Taaskord lihtsalt niisama

Hiina elu minu jaoks on suurte tÕusude ja mõõnadega. Ühel hetkel olen seitsmenda taevas  ja naudin iga siin viibitud hetke, kuid   üsna tihti järgneb kõigele sellele kiire  mõõn . Väga keeruline on seda ka seletada, sest kui ise siin ei viibi ja ei ela, . Kuid kõige parem näide sellset on selline…

Läheme Nickiga restorani sööma. Telline eelroa ja siis  pearoa.. Ootame  ootame, räägime juttu.jne.. Tuuakse Nicki pearoog. Um.. ootame siis meie eelroogasid. Ei kusagil. Ka mu pearoast polnud  haisugi kusagil. Nicki nõudmise peale, et kus meie söögid on, jookseb ettekandja minema, tuleb tagasi ja ytleb… KOKK kes Su naise toitu tegi,  astus köögist kuhugi minema hetkeks…  Mis su naine taaskord tellis? Nicki närvid on täitsa perses juba.   Ma rahustasin teda hetke ja ytlesin, et ootame ära ja vaatame mis saab.  LÕPUKS jõuavad kõik toidud meile lauda. Kuid jookidest pole  taaskord tilkagi näha. Tellime oma joogid uuest…  Lõpuks kõik kätte saadud +sööme oma söögid. Kysime TSEKKI !! Saame selle kätte. kõik me toidud kahekordistatud. Ettekandja vaatab meie pärimise peale  meile otsa ja ytleb. Aga te ju tellisite kaks korda… .. NO ANNA MINNA Misssugune blondiin..

Toidupoes toitu ostes kui kassapidaja hinda ei  saa sisse scannida, käsutab  mind  uut piimapakki tooma. Või siis  õhtul saan telefoni kõne++ KUI SA TAHAD ODAVAID HOORASID HELISTA SELLEL NUMBRIL… wtf?????

Kuid need on need vähesed seigad mis meiega siin juhtunud on.
Ka häid asju toimub. Näiteks meie lemmik kohvikus mäletavad kõik ettekandjad kuidas meile kohvi teha.  Meie koduabiline teab täpselt kuidas me korter peab  puhastatud saama.  Kui ei suuda toidupoest raske kotiga koju kõmpida, siis kui on ostetud teatud summa eest, tuuakse see toitu täis  kott sulle koju kätte .  Poodides saad hinda alla kaubelda+ kõik on myygiks. Taksoga on liiklemine odavam. Iga nurga taga on midagi uut ja huvitavat ees ootamas. Pean selle vaid avastama..

 

Yldiselt olen ma elus, kuid ka  emotsionaalselt kivistumas. Leian ennast ka julmalt rahvamassidest läbi murdmas, ja yldse ei huvita mitmele inimesele varba peale astusin. Kui keegi minust pilti teeb, võtan oma fotoka välja ja teen neist vastu… )  ..

Ah mis ma hädaldan.   Tegelikult olen ma kõigega rahul.  Mulle meeldib lihtsalt hädaldada seal, kus hädaldama ei peaks..

 

JA NYYD HEA UUDIS++ MINU JAOKS!!!!!   Pakin juba oma kohvreid et Jõuludeks Eestisse sõita. Piletid on PEAAEGU OLEMAS!   Ootan juba et siit puhkusele saada . Liiga palju inimesi minu jaoks….

 

This slideshow requires JavaScript.

One thought on “Taaskord lihtsalt niisama

  1. Silja ütleb:

    Oi kui vahva, kas kohtume lennujaamas, mina jõuan 10 detsember koju ja Lõuna-Eesti terendab alates 14. detsembrist:-) Hurraaa, kui Räpina või Setumaa kanti satud, tea, et olen seal lähedal:-) ehk Räpinas – hi hi hi.

Lisa kommentaar

