NALJA KAH…

NOh, siin pekingis olles otsustasin et on vaja ara kasutada “kohalikke’ teenuseid Aka ilusalonge..– AASIA Stiilis.  Ytlesingi nickile et pangu aeg kinni yhte meie yle tee olevasse   “Beautiful you ” “SPA’sse”… haha… Tirisin ta siis endaga kaasa, et ta  tolgiks koik mulle ara kah. MInu Mandarin koosneb ainult monedest yksikutest valjenditest ju… Nick maksis siis  hinna( kolm korda saan kaija  kusagil 10 dollari eest. Selle 10 dollari sisse mahub siis 3  naopesu kas siis minu oma seebiga voi nende seebiga, nao mudimine,  selja mudimine, sormede mudimine, mingi mask, ja kohu soojendamine– Hiinas on vaga oluline see et kõht oleks soe.

Nick tolkis siis koik mulle ara, ja ma saatsin ta yle tee  tagasi koju.

Alustan siis koha kirjeldusega. “spa” asub 30 korruselise maja kolmandal korrusel.    Sisse astud vaga “stiilselt” kujundatud korterisse– Ees on kohe laud  sekretariga, sealt edasi lillade ribikardinatega uksest labi punase suure ilusa pehme diivaniga tuba koos lauaga millel on teepott. Diivani vastas oli siis ilus punase lillelise tapeediga sein, millele oli kinnitatud big screen tv.. NOH, nagu korter ikka…

Siis tulid kusagil valja kaks armsat hiinlannat– Ting- ting ja Peng-peng– nende nimed– AUSONA EI VALETA. Viisid mu “magamistuppa”, kus olid kaks massazi lauda , kaskisid mul riidest lahti votta– ise veel toas olles– ma siis naitasin neile ust ja ytlesin- OUT..irv… mille peale nad itsitades uksest valja laksid… Sekundi parast aga kohe tagasi.. ma pool alasti keset  tuba.. Neid aga sellised asjad yltse vist ei hair  ytlesid et visaku ma pikali…  Ja siis hakkas pihta..  Olin koige pealt kohuli.. Massaz oli hea, kohnal lyhemat kasvu TIng- Tingil olid tugevad kaed.. Kuid millegi parast tahtis ta minuga kogu aeg raakida mille peale ma ytlesin- wo bu hui shuo hanyu– I DON”T SPEAK chinese.. Mille peale hakati taaskord itsitama..

Siis oli aeg ymber poorata, ja hakkas pihta nao pesu. Seep lohnas taitsa hasti– roosi oie lohnaline. Ting avastas naopesu kaigus , et mul on super armsad silmad ja ripsmed Ja hakkas siis mu ripsmetega mangima… Ja korraga, tulid koik mu ripsmeid imetlema, et oi  kui kaares( Naitasid sormega kaart), ja oi  kui pretty .. silmade peale naidates. Ma hakkasin kova haalega itsitama . Ja siis kui nad olid mu silmade ilust  ennast tais ahminud hakkas nao massaz jalle pihta.  No massaz oli hea toesti, aga mul oli igav.  Western stiili juures meeldib mulle just see et  puhastatakse nagu ka nendest vaikestest mustpeadest ninal.. Kuna Spade kontsept on Hiinas taitsa uus, siis nende  paris “aasialike” spaade meetodi on veel lapskingades. Pestakse su nagu, massazitakse pead, sormi varbaid, soojendatakse kohtu.. ja seda koike kopikate eest. Tapselt poolteist tundi hiljem Tuli siis spa “omanik”,  Sekretari abikaasa sisse ja ytles– ALL DONE… irv..  ma hakkasin taaskord kova haalega naerma, et no come on– Kus on varjatud kaamerad… Vaatasin laelampi mis oli armsalt lilla , kristallidega kaetud  ja jattis lakke sellise armsa paikese moodi varju, vaatasin tiksuvat sydamekujulist kella mu paremal kael, ja siis vaatasin akna peale ka igaks juhuks, kus istus suuur suuuuur karu—- hmh…e i nainud juhtmeid ja vilkuvat punast tuld kusagil…  Ju siis nii asjad siin kaivadki😉

Kuid nyyd olen taaskord yhe kogemuse vorra rikkam ja ootan huviga mida huvitavat jargmiseks ma korda saadan… AGA JAH, kuigi saan seal “spas” kaia kolm  korda,  oli minu eilne kylaskaik sinna esimene ning ka viimane kord.. Ting Ting ja Peng Peng peavad oma katt harjutama kellegi teise peal……

( Oleksin pidanud ka mone foto kohast tegema …)

This slideshow requires JavaScript.

4 thoughts on “NALJA KAH…

  1. murueit ütleb:

    Mõnus lugemine.See siin on 25.09 Eesti “Postimehest” mingi V.Kersna loo vahelõik ,kuigi teemad on erinevad:

    On see harjumus või ettevaatlikkus? Mina oma rändudel olen kõikjal söönud põhimõtteliselt vaid kohalikku toitu ja vaid korra kogenud seedimisprobleeme – ühes Pekingi viietärnihotellis.

  2. Silja ütleb:

    Oi, lahe lahe, ma oleks sinu asemel vist endal püksid täis pissinud naerust:-) ja tõsiselt arvanud, et tegemist on parima naljaga – oleks tõesti veel kaamera olemas olnud:-) Hi hi hi.

  3. lagrits ütleb:

    sa võiks neile soovitada vaadata üht Eesti tudengifilmi nimega “Ting”🙂
    http://video.delfi.ee/video/ZJpuuG0s/

  4. tiiu ütleb:

    Kuidas siis oled kohanenud?Olen ka ise aastaid tagasi käinud Pekingis ja see oli täiega teistsugune maailm,samas kiire ja samas rahulikult tõttav.Sai käidud ka kohalikus massaazis ja siis pandi hoopis pidzaama selga ,igatahes väga mõnus oli.Toredaid elamusi uues keskkonnas ja kirjuta ikka.

Lisa kommentaar

