2 kuud Pekingis..

ja kuu ilma  anti depressantideta.  Rohud said lihtsalt låbi ja rohkem pole juurde ostnud.

Esimene nådal ilma oli jube , ei osanud kuidagi seda rahu leida. Våga raske oli oma keha taaskord ilma igasuguse keemiata tundma øppida. Esimese nådala løpuks  hakkasin aru saama oma tøelistest tunnetest, ja just køige lihtsam polnud. Kaotasin kannatuse kiiremini, pisarad olid kiiremad  tulema.  Ajus toimus selline imelik “liikumine”  et ma isegi vahetevahel arvasin, et kurat, mul vist toimuvad mingid mini epilepsia hood.  Vahetevahel  tundsin  selliseid imelikke “kylmavårinaid ajus”. Ma isegi ei oska seda tunnet seletada.  Teadsin lihtsalt et rohi oli mu kehast lahkumas, ja ma pidin mooduse leidma , et ilma hakkama saada.   Kuu aega olen saanud hakkama. KUid , meeldisin endale rohkem kui olin oma rohtude peal. Suutsin lihtsalt rohkem korda  ajada, ja rokem asju huvitas. Aga see selleks.. Hetkel  loodan,et nii pea ei pea rohtude peale tagasi minema.

Nyyd aga sellest  Hiina kohanemisest. Just sellest sylitamisest.  Ja ma ei piirdu vaid selle sylitamisega. Nagu yks mu blogi lugeja ka kommis, on see sylitamine omamoodi  toxilistest ainetest vabanemine, et kui alla neelad on veel hullem. OK. saan taitsa aru.. AGA, miks siis peab sylitama  Restoranis vaibale, lennukis rea vahele,  shopping keskuses lillepotti ja nii edasi. SIis on teise grupp Hiinlasi, KES ei kannata seda silma otsaski ja  ytlevad, et nad parem otsivad koige lahema WC ja  siis teevad seda seal.

Teine våga håiriv   tegu siin on selline omamoodi syytu , kuid våga ebahygeeniline.. Lastel lastakse kusta ja sittuda kuhu tahavad. Nagu ma olen ka varem maininud Hiina lapsed ei kanna måhkmeid. våga våhesed “rikkad” kes tahavad eputada måhkmetega ja teenida køigi  negatiivse tåhelepanu– et oi, oi oi, milline laisk lapsevanem sa oled…etc teevad seda. Lastel on pyksid jalas,  ja jalgadevaheline osa on lihtsalt lahti løigatud, vøi pyksid ongi juba nii disainitud.    Påeva jooksul olen nåinud siin  palju palju paljaid tagumikke mis kykitavad kusagil kønniteel, voi lennujaama ees, vøi ka lennujaama sees. Ema voi lapsehoidja hoiab last ja pissitab teda siis ilusasti avalikus kohas. Vahet pole kas on vaip maas, voi   pørand just puhtaks kååritud. Kui lapsel håda, siis keegi ei håbene seda.  KUID siis siit uus teema.  Need samad lapsevanemad voi hoidjad hadaldavad alati, et OI KUI VAHE RIIDEID SU 9 aastasel pojal seljas on. OI , ta jååb kohe haigeks, ja nii edasi.. Tahaks selle peale øelda ” aga vaata, su lapsel kukkuvad munad kohe, kohe kylmunult sellele kivipørandale. so SHUT THE FUCK UP!!! Ma saan aru , et kunagi peab last potile harjutama, kuid kahe kuuse kusi ja kuseloigud ei tee just minu liiklemist tånavatel lihtsamaks. Ja koera sitta on ka køik kohad tåis.

Tånu sellele ei jaluta ma enam  selg uhkelt sirgus, ja naeratus nåol. Olen muutunud yheks tigedaks koduperenaiseks, kes kuhugilse sisse astudes laseb køva håålega kuuldavale –FUCK,FUCK, FUCK.

Ja veel see MSG søda.. Mis on MSG kysite. MSG on kemikaal , mis teeb toidu maitse paremaks. Pole just køige søbalikum kemikaal. ( kuidas kirjutatakse kemikaal? kahe aa’ga voi yhega???)(MSG, or Monosodium Glutamate is a salt of the amino acid – Glutamic Acid (glutamate).  A salt is the chemical name for a molecule held together by opposite charges.   Basically one (mono) sodium atom is “stuck” to the amino acid glutamate.)

