Reede ōhtu .. Tänane ōhtu on olnud minu jaoks väga raske.  Homme- ehk siis laupäeval on minu jaoks viimane “avatud Maja”….  6 päeva peale seda  asun ma LAX’i poole teel ja lenda otse Pekingisse.

Hetkel on mu tuju nii null.   Ma lihtsalt ei saa sellset aru.  Miks on nii, et sinu kodu,  mis on tipp korras, koik asjad tootavad, kõik probleemid on parandatud, kõik  on super dooper korras– KUID maja ei myy selleparast , et inimestele ei meeldi ROHELINE HEIN TAGA HOOVIS>. WTF?  Tegelikult ka.  Mu maja pole hetkel top hinnaga. Meil on imeline vaade, super hea kliima, koikide lemmik  floorplan, yhesonaga, koik on korras.. Kuid sel hetkel kui rahvas naeb rohelist HEINA, mis on alati hoolitsetud, krimsutatakse nina ja oeldake… NO THANK YOU?? WTF?  Mu hind on ok– kurat kyll- maksku siis ise 20 000 dollarit et just SELLINE tagahoovi kujundus teha nagu vaja? Miks ma taaskord pean arvama mis sulle meeldib?  Tegelikult ka.  Varvisin maja ara, votsin koik pildid seintelt maha, panime uued WC poti pealised, põrandad, , sahtlid yle varvitu, maja praod parandatud ( 60%)….

MIS VEEL OODATAKSE– et ma hindaks oma maja 200 000 dollarini 1, 2 miljoni dollari asemel?  ONNEKS me lasime hinda 100 000 dollarit alla, nii et  kui kuulen veel hadaldamist  siis . srry.  You are out. ja me ei myy. Parem laheme pankrotti, kui oma kodul laseme nulli langeda…

Nii kurb tunne on hetkel😦

This slideshow requires JavaScript.

Lisa kommentaar

