Miks on nii, et koige paremad motted tulevad just siis , kui arvuti on kinni loodud, ja laman voodis peale 15 minutist ilu protsetuuri? Laman siis voodis ja vaatan aknast valja- vahel kuu, vahel tahed, vahel  vaade “suburbiale”, vahel vaatan aknast valja ja ei nae midagi, sest ei taha naha.

Kuid eile ohtus voodis lamades motlesin sellest, Miks on nii, kui  yks soprus tugevneb, teine norgeneb?  Miks on nii et sobrannad omavahel armukadetsevad ja voitlevad selle — I AM YOUR BEST friend nimel?   Kadtesevad, kes kellega kusagil kais, ja mida tegi– ja seda FUCKING 30ndates? Milleks? Mis kuradi parast?   Vahel on tunne nagu elaks lasteaijas.

Maletan et moned kuud tagasi kui tegin endale Snake bite augustused alahuulde, MIS KUIDAGI EI PARANENUD — nuuks, nuuks, ja peale 12st paeva pidin valja votma, siis mul oli terve hunnik toetajaid kes ytlesid OI kui lahe, ja kas on valus, ja ebamugav jne, siis oli teine grupp kes kohe ytles– YUCK kui vastik, pane parem naba rongas, siis vahemalt keegi ei nae( kuid mis pohimottel siis,– ma ei armasta oma kohtu ja EI TAHA).. anyway– ja siis on see grupp kes nakku mull  ytles, et OI KUI HUVITAV ja seljataga laksid teiste “tuttavate” juurde mind maha tegema, et “MIS ema see selline on, 32 juba  aga moistust ikka veel pole”, jesver kui lapsik?….

Um siit siis minu kysimus- No  ja mis siis? Miks see sind peaks “koigutama” et on lapsik? ja pole taiskasvanulik sinu arust?   Ja miks on nii, kui ma lahen sinu juurde ja kysin otse et, mis oli probleemiks- Siis valetad , et OI , EI, ma lihtsalt tahtsin teiste reaktsioone naha… REAKTSIOONE MY ASS!! ok.  koik mu tuttavad teavad et olen kass kes kaib  omapaid, ja  kui vaja siis ka teen mis Ylejaanud pereliimed tahavad ( noh, seda tegelikult enamuse ajast), kuid ara tule mulle otse nakku valetama … ma oskan enda eest seista, ja kui see sulle ei meeldi, siis parem ara yltse avalda mu TEISTELE sobrannadele   arvamust minu kohta, sest koik jouab tagasi minu korvu… GOT IT??

Aga tegelikult on nii- Ma olen Happy sellisena milline ma olen. Mul on kaaluprobleemid- kord votan juurde , sest armastan toitu yleliia palju, siis votan alla, sest toiduisu on taielikult kadunu. yhel hetkel loikan KOIK juuksed maha sest ei viitsi enam  higistada, ja siis taaskord kasvatan.. KUID SEE OLEN MINA!! mitte sina😉

Ela oma elu, mitte seda , mis teised sinust ootavad, vaid just sellist elu  mis on sinu jaoks oige🙂

luv

di.

This slideshow requires JavaScript.

6 thoughts on “

  1. Aire Kärrlander ütleb:

    Hommik Di!

    Inimesed kes sinust nii nina ees kui selja taga igasugust jama kokku räägivad ei taha loppkokkuvottes sulle halba. Nad ei oska lihtsalt mingit muud moodi iseenda (häid) kylgi välja tuua kui ainult teisi maha trampides ja ennast yles upitades. (Sellest ei saa nad muidugi esmapilgul aru et jama tuleb rääkida “ogetele inimestele”- samasugustele nagu nad ise. Viimatimainitute arvamus voib neid natuke tosta aga enamus inimestest kellel on oma elu- nende silmis langeb lokamoori väärtus veelgi. Nii et väga riskantne ettevottmine kuna enamus inimestest ei hooli kes kuhu augud on teinud ja mis pikkusega juuksed on. Iseendale kaevavad auku.) Natuke kahju on sellistest ka. Kui nad kedagi ei leia keda maha teha siis iseendas ei leia nad mitte midagi armastusväärset ja enamasti on sellistel inimestel väga halb enesehinnang (ykskoik kui hästi nad seda suudavad varjata!!!)

