Elu meesteta on huvitavalt igav.  Nick ja Gabriel on Hiinas olnud nyyd nadal aega . Ma pole kunagi YKSINDA olnud nadal aega. Nick, voi Gabriel, Voi Regina on alati mu korval olnud.  Ja nyyd siis see taiuslik vaikus, taielik rahu,. Tegelikult see rahu on hairiv. Esimesed 2 paeva arkasin ma yles vaikselt, kartsin GABRIELI yles aratada. Hiilisin kikivarvul esimesele korrusele, ja siis tuli meelde, et “FUCK”, ma olen ju yksinda, mida ma siin yksi ringi hiilin, et meestele hommikusooki valmistada… AAAHHHH.. Pole ohtuti kelelgi kaissu pugeda. NII kurb😦 Pole kellelegi raamatut lugeda,  pole kellegagi vaielda teemadel mis vaidlust ei vaari.hehe..

Nickil ja Gabrielil laheb Hiinas hasti. Reedel kirjutas Nick Korteri liisingule alla ja nyyd oleme 157 ruutmeetri suuruse korteri omanikud. 27mendal korrusel  . Kompleksi nimi on Park Avenue korterid ja nagu ma alles teada sain on need yhed Pekingi  parimad ja kallimad korterid… JA mina noudsin vaid head kooki ja magamistuba…..  Kuid Hiina on kallis, kui tahad koiki mugavusi. Kui ma oleks nous olnud mingist august maas, ja yhest voodist, ja puuduvast koogist, siis oleks vabalt 200 dollariga kuus  hakkama saanud, kuid   kui hindadest raakida siis, meie korteri kuu yyr on 3000 dollarit. Selle sees on ka jousaal ja koik kompleksis olevad mugavused… Ei hadalda.  Me oleme koik harjunud koikide mugavustega, ja  ma valetaksin kui ytleksin, et oleksin onnelik vahemaga. EI…. EI… EI… Tahan elult paremat ja seda  voimaluste piires. ja oneks meil on need voimalused.

Ikka igatsen oma armsa Printsess Regina jarele….

2 thoughts on “

  1. Aire Kärrlander ütleb:

    Hommikust!
    Kontrast on kohutav kui vaatad aknast välja Pekingis voi seal kus sa praegu elad “mistaniminyydoligis”. Aga ega vaade sydalinnas suurt muud ei saagi olla kui suured majad ja autod. Sydalinnal on jällegi muud eelised… Jalgratas on sul juba muidugi muretsetud…?!

Lisa kommentaar

