Nyyd siis olen omadega nii kaugel, et selline tunne on nagu elaksin kiviajas… Interneti yhendus KODUS puudub, kaabel on valja lylitatud, Telefon ei toota,  ..  No anna minna.  Nii koigega olen ara harjunud et kui tahan vaatan telekat, kui tahan panen  interneti kaime, kui vaja teen molemat koos, mida yldjuhul ikka alati tegin ka.. KUID NYYD istun Raamatupoes, internetikohvikus piparmyndi teed luristades.  Nii naljakas on..  Moni inimene istub ja vaatab narviliselt kella, moni teeb koolitood. Yks pere aga- 5kesi loevad koik raamatut. Mina siin siis suur armas narvipundar kirub et MIKS   kurat just tanane paev on mul selline . NII palju on vaja helistada ja emailida kodunt voodist– Nyyd ei saa midagi.. DAMn…
ANyway– Kirjutage yles mu Hiina aadress

Diana , Nick  ja Gabriel Tan

6 South ChaoYang Park Road

Apartment 27H, Tower 1, Park Avenue

ChaoYang District, Beijing, 100026

CHINA!!!!!

One thought on “

  1. murueit ütleb:

    Lihtsalt uudishimust küsin,et kas Nicki õige nimi ongi Nick? Hiinas ju ei panda selliseid nimesid. Ma lihtsalt siuke tume tola; äkki eespool kunagi on sellest juttu olnud…

Lisa kommentaar