    See et head motted tulevad voodis- see on alati nii olnud. Moned ei saa magamagi jääda enne kui on yles kirjutanud. Pliiats ja paber öökapil on selle vastu hea abimees. Paar sonagi aitab asja hoimmikul paremini meelde tuletada. Formuleering oli raudselt ohtul parem (meetod on omal käel järele proovitud) aga motte saab ikka edasi antud.

    Et sobrannad omavahel voistleksid seda ei ole ma nyyda vanas eas enam tähele pannud. Huvitav fenomen täiskasvanud naiste hulgas!:) aga see voib ju kah olla selline käitumine mis algab sellest et enesehinnag on pohjas ja kui nad mitte kedagi ei leia kes neid Best Friendiks kutsuks siis iseendas ei ole nad mitte midagi väärt. Minu meelest pole ju vahet kas best friend voi next best friend- peaasi et sobrad ja koos on tore olla…who cares!

    Kokkuvottes ei ole motet oma pead vaevata asjade ja inimestega mida/keda sa muuta ei saa. Oled ja teed seda mis sulle meeldib ja kui enam ei meeldi siis astud edasi! (muidugi ei tohi unustada et on asju mida tuleb teha ja inimesi kellega peab koos olema ykskoik kuidas nad ka ennast yleval ei peaks- perekond ja sugulased näiteks. Ja on suhteid mis on väärt hoidmist ja parandamist kui voimalik aga seda peab igayks iseendas kaaluma kui suurt ohvrit just see suhe väärib…

    Ilusat päeva mulle ja sulle seda mis iganes sul seal teisel pool maakera just on…!

    A

  2. caliwitch ütleb:

    Oigust raagid. Yht voi teist moodi oleme me koik mingil maaral mokalaata pidanud ja peame edasi. Kuid huvitav on jalgida, kuidas keegi seda teeb. Moni otsib shokifaktorit– ET TEAD MIS MA JUST KUULSIN… moni aga tahab sopru, moni raagib asju edasi nii nagu need on, kuid ysnatihti pooratakse koik peapeale..

  3. eve ütleb:

    kunagi enne lugesin ka ja nüüd siis ütlen lihtsalt välja, et ei kirjutata mitte “aijas” vaid aias🙂
    aias sadas saia, mäletad?!
    “ij” kooslust näeb eesti keele kirjapildis sõnas nagu “hagijas”, näiteks. ühesõnaga väga vähe🙂
    sry, loodan, et ei pane pahaks.

  4. Di ütleb:

    Muidugi ei pane🙂 mulle tegelikult isegi meeldib kui vahel parandatakse:) thanks:)

  5. L. ütleb:

    No augustamise teemal ei ole küll kellelgi sõna võtta. Ega auke selleks reeglina (vähemalt mitte selles vanuses enam) teha, et tähelepanu saada, vaid selleks, et endale meeldib ja kui endale meeldib, siis ju kõik OK. Minul ka mitmeid auke ja mind ajab iga kord lausa marru see, kui kuulen, kuidas keegi seljataga on arutlenud, et MIKS mul neid auke ikka vaja on. Ei jää nad ju kellelegi ette!!!!

    Ära kuula plõksijaid – kui meeldib, riputa kasvõi pealaest jalatallani ennast metalli täis – SINA oled ju see, kes sellega elama peab🙂

  6. ave ütleb:

    see on nyyd teemast v2ljas, aga 2 rida – ausalt, pilte vaadates on mul kyll ikka s****s kahju, et 2ra kolid… super keskkond sul seal!

Lisa kommentaar

