Kes ma tegelikult olen…

Kui aus olla, siis ka minul pole orna aimugi kes Diana on.  Tean vaid seda, et olen eluaeg  teinud mis ma tahan, ja peaaegu alati   koigest omamoodi puhtalt valja tulnud.   Hetkel olen 32 aastane Ameeriklanna.  Kes raagib peaaegu puhast Eesti keelt.  Eesti pass on mul veel olemas, kuid kasutamiskolbmattu, kuna USA kodakondsust taotledes voeti minult Roheline  Card ara. Heameelega raamiks selle passi ara, kui ma vaid maletaks millisesse kasti ma selle pakkisin.

Anyway. Tean et on olemas kaks DIANAT. Yks see, kes teeb pere nimel koik – voitleb, kaitseb, vihkab, armastab, hoolitseb,  ja ni edasi  , ja teine Diana kes on valmis igasugu kylajutte raakima, kuulama, edasi raakima  KUI MULLE pole oeldud ET PEAN enda teada hoidma..  Ja siis meeldib  mulle leida tode, kellegi teise juurde kylajutuga minna, ning uurida. KURAT , MIS TOIMUMAS, anda oma info,  kuulda  MIS “nemad olid” nende arvates edasi raakinud,  ja siis terviklik  pilt kokku panna  ning aru saada, et tegelikult siin maailmas raagivad vaga yksikud vaid tode. Ylejaanu on kylajutt.  Ja ma olen taitsa OK sellega. Vahemalt raagitakse, head voi halba. WHO cares? Right?

Aga Tagasi Diana Juurde- Ma syndisin 1978  aasta 8ndal Mail kusagil Eestis. Kui aus olla, siis ma pole selle hetkeni kindel millises Haiglas. Kusagil vorus, vanas voru haiglas… Kus Iganes see on..   Kaisin 12 aastat Meremae Keskkoolis, vahel hea opilase vahel halvana. VIHKASIN matemaatikat, ja ikkagi vihkan. Kuigi Matemaatika opetaja oli keskkoolis meie klassijuhataja ja lahe inimene,  Siis tanud talle et ma matest labi sain.  Ma ei viitsi numbrites moelda,  Numbrid on minu jaoks igavad.   Fyysika istus vaheke paremini  ja Keemia ka. Ma ei tea miks, lihtsalt oli huvitavam.. Samuti ei kannatanud Inglise keele tundi  KUID armastasin Vene keelt. Kehalise kasvatus oli lahe, kuid Opetajad olid taielikud perverdid. YUCK…     Psyholoogia oli minu jaoks nii huvitav, et vahel kuulasin tundi suu ammuli…  Kasitoo aga — COME ON– ma parem ostan kampsuni voi liniku poest, kui meisterdan seda ise mitu paeva . Mind ei huvita  kiitus..

KUID mida ma armastan on TOIDUVALMISTAMINE.  Paljud mu tuttavad pole mu toelist kokkamist  maitsta saanud, kuna ma olen experimental cook. Mulle meeldib toiduga eksperimenteerida.   Vahel tuleb ok, vahel halb, vahel hea.   Mul on moned oma retseptid, mida ma kunagi kellelegi ei anna, sest need on MINU omad 😉

Mulle meeldib tuhat erinevat asja.  Mulle meeldivad erinevad inimesed , erinevate huvide ja erinevate elukaikudega.   Nad rikastavad mu maailma vaadet ja opetavad mulle midagi  uut… Kuid kui see inimene , kelle ma olen aktsepteerinud oma ellu   votab mu sonad, ja poorab selle millekski muuks, siis HELL breaks loose.

Nagu on ytlemine  Pealt kulla karvaline,  seest siiruviiruline– Siis see kaib minu kohta.  Kuid onneks  olen ma yks nendest , kes raagib nii nagu asjad on. Onneks, voi kahjuks…kes teab 😉

More to come.

Lisa kommentaar

