudma hakkab siis akki votan ennast kasile😉

    . Kuid enamuse oma pilte laen ma ka meie fotoalbumitesse.. http://picasaweb.google.com/dianatan78

Lisa kommentaar

