No noh…

Sain juba esimese kriitikakoorma osaliseks..irv… Helistasin  Eesti “koju” ja mainisin oma Emale et Raamat Reginast  peaks kusagil Regina synnipaeva paiku ilmuma..   Ema siis kohe uurima , noh, palju sa endale kasumit saan? Ytlesin et NULL.. Et  hea oleks kui saaks, aga veel parem kui ei saa. Head on ka vaja vahetevahel teha.. Aga noh, ega sellest vaga hasti aru ei saadud, ja arvati ikka et peaksin oma “palga” noudma… Mis iganes.. EI NOUA🙂  Mul on Reginas nii palju  ilusaid malestusi  ja kui selle koige kirjapanemine toob kasu kellelegi teisele, siis ma olen nous paev isegi ilma rinnahoidjata ringi jalutama…irv..hehe

Majaga on ikka taaskord taileik vaikus. Inimesed ajavad toesti naerma….

Tanasiis kais 2 peret– Yks Iraanlane ja teine Ameerika pere Chicagost kes pidid too parast siia kolima– Chicagos teatud piirkondades saab 1,2 miljoni eest PALJU ROHKEM KUI SIIN 1,2 MILJONI EEST!!! Ja kohe hadaldamine lahti– MIS , KAS KARDINAD POLEGI HINNA SEES, MIks pole porand  TUMEDAST PUIDUST, oih, see maja pole meie jaoks oige… Vaga “modernne” ja heledast puidust meie jaoks .. KURRAT KYLL.. Koli siis sisse, vaheta porand ara kui tahad, RIGHT???  AUsona, vahel on tahtmine monele “tadile”  kontsaga tagumikku jalg  jatta…

Gabrieli kolimiskuupaev nihkub lahemale ja lahemale…  26da oosel😦  Teeme selleks ka pisikesi ettevalmistusi. Pyhapaeval kolime koik asjad   mingisse Storage keskusesse kaheks aastaks hoiule.. KUu maksumus 115 dollarit 7,5X10 ft  toakese eest. Pole koige hullem, kuid lihtsalt on kusagil 60 kasti asju mida ma EI OLE NOUS VEEL MINEMA VISKAMA VOI ARA ANDMA😦 30 neist on Regina asjad. Ylejaanud raamatud, noud, linikud vaasid, gabrieli manguasjad…etc..

Moobli  myyme vaikese raha  eest voi annetame . 10 paeva veel ja minu puhkus MEESTEST ALGAB🙂 Samuti lubasin et  kylmkapp ja  toidukapp jaab toidust puhtaks– VALJA ARVATUD jogurtid juurviljad ja puuviljad ning paar pudelit viina veini ja  muud head paremat.. irv… VAJA yks  alternatiivne master cleanse  ara teha😀

Muud ei midagi siit kandist. Elu tiksub vaikselt edasi. Vahel ma ikkagi ei saa sellest elust paris hasti aru…. 

One thought on “No noh…

  1. Aire Kärrlander ütleb:

    Tere ööd Diana!

    Meie viimasest kohtumisest on palju vett merre voolanud. Olen nyyd paar ööd järjest FB-s pilte vaadanud ja nyyd su blogi lugedes ka teada saanud mis syndmus sinna juurde käib. Eestlaste jaanipäev USA-s (FB)- on nagu eestlased pildi peal aga mitte yhtegi nägu ei tunne ja kohta kah nagu ei tea kus asub. kui ma siin blogi poleks lugenud poleks iial teada saanud mis yritus ja kus toimus.
    Regina… Avaldan kaastunnet! (Nii banaalne fraas kui see ka poleks. Seda ei ole lihtsalt voimalik sonadesse panna… see oli öösel kui ma Regina pilte vaatasin (FB) ja nutsin nagu kraan. Seal oli koik sonadetagi selge…
    maja myymise lugu on ponev! To be continued…:)
    Juhul kui sa enam blogi ei viitsi kirjutada… Me ei ole kyll ammu enam ei näinud ega rääkinud aga sinu blogg on mind nyyd mitmeks ööks köögilaua taha naelutanud ja oleks väga kahju kui sa seda ei jätkaks kui sa ära kolid.
    Hiinas on kundlasti huvitav. vana kultuur ja hoopis teistmoodi ylesehitatud ja toimiv yhiskond. Sinul kui vaiksel vaatlejal saab kindlasti ponev olema!
    Milline suurepärane ja piltlik eesti keel! mina olen 8 aastat rootsis elanud ja kyll ennast enam nii hästi väljendada ei oska (seda sa oled vist mu teksi lugedes juba märganud).

    Motlen teie peale!
    …ponevusega uusi postitusi oodates…

Lisa kommentaar