KUI TE hetkel mu blogi loete, ning tee joote buljongit mis on tulnud kusagilt imelikust pakendist, voi soote ykskoik milliseid krøpse, siis te arvatavasti olete ennast MSG’ga juba sinasøbraks teinud. Yheks køige suuremaks msg kørvalmøjuks on see, et varsti olete te taas super nåljased, ja tahate veel hullemat  råmpstoitu.. HA!!!!  Mul on MSGga vaga halvad suhted. Kahjuks ei saa midagi vøi kedagi hiinas usaldada. Tanu MSGile on mul olnud kaks våikest astma   rynnakut. Hakkasin køhima nii, et ei saanud enam pidama. Kui kasutan Msg’a tooteid, siis mu kurk hakkab kipitama, sygelema, ja hingamine muutub halvemaks. Seda juhul kui MSG’ga on yle pingutatud. KA see on yks asi mis paneb hiinlasi kovasti sylitama… Kurk lihtsalt on kuiv ja  nad yritavad seda “koditamist”kurgust åra saada.  Tånu MSGile on ka  mu toitumine korrast åra. Arvasin enne, et søøn siin ju våga tervislikult..  Kuid ei arvestanud sellega, et Paljud tooted mis USAS on MSG vabad, on siin sellega yle pisardatud.. ja tavaliselt øhtusøøgile jårgneb jårgmine øhtusøøk ja siis snack, ja siis veel yks:( Ka Nick on seda tåhele pannud,et ta on Hiinas nåljasem.

Kahjuks ei suuda seda kontrollida. Liha on hormoonidega yle kyllastunud, juurviljad peab ara keetma ja kypsetama ja mis iganes, et mitte haigeks jååda.Alkohol on vale 90% st poodides.  Ja køik mis on våårt on yle hinnatud, ning kohe sunnib “halba” asja krabama kuna saab 50% hinna pealt kokku hoida.

T

This slideshow requires JavaScript.

 

 

4 thoughts on “2 kuud Pekingis..

  1. kitty ütleb:

    hei,

    kas sa saaksid vihjata, mis tehniline vahend või vidin see on, mida sa kasutad, et pilte niiviisi lahedate slideshowdena siia blogisse saada?

  2. ave ütleb:

    Nii, suur ait2h kirjutamast! Sest praegu tundub, et su blogi ongi k6ige t2psem ylevaade Hiinas toimuvast ja sealsest igap2eva elust ja kommetest. Sylitamise ja kusemisega seoses yks isikilik kogemus Hiinaga, nimelt t88tasin s88gikohas, kus omanikud olid Hiinast ja proua-omanik ronis oma t2navakingadega leival6ikamispinnale, et tahvli peal yleval hindu vahetada… ma hakkasin 88kima, ja klient n2gi seda samuti… aga proua-omaniku jaoks oli see maailma loomulikum asi ja tema selles probleemi ei n2inud… vat nii. Sellep2rast ma enam kunagi ei taha vabatahtlikult yhtegi Hiina s88gikohta minna, kuna on teada, mis leti taga tegelikult toimub. Ootan uusi peatykke sinu seiklustest. Oled kindel, et pead vastu Hiinas?

  3. murueit ütleb:

    No nyyd ma pidin kyll hiina “kombeid” lugedes pikali kukkuma! Sihuke tragi,viisakas-naeratav,töökas,alandlik rahvas minu teadmist mööda! Aga sellise mentaliteediga toime tulla yhel eestlasel? Pole ime,et varsti pole sa seal enam naine vaid kimp koirohtu.🙂 Meil Eestis ikka öeldakse vahel,et “ega ma pole siia ilma sitale tulnud”…Näe,Hiinas on teisiti! Aga pea ikka vastu,kyll jumal aitab, (kui ta muidugi juhtub kodus olema)…

  4. murueit ütleb:

    Veel sellest glutamaadist! See on ka Eestis probleem nr. 1 toiduainetes. Meie terviseajakiri kirjutas,et see tekitab kõige sagedamini silmale rohelise kae.Soovitati vältida ostmist,kui see ära märgitud on.

Lisa kommentaar

