DOCTOR DIANA….

Tana juhtus midagi  naljakat. ALusan draamaga..

Mu parima sobranna 4 aastane tytar otsustas basseinis ennast nii tosiselt vigastada, et ta louga pandi 7 vaikest omblust…. Sain siis X’ilt kone, et ta on kiirabis, ja ootavad oma aega… Ise joudsin just jookmast. . Kiirsti dushi alla ja siis autosse, pooled riided panin autos selga…

Joudsin siis haiglasse ja.. wow.. Meie kohalik haigla on 10 kuuga palju muutunud… Uued osakonnad, uued  security  meetodid, etc…

Pidin  sissekirjutajale ACA turvamehele andma oma juhiloa, talle teada andma keda ma kylastan. SIis tommati mu juhiluba mingist vinks vonks uuest scannerist secundiga labi, ja mu  paase kiirabisse oligi valja trykitud.. WOWZA…  KUID mida ma tahele ei pannud oli… PHYSICIAN– mis tahendab ARST ..     No on ikka turvameetodid.. Kui markasin 5 minutit hiljem et  ARST olen , motlesin, et noh, peaks ka oma katt proovima  ja endale paar tugevamat valuvaigistit igaks juhuks valja  kirjutama…haha…

KUID,   minuga tavaliselt selliseid “imelikke”asju ei juhtu. VIimati istusin samal tooli Kiirabis koos Reginaga… ja nyyd siis arst. Akki peaksi aastas 40 000 dollarit magama panema ja endale DR. Diana Tan tiitli soetama? 

Lisa kommentaar

